Citat:
Ursprungligen postat av
naturtvål
Du missade att Jesse Hughes titulerar sig "The DEVIL" och islamister brukar ju i sitt språkbruk också titulera landet USA som den store SATAN och i detta fall attackerades en både liten och en stor mörkrets herre...
Koppling går inte att ta miste på ...
Fredagen den trettondes islamistdåd i Paris ledde alltså till
129 döda fransoser/turister (ateister, agnostiker, troende el muslimer, varav en var svensk). Fler befaras omkomma pga sina omfattande skottskador.
352 skadade (varav ytterligare en svensk) och 99 befinner sig i
ett livshotande tillstånd enligt franska Le Parisien:
http://www.leparisien.fr/faits-diver...15-5279257.php
Följande är viktigt att upplysa den stora oupplysta massan om: den stora SATAN (enligt islamister) är USA,
men den lilla SATAN är Frankrike! FR är just nu involverade i flygbombningar i Syrien mot IS - och hoten från IS är TYDLIGA: Frankrike KOMMER att drabbas av nya terrordåd, PARIS i synnerhet.
Jag avråder svenskar från att turista i Paris den närmaste tiden pga risken för nya terrordåd. Väljer ni ändå att komma hit så försök undvika turistattraktioner som samlar stora folkmassor. Exempel: Sacre Coeur (i Montmartre); terroristattack mot kyrkan rel nyligen avvärjd av fransk polis. Använd sunt förnuft, tänk efter FÖRE. Ska ni till turistattraktioner, välj tider då FÅ står i kö. Skriver detta pga kärlek till mina svenska landsmän/kvinnor (moderatorer på FB).
Rädslan/misstänksamheten/hatet mot islam och muslimer i Frankrike växer nu STARKT. Jag har talat med x antal Parisare på gatan idag, och de känner fruktan alternativt hat mot islam(ism). Detta är illa i ett land som hyser i genomsnitt 10% muslimer i hela sin befolkning!
I vissa städer som Marseille är det muslimska antalet hela 40 %.Vi som bor här bävar inför framtiden.