Istllet fr att bumpa en 10 r gammal trden med samma namn som denna (samma mne ocks), s tog jag denna, som "bara" r 6 r gammal
Tog en svng ner till biblioteket fr att se om det fanns ngon bra film att lna.
Sttte p Tarkovskjis Stalker, som jag nnu inte sett och grna ser med svensk text.
Detta var Njutafilms utgva.
Jag har aldrig sett ngon av Njutafilms utgvor av Tarkovskijs filmer fr under 299kr, drfr har jag alltid dragit mig frn att kpa dem.
Men hursomhelst, jag kommer hem, ppnar upp fodralet och i samma gonblick ramlar fodralet snder i mina hnder. Nej, inte s illa kanske. Men fodralet Njutafilms har valt till att husera sina utgvor i r av den SMSTA kvalitn p fodral jag ngonsin sett!!!
Visst, det kan vara, och jag hoppas att det r s, att biblioteket under ren varit tvungna att byta fodral.
Men jag tvivlar p att det r s.
Det r jtteljligt att jag sitter hr och lipar ver ett fodral. MEN, tar man ut det omnskliga priset som Njutafilms gr fr dessa, 299kr (och detta priset har aldrig justerats, vad jag vet, och utgvan r nstan 10 r gammal!), s kan man ju tminstone krva ett RIKTIGT fodral.
Skivorna sitter knappt fast i sina hllare, fodralet r flamsigt och plasten r ljligt bjbar.
Jag kpte precis sdana hr fodral fr ett par r sedan p Sweburn.com, ngot jag ngrar.
Nu har jag lipat tillrckligt fr det mest triviala I-landsproblemet p lnge (?).
Ska frska se filmen s snart som mjligt, recension r (kanske) att vnta