2015-11-10, 07:14
Medlem
jimichs avatar
Någon som har namn? Bor typ 5 min från där det hände, kompis pluggar samma ställe men inte fått något namn..
Citera
2015-11-10, 07:14
Medlem
bushtuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostochkex
Nån som vet vem?

Tyvärr ingen aning. Bor en drös svenskar av alla sorter runtom i Sydney...och som skämmer ut sig i olika grad..
Kundvagnar står överallt, det system med "pant" för vagnar som finns i Sverige är inte anammat...
Tragisk olycka hursomhelst.
Citera
2015-11-10, 07:23
Medlem
Crinds avatar
80 knyck i en kundvagn på fyllan tillsammans med polaren, eller dö senil på ett ålderdomshem?
Citera
2015-11-10, 07:26
Medlem
Det finns en film om ämnet från Vancouver.
https://youtu.be/2sGyq5l-dfI
Citera
2015-11-10, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crind
80 knyck i en kundvagn på fyllan tillsammans med polaren, eller dö senil på ett ålderdomshem?
eller få 50 galna roliga år till
Citera
2015-11-10, 08:33
Medlem
Tragiskt..får väl bara hoppas det gick fort och att de slapp och lida. Men...hur i helvete hade de tänkt att få stopp på vagnen, och dessutom en väg med biltrafik! Jisses....
Citera
2015-11-10, 08:36
Medlem
lugna ner digs avatar
Fyllesvenskar i Australien.
Typiskt en sådan sak de aldrig hade gjort har hemma i Sverige men utomlands släpper alla hämningar. Mycket pinsamt.
Citera
2015-11-10, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FolkeBira
Av det man ser på bilden av kundvagnen ser den liknande ut som de vi har här så det måste varit en rejäl backe, och med en kille bakom/utanpå så lär det bli fartfyllt men svårstyrt.

Hemskt, hoppas den andra killen överlever sitt kritiska tillstånd.

Coogee Bay Road är rätt så brant på sina ställen.

Hittar man en kundvagn på fyllan är det ju lätt hänt att nåt sånt här händer... Klandra inte den förolyckade för mycket. Finns många fullt normala människor som kan tycka det är kul att sätta sig i en kundvagn på fyllan.
Citera
2015-11-10, 09:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FolkeBira
Dom måste ha gigantiska hjul på sina kundvagnar där för att komma upp i den hastigheten, med våra svenska kundvagnar kommer man väll inte ens upp i 20 km/h i en 90 graders backe.
Om backen lutar 90 grader kommer man i större hastigheter. FRITT Fall
Citera
2015-11-10, 09:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DenSvartaBollen
Om backen lutar 90 grader kommer man i större hastigheter. FRITT Fall

Ha ha 90 grader, då JÄVLAR

Jag har åkt mycket i en backe som är uppmärkt med 29 ° och där jävlar går det undan vill jag lova, men det räcker inte för coolingarna på Flashback dom ska ha 90 ° för att komma upp i 20 km/h
Citera
2015-11-10, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tadetlitelugnt
Ha ha 90 grader, då JÄVLAR

Jag har åkt mycket i en backe som är uppmärkt med 29 ° och där jävlar går det undan vill jag lova, men det räcker inte för coolingarna på Flashback dom ska ha 90 ° för att komma upp i 20 km/h

hehe nä det ska vara 120 graders backar ..
Citera
2015-11-10, 11:02
Medlem
santos_devilles avatar
Helo dis is Sven, doing shopping wagon down street. Welcåme to Åsneröv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in