• 2
  • 3
2024-10-06, 22:36
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Den ryska filmen stalker https://www.imdb.com/title/tt0079944...in_0_q_Stalker

r den vrt och se? Den har hgt betyg p imdb.com 8.0 och som sience fiction lskare s r denna kanske ett borde?

Vad tycker ni som har sett den?
Ett msterverk r ett msterverk.

Sjlvklart r den vl vrd att ses av generationer och ter generationer.
Citera
2024-10-07, 18:13
Medlem
FunAndGamess avatar
P den tid det tar dig att starta trden, invnta, lsa och eventuellt besvara kommentarerna skulle du hinna se den. Om du nu r nyfiken p allt r det vl ganska givet att du ska se den. Zerkalo r dock s mycket bttre att jag skulle sga att du borde se den frst, om du inte gillar den gillar du nog inte Stalker. Kommer ihg att jag vid ett tillflle tyckte en stillbild i Stalker varade lite vl lnge varp jag (baserat p tidigare scener) lite halvt p skoj tnkte att frmodligen har bara 20% av tiden Tarkovskij tycker vi ska spendera med bilden avverkats, och det visade sig vara en korrekt frutsgelse snarare n sarkastiskt raljerande trots att det var tnkt som det sistnmnda.
Senast redigerad av FunAndGames 2024-10-07 kl. 18:25.
Citera
2024-10-07, 20:07
Moderator
Rassas avatar
Trdar sammanfogade /Moderator
Citera
2024-11-22, 13:19
Medlem
Filmen r totalt vrdels, filmad i riktigt dlig kvalit och hela brjan r speciell p ett dligt stt, orimligt konstig story och bst av allt r att de snackar ryska vilket sklart hjer kvalitn och frstelsen fr oss icke-ryssar som kollar. Fr mig r det ofattbart hur den kan han 8,0 p IMDB. Den r riktigt riktigt dlig och tog mig 2 veckor att se klart.
Senast redigerad av BattlestarValhalla 2024-11-22 kl. 13:23.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in