2015-11-12, 21:21
Medlem
GM flydde på cykel och man går inte ut med signalement, alltså solklar invällare.
Citera
2015-11-12, 21:22
Medlem
Signalement skulle uppskattas, så att samhället kan hjälpa polisen att fånga kräket. Längd, vikt, färg på jacka osv.
Citera
2015-11-12, 21:23
Medlem
Hur ser det ut med övervakningskameror på platsen?
Citera
2015-11-12, 21:24
Medlem
Niggerbullens avatar
Kanske finns fler anledningar att man inte går ut med signalament än att GM är nigger... Bara en tanke.
Citera
2015-11-12, 21:25
Medlem
orco2s avatar
Hårfärg svart ögonfärg samma som rövögat eller en pundare som tänt snett
Citera
2015-11-12, 21:26
Medlem
Jag vet vem det kan vara. Han är inte invandrare kan jag säga. Det är en etnisk svensk. Mer än det vill jag ej säga. Har kontakt mina kollegor!
Citera
2015-11-12, 21:26
Medlem
Mooskys avatar
Uppdatering 21:15:
Enligt sjukhuset så har barnet lindriga skador och mår efter omständigheterna bra.
Polisen vill ha kontakt med vittnen. Vet du mer - ring polisen på telefonnummer 11414.
http://www.op.se/blaljus/brott/tva-a...-pa-busstorget
Citera
2015-11-12, 21:27
Medlem
BeYoNdTruths avatar
Jag tror att det mycket väl skulle kunna vara en svensk gärningsman, finns psykfall som inte lagt fingrarna i kors för att döda barn. Engla, flickan på dagis i Arvika, idioten som kastade sambo och sitt barn utför en klippa och dubbelmorden i Linköping för att nämna några.
Vad som talar emot att han är svensk är väl att de inte lämnar något signalement. Det brukar snabbt lämnas om gärningsmannen ser helsvensk ut. Däremot har man vid det här laget lärt sig att undanhållandet av signalement brukar tyda på utländskt utseende. Då håller man inne med uppgifterna för att inte underblåsa rasism osv.

Att det skulle kunna vara fyllbulten som hotat att döda ordningsvaktens barn låter som en vanvettig historia. Men sådana förekommer också. Tycker att det borde finnas folk som varit i närheten och hört ryktas om signalement.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymtilldoden
Med tanke på avsaknaden av signalement kan man nog förutsätta att det inte är en vit svensk medborgare.
avsaknaden av signalement i media är det säkraste kortet på att det inte är en vit svensk. Garanterat svarting alltså!
Citera
Medlem
Oljeapans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
ÅÅh härligt med nya härliga mångkulturella sverige.. Med 95% säkerhet en förbannad och ilsken testosteron fylld hane från ett exotiskt land.. Kanske inte fick asyl i Sverige? Har bara psykiska problem? Vem vet.. Kommer troligtvis aldrig gå ut med signalement. Ungen är säkert så feministiskt och pk uppfostrad att han inte kan säga att mannen var mörkhyad, det är ju sådant dom lär sig av sina miljöpartistiska morsor och på dagis.
Så lät det i samband med trollhättemorden också. Ända tills det kom fram att det var en liten psykopatrasist som flippat. Här låter det mer som att en av stadens drogentusiaster har varit framme!
Citera
2015-11-12, 21:28
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Jag vet vem det kan vara. Han är inte invandrare kan jag säga. Det är en etnisk svensk. Mer än det vill jag ej säga. Har kontakt mina kollegor!
Skitsnack, ut med språket eller så vet du inte ett skit. En nigger helt klart.
Citera
2015-11-12, 21:28
Medlem
dANiis avatar
Ja detta är förjävligt, hur fan kan man ge sig på en 2-åring, fyfan.. luktar afrikan långa vägar.

Samma skedde igår vid ett våldtäktsförsök i Uddevalla.

"Flickan har lämnat ett signalement på mannen, det är dock inget som polisen lämnar ut i dagsläget"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in