Citat:
Ursprungligen postat av
C.I.K.I
Låter bara som att det är dispyt mellan två grupper, antagligen är inte innebandy spelarna helt oskyldigt då dem låtit sig bli provocerade av "dem yngre" . Hade dem verkligt ställt till det så hade sos och polis ingripit på ett annat sätt, nu tas med bara med i tidningen för att förtrycket mot vissa grupper i media blir bara starkare och man vet att kommentarerna kring artikeln som handla om etnicitet "motsättningar".
Pajas artikel
Pajas...inlägg.
Förutom att din särskrivning ger mig blixthuvudvärk såhär på morgonkvisten är ditt resonemang så urbota dumt att jag inte vet vad jag ska göra med min frustration. Du tycker alltså att det är bandylaget eller någon annan som bedriver idrottsverksamhet (som faktiskt har i hallen att göra) som ska skylla sig själva när de reagerar negativt på att några utomstående idioter förstör deras träningar?
Nej håller med om vad som skrevs tidigare i tråden. Banka sönder dem med tillhyggen för polisen kommer inte (precis som vanligt) att kunna bevisa vem som gjort vad eller göra något åt det (punktmarkera) ändå. Klart värt iom att det skickar rätt signaler till berikarna. Om man bryter benen på de som provocerar kan de inte heller ta sig ur hallen för att kalla på "förstärkning".
Citat:
Problemen började tidigare i höstas när en fritidsgård öppnade i Idrottshuset
En person med rätt antal kormosomer kunde väl räkna ut med röven att det skulle ställa till problem i ett berikat område? Ansvarig(a) för ett sådant beslut kan bäst sammanfattas med en enda smiley: