2015-11-14, 15:33
Medlem
Snyrras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyash
skrev bara att dom bidrar till osäkerhet i Sverige med sina åsikter =/ det gillades inte

Föga förvånande. Uppenbarligen tog dem åt sig. Tyvärr är den samlade hjärnkapaciteten där för låg för att komma med motargument. Det är det moderna sättet att möta kritik. Man kväver ämnet i sin linda.
Citera
2015-11-14, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elsydeon
Jag förstår inte riktigt problemet. Det är väl bra att informera att mötet försvåras på grund av händelsen?
Det visar väl på att människan Åsa Romson är en isbit innanför skalet. När ett hundratal oskyldiga människor mördas i Frankrike då går hennes första tanke till att ett framtida möte kanske påverkas av det hela - slå upp ordet psykopat så kanske det klarnar för dig.
Och du förvarar hennes tweet - slå upp ordet ”moral insanity” så kanske det klarnar även för dig.
Citera
2015-11-14, 15:41
Medlem
Jag, som inte är politisk korrekt överhuvudtaget, hamnar inte i närheten så ofta i blåsväder pga ordval som denna kvinna. Och hon är ändå professionell och tillhör toppskiktet hos det mest politiskt korrekta partiet vi har i detta land. Hur kan de övriga i partiet acceptera henne som taleskvinna? Borde hon inte sättas i någon kommunstyrelse eller nåt? Hur orkar hon själv med att förödmjukas så mycket och så ofta inför folket?

Vissa människor är helt enkelt inte gjorda för att vara politiker. Jag är det inte, men jämfört med Åsa skulle jag nog framstå som ett politiskt geni. Kan inte någon av hennes vänner upplysa henne om att hon nog borde syssla med andra saker istället? Själv verkar hon ju inte ha förståndet att inse det.

Fast å andra sidan gillar jag inte MP, så kanske är det bäst att hon fortsätter att skada partiet.
Citera
2015-11-14, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Du har missförstått det hela, det viktiga är inte klimatmötet eller terrorattacken.
Det viktigaste är att komma på olika sätt att hata Åsa Romson. Är du ny här eller?
Det viktiga för dig det verkar var att försvara ett vedvärdigt twett som Åsa Romson valde själv att ta bort så fort hon kunde. Man får ju inte kritisera Åsa Romson när hon skriver att avskyvärt tweet, enligt dig. Ditt handlande visar på vilka "låga moraliska varelser" som miljöpartister är - usch vad ni luktar!
Senast redigerad av artid 2015-11-14 kl. 15:55.
Citera
2015-11-14, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elsydeon
Jag förstår inte riktigt problemet. Det är väl bra att informera att mötet försvåras på grund av händelsen?

De flesta normala människor tänker "åh helvete, detta är en katastrof, jag tycker så otroligt synd om offren och dess omgivning just nu. Jag ska skicka mina kondoleanser."

Sedan efter ett par dagar, kan man informera om att pga den horribla händelsen för ett par dagar sedan, så får det antagligen även en effekt på stormötet i Paris.

Isdrottningen Romson, hoppade över den medmänskliga delen, och satsade hårt på att oja sig över mötet, medan terrorn fortfarande pågick.

Förstår du fortfarande inte problemet, så är jag säker på att du och Romson skulle trivas bra med varandra.
Citera
2015-11-14, 15:57
Medlem
trollgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dompan75
De flesta normala människor tänker "åh helvete, detta är en katastrof, jag tycker så otroligt synd om offren och dess omgivning just nu. Jag ska skicka mina kondoleanser."

Sedan efter ett par dagar, kan man informera om att pga den horribla händelsen för ett par dagar sedan, så får det antagligen även en effekt på stormötet i Paris.

Isdrottningen Romson, hoppade över den medmänskliga delen, och satsade hårt på att oja sig över mötet, medan terrorn fortfarande pågick.

Förstår du fortfarande inte problemet, så är jag säker på att du och Romson skulle trivas bra med varandra.

Jag tror hon har någon bokstavskombination. Det är inte första gången hon gör horribla opassande utspel. Detta var det första hon tänkte på, då hon har svårt för förändringar. Varför skulle hon annars säga så här?
Citera
2015-11-14, 16:01
Medlem
Ragolins avatar
Åsna Romson har målat in sig i ett hörn med giftig bottenfärg.
Smartaste bästa tjejgänget har gjort ett officiellt uttalande.
Hur kan politiker få vara så värdelösa och självfixerade utan åtgärd?
Hade du anlitat ett flygbolag där piloterna höll Åsna Romson klass?
Ingen annan yrkesgrupp kommer undan med sådan inkompetens.
Citera
2015-11-14, 16:07
Medlem
Ake.Jimmiesson666s avatar
Så det var på riktigt alltså... När tweeten började spridas på facebook igår natt var jag övertygad om att den var fejkad men donnan är tydligen så korkad...
Citera
2015-11-14, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trollgubben
Jag tror hon har någon bokstavskombination. Det är inte första gången hon gör horribla opassande utspel. Detta var det första hon tänkte på, då hon har svårt för förändringar. Varför skulle hon annars säga så här?
Hon har nog som du skriver svårt för förändringar men det allvarliga är att vår vice statsminister Åsa Romson verkar inte beröras av att över etthundra oskyldiga människor brutalt mördas i Frankrike. Det verkar inte bekomma henna överhuvudtaget, det finns viktigare saker än oskyldiga människors slaktande i Frankrike - ett framtida möte.
Senast redigerad av artid 2015-11-14 kl. 16:18.
Citera
2015-11-14, 16:08
Medlem
Mack-Bolans avatar
Inte oväntat ett obegåvat som alltid uttalande av Råsa Omsson, uppenbarligen har denne s.k. människa en släng av autism.
Citera
2015-11-14, 16:13
Medlem
Perignons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gregeryoung
Hela MP:s helgjour verkar vara här inne och försvara Romson in absurdum. Taktiken är den vanliga, SD är minsann värre..., ingen reflektion alls över att detta bara är ett i raden av klavertramp från samma person. Som innehar rollen som språkrör för erat parti och vice statsminister. Inte ett uns av kritik, bara desperara försök att flytta fokus.

Exakt. På (troligtvis) betald övertid dessutom. Just nu kan man inte ens tänka ut något annat än att försöka flytta fokus, men om 2-3 dagar kommer hela attacken vara SD's fel - dvs. när man hunnit kontakta sina gelikar på SVT, Aftonhoran, Ex-preussen och Dagens Flatheter och fått ordning på hur attacken på SD ska samordnas.

Allt handlar om att flytta fokus, och i förlängningen få det till att Åkesson är skyldig. Allt.
Citera
2015-11-14, 16:17
Medlem
Erikons avatar
Hon är ingen människa, inget monster, hon är död inombords och kommer föra alla som följer henne in i döden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in