• 5
  • 6
2015-11-13, 19:25
Medlem
Milizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bill clayton
Om läraren hade sex med en 11-åring så borde han ha blivit åtalad för sexuellt utnyttjande av barn.
Ja. Men han blev aldrig åtalad. Skolan ville tysta ner saken. Så de nöjde sig med att ge honom sparken under nedtystade omständigheter.

Sedan växte tjejen upp. Och när hon blev 19 och pluggade på universitetet så la hon upp sig för mig.
Citera
2015-11-13, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Ja. Men han blev aldrig åtalad. Skolan ville tysta ner saken. Så de nöjde sig med att ge honom sparken under nedtystade omständigheter.

Sedan växte tjejen upp. Och när hon blev 19 och pluggade på universitetet så la hon upp sig för mig.
du avslöjade just att du är en person som ts söker :P
Citera
2015-11-13, 19:55
Medlem
Milizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9ekompaniet
du avslöjade just att du är en person som ts söker :P
Njae! Jag är inte den som tackar nej till en fin tjej. Men jag hade inte tonårsfitta som plan när jag under några år jobbade som lärare.

Det kom som en bonus. Och med tanke på den dåliga lönen så tycker jag att ni killar som utbildar er till lärare förtjänar detta.
Citera
2015-11-13, 21:19
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Var ju 3 lärare som hade sex med elever på min gamla högstadie skola, så helt omöjligt är det inte.
Citera
2015-11-13, 22:49
Medlem
Machinerators avatar
Citat:
Njae! Jag är inte den som tackar nej till en fin tjej. Men jag hade inte tonårsfitta som plan när jag under några år jobbade som lärare.

Det kom som en bonus. Och med tanke på den dåliga lönen så tycker jag att ni killar som utbildar er till lärare förtjänar detta.
Jävla tjat om dålig lön? Tjänar 38, har flera månaders lov och massor med förtroendetid hemma. Jobbar med något otroligt meningsfullt, får möjlighet att påverka människors världsbild, är respekterad, omtyckt och skrattar hela vägen hem varje dag.

Vafan gör du?
Citera
2015-11-14, 00:30
Medlem
Milizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machinerator
Jävla tjat om dålig lön? Tjänar 38, har flera månaders lov och massor med förtroendetid hemma. Jobbar med något otroligt meningsfullt, får möjlighet att påverka människors världsbild, är respekterad, omtyckt och skrattar hela vägen hem varje dag.

Vafan gör du?
Kul för dig att du är nöjd med ditt liv, ditt jobb och din lön. Knullar du ibland några av dina elever? Själv har jag jobbat som universitetslärare. Har gått vidare till ett annat bättre betalt jobb och är i stort sett nöjd med mitt liv. Dock saknar jag de många möjligheterna till sex med tonårstjejer som läraryrket ger. Jag borde kanske söka mig tillbaka till skolvärlden.
Citera
2015-11-14, 13:15
Medlem
Gabriel Knights avatar
Allvarligt talat, detta måste ju vara en skämttråd. Ni kan väl inte på fullt allvar anse att folk läser flera år för att bli lärare bara för att få sex?

Folk idag är visserligen fullständigt sexfixerade redan vid 5 års ålder pga samhällets dekadens men jag min arma krake hade väl hoppats att folk som jobbar som lärare faktiskt gillade yrket även om dagens barn och ungdomar är fullständigt hopplösa att ha i en skolsal utan att vara bundna vid sina stolar.

Citera
2015-11-14, 15:30
Medlem
Machinerators avatar
Citat:
Kul för dig att du är nöjd med ditt liv, ditt jobb och din lön. Knullar du ibland några av dina elever? Själv har jag jobbat som universitetslärare. Har gått vidare till ett annat bättre betalt jobb och är i stort sett nöjd med mitt liv. Dock saknar jag de många möjligheterna till sex med tonårstjejer som läraryrket ger. Jag borde kanske söka mig tillbaka till skolvärlden.

Kul att du ljuger så öppet. Bevisbördan ligger hos dig nu eftersom ingen så intellektuellt outvecklad har någon möjlighet att vara universitetslärare.
Citera
2015-11-14, 19:40
Medlem
Milizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Allvarligt talat, detta måste ju vara en skämttråd. Ni kan väl inte på fullt allvar anse att folk läser flera år för att bli lärare bara för att få sex?
Jag tror det är ovanligt att detta är huvudanledningen. Men folk som söker sig till läraryrket gör det säkert för att de gillar att umgås med ungdomar. Och gillar man det, så är väl steget inte så långt till att gilla att ha sex med dem?

Citat:
Ursprungligen postat av Machinerator
Kul att du ljuger så öppet. Bevisbördan ligger hos dig nu eftersom ingen så intellektuellt outvecklad har någon möjlighet att vara universitetslärare.
Bevisbörda? Jag bär naturligtvis ingen börda för att bevisa något för dig. Och har inte det minsta intresse ens att försöka. Tro vad du vill och lycka till! Om du skall fortsätta att skriva i den här tråden, rekommenderar jag dig att hålla dig till ämnet och undvika personangrepp. Annars åker du troligen på en varning.
Citera
2015-11-16, 16:48
Medlem
Machinerators avatar
Citat:
Jag tror det är ovanligt att detta är huvudanledningen. Men folk som söker sig till läraryrket gör det säkert för att de gillar att umgås med ungdomar. Och gillar man det, så är väl steget inte så långt till att gilla att ha sex med dem?

Bevisbörda? Jag bär naturligtvis ingen börda för att bevisa något för dig. Och har inte det minsta intresse ens att försöka. Tro vad du vill och lycka till! Om du skall fortsätta att skriva i den här tråden, rekommenderar jag dig att hålla dig till ämnet och undvika personangrepp. Annars åker du troligen på en varning.

Oj. Hotar du mig för att du ljuger och inte kan bevisa motsatsen?
Citera
2015-11-22, 21:33
Medlem
Lärarutbildningen är idag 5 år lång. Om man studerar så länge istället för att gå till vilken 18-års klubb som helst eller ragga på stan är man fan efterbliven. Är själv i början på 30-årsåldern och jobbar som lärare på högstadiet. Visst att man ser vilka som kommer bli snygga kvinnor och visst att man ibland får kommentarer/beteende från tjejerna som de äldre lärarna kanske inte får, men aldrig att jag skulle försöka ragga upp en elev.
Citera
2016-02-12, 18:47
Medlem
MangLeytons avatar
Ja du, heheh.

Vad ska man säga egentligen? Jag jobbar dagligen med ungdomar, men jag kan väl inte säga att jag direkt har sådana tankar om dem . Utgångspunktet ska ju vara att alla lärare utbildat sig för att de både gillar att lära ut men samt vill träffa och kanske lära sig lite av mina elever.

När det kommer till lärare som utbildar säg för att träffa 13-15 åringar tror och hoppas jag för övrigt verkligen att detta handlar om ytterst få människor.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in