2008-06-18, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edwards
Är släkt så man får väl skicka ne blomma eftersom jag inte kan komma på begravningen.
Hon bryr sig nog inte.
2008-06-18, 07:04
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Det där var riktigt korkat.

Nja, när man kommer till en punkt där organen börjar svikta och morfin inte längre hjälper så finns det alltid som ett alternativ, även om läkarna pratar tyst om det. Aktiv dödshjälp är inte tillåtet i Sverige, men om patienten själv överdoserar med en cocktail av smärtstillande så räknas det inte som självmord.
2008-06-18, 09:35
Medlem
nilecitys avatar
Jag hoppas den jävla skatan Ingvar Oldsberg ligger på kanten, han gör ju allt för att få en sida i en tidning...
2008-06-18, 12:39
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edwards

RIP Ingela.

Är släkt så man får väl skicka ne blomma eftersom jag inte kan komma på begravningen.
Är du släkt bör dina kvinnliga släktingar kolla sig för den ärftliga varianten av bröstcancer, har absolut för mig att det var den Ingela hade.
2008-06-18, 12:47
Medlem
Mr.Zebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilecity
Jag hoppas den jävla skatan Ingvar Oldsberg ligger på kanten, han gör ju allt för att få en sida i en tidning...

nu får du ge dig...

det var ju tidningarna som jagat fatt Oldsberg för att få en kommentar... då Ingela a var en profil i programmet på spåret...

en skön tant... rip
2008-06-18, 15:03
Medlem
MissTakens avatar
Jag hoppades att ryktet skulle ha fel och att hon skulle få många år till men tyvärr...

Jag beundrade henne och det är verkligen tråkigt. Att kämpa mot cancern i så många år och dessutom bli friskförklarad två ggr?! Nä, hon förtjänade att få fortsätta vara frisk.

RIP!
.
2008-06-18, 15:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Är du släkt bör dina kvinnliga släktingar kolla sig för den ärftliga varianten av bröstcancer, har absolut för mig att det var den Ingela hade.

Mor har redan fått skiten en gång men är just nu friskförklarad.
2008-06-18, 16:12
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
De andra är Tony Martin och Cyd Charisse, som jag tror måste ha USAs längsta kändisäktenskap (skulle ha räknat in Karl Marldens äktenskap, men vad jag vet så är inte Maldens fru vidare välkänd). Frågan är vem som klarar sig längs, Martin elle Charisse? Jag tippar på att Charisse klarar sig något längre.
Cyd Charisse dog igår:

http://edition.cnn.com/2008/SHOWBIZ/....ap/index.html

Jag erkänner att jag visst hade fel där, för tänk att Tony Martin överlevde henne trots att han är 10 år äldre. Ännu mer otroligt är att han fortfarande turnerar och uppträder trots att han är 95 år gammal!
2008-06-19, 13:49
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Levi Stubbs, orginalsångare i The Four Tops har nog dessvärre inte så värst länge kvar. Han har haft både stroke och cancer.
2008-06-21, 10:37
Medlem
Sonny Crocketts avatar
USAs längst sittande Senator, Robert Byrd, verkar vara på väg utför. Tror inte att han kommer att vara kvar året ut.

http://news.yahoo.com/s/ap/20080603/...d_hospitalized

Även Jon Anderson verkar vara i riskzonen. Hoppas han klarar/återhämtar sig bra, gillar hans röst och speciellt samarbetet med Vangelis.

http://www.yesworld.com/ywtour-2008-update.html
Senast redigerad av Sonny Crockett 2008-06-21 kl. 11:07.
2008-06-21, 11:56
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
USAs längst sittande Senator, Robert Byrd, verkar vara på väg utför. Tror inte att han kommer att vara kvar året ut.
Det tror jag.
2008-06-21, 12:56
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Pandy
Det tror jag.
Du tror han klarar sig längre än den näst längst sittande senatorn, Ted Kennedy?

Apropå Kennedy så är det kanske jämt skägg huruvuda han klarar sig det här året, hans operation var tydligen rätt lyckad och syftet sgs vara att förlänga livet ett par månader, så jag vet inte om det tar oss in till nästa år. Är det någon som vet om han får någon ytterligare behandling, typ cellgifter eller så?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in