2015-11-12, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalterNeff
Förstår jag dig rätt nu? Du står här och försvarar en man som misshandlar en tvååring genom att sparka och stampa på denne?

Helt sinnessjuk.
Citera
2015-11-12, 22:50
Medlem
Sonnenwendes avatar
Skadades barnet allvarligt? Eller var det en kollision där mannen råkade gå in i barnet? Tar man långa kliv kan det se ut som en spark!
Eller var det en medveten spark mot ett litet barn som inte ens stod i hans väg?
Citera
2015-11-12, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polisfitta
Tror ju att det är en som känt till det här barnet eller barnets mamma och ville straffa henne på något sätt då ger han sig på barnet.

Tydligt blattedåd då dom inte har några hämningar alls har sett mängder med klipp där muslimska män misshandlar barn

Du har sett mängder av klipp? Varför tittar man på det undrar jag? Hur vet du att de var muslimska personer som agade sina barn? Luktar fördom (och okunskap) här!
Citera
2015-11-12, 22:54
Medlem
SwizzerNöts avatar
Kanske dags att sätta upp kameror på ett ställe med regelbundna våldsbrott? Eller är det dumt att gynna svensk industri? (Axis)
Citera
2015-11-12, 22:55
Medlem
DaddyD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Men det vittnet har ju inte ens polisen tillgång till, det är därför man efterfrågar denna person.

Om man tar sig möda till att springa efter en cyklist efter att ha sett ett mordförsök så återvänder man nog snart till brottsplatsen eller hör av sig till polisen om man inte lyckats fånga GM eller vad tror du?

Polisen efterfrågar denna personen.
Huruvida han återvänder eller ej beror nog på hur långt han följde efter. Vi får väl se i morgon om detta vittne hör av sig. Jag tycker i alla fall att det har blåst upp på tok för mycket för att bara ha råkat stött till barnet. Att barnet har lindriga skador behöver inte betyda att barnet inte blivit utsatt för grovt våld. I den där ålder är skelettet väldigt mjukt och därför är benfrakturer inte lika vanligt.

Visst kan det vara så att det bara är överdrivet, men vi får nog vänta tills imorgon innan vi får en klar bild om vad som egentligen har hänt.
Citera
2015-11-12, 22:56
Medlem
Kan i så fall tänka mig att busschauffören gått på barnet, som fallit, han har hoppat till för att undvika att trampa det fallande barnet och då trampat det i torson, kanske till och med i huvudet, i tumultet så har han blivit chockad och bara fortsatt därifrån för att undvika situationen.
Citera
2015-11-12, 22:58
Medlem
Någonting säger mig att den här händelsen är rejält uppförstorad. Men time will tell.
Citera
2015-11-12, 23:01
Medlem
brunnsangs avatar
Är utländska busschaufförer överrepresenterade i våldsbrott jämfört med etniskt svenska busschaufförer?
Citera
2015-11-12, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polisfitta
Tror ju att det är en som känt till det här barnet eller barnets mamma och ville straffa henne på något sätt då ger han sig på barnet.

Tydligt blattedåd då dom inte har några hämningar alls har sett mängder med klipp där muslimska män misshandlar barn

Precis så är det
Citera
2015-11-12, 23:02
Medlem
Om jag skulle vilja hitta på något dylikt skulle jag ju inte välja att påstå att personen var busschaffis. Minskar skaran att söka MGM i drastiskt (jämfört med något luddigt om klädd i jeans och svart jacka).

Råkar man knuffa omkull ett litet barn stannar man väl kvar och ber om ursäkt och kollar att allt gick bra?

Men ja, historien låter mycket som en uppdiktad sådan. Det vore ju ändå bättre än om det springer en galning lös.
Citera
2015-11-12, 23:02
Medlem
Nu verkar det ju som allt var en bluff om jag har fattat allt rätt.

Men om det var en busschaufför och han hade gjort detta brott så bör väl ni FB människor inte misstänka en invandrare?
Jag tycker det är lite orättvist att påstå att GM skulle vara invandrare bara pga att 9/10 busschaufförer är invandrare. Det är ju trots allt en arbetande invandrare det handlar om. Hur många invandrare med ärligt arbete begår våldsbrott?
I det här fallet så skulle jag tippa psyksjuk vit man 9/10 ggr.

Jag brukar själv tro att en invandrare är GM så fort jag läser om våld relaterade brott.
I skolattacken trodde jag först det t.ex men efter att jag läst om skolan lite så började misstankarna luta åt det andra hållet istället.
Citera
2015-11-12, 23:03
Medlem
mikael_svenssons avatar
Lindiga skador och mordförsök hör lika lite ihop som miljöpartiet och ansvarsfull politik. Något där stämmer inte.

Må dock denna djävul som gett sig på ett barn, vare sig han har vanföreställningar eller inte, åka dit och få karma upp i sista biten av tarmen varje dag i tio år.

Är han sjuk, vilket jag utgår ifrån, erbjuder jag mig att utan kostnad ge honom vård i någon mörk gränd någonstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in