2008-06-22, 09:59
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Ett bisarrt och morbit sammanträffande i sammanhanget är att en av Henning Mankells storsäljare heter just "Kennedys hjärna".

EDIT:

Ett annat namn jag vill lägga till på listan är den legendariske
skådespelerskan Evelyn Keyes, som var med i "Borta med Vinden" och tillika gift med mästerregissören John Huston och sedermera Artie Shaw. Hon har långt framskriden Alzhemiers utöver en avancerad ålder. Henne har vi nog sett för sista gången i Hollywood.
Senast redigerad av Sonny Crockett 2008-06-22 kl. 10:15.
2008-06-22, 10:52
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett

Ett annat namn jag vill lägga till på listan är den legendariske
skådespelerskan Evelyn Keyes, som var med i "Borta med Vinden" och tillika gift med mästerregissören John Huston och sedermera Artie Shaw. Hon har långt framskriden Alzhemiers utöver en avancerad ålder. Henne har vi nog sett för sista gången i Hollywood.
Med tanke på att hennes senaste film kom 1989 så har hon nog inte synts så mycket i Hollywood dom senaste 19 åren... Filmen innan den kom 87 och sen får vi hoppa bak till 1972. Så flitig kan man inte säga att hon varit på stora duken dom senaste 35 åren.
2008-06-22, 11:00
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Med tanke på att hennes senaste film kom 1989 så har hon nog inte synts så mycket i Hollywood dom senaste 19 åren... Filmen innan den kom 87 och sen får vi hoppa bak till 1972. Så flitig kan man inte säga att hon varit på stora duken dom senaste 35 åren.
Nä, och nu lär hon vara ännu mindre flitig än vad hon hittills varit. Precis som Estelle Getty.
Senast redigerad av Sonny Crockett 2008-06-22 kl. 11:28.
2008-06-22, 18:48
Medlem
Antevantes avatar
Jag dricker juice varje dag...faran över med juicens hjälp

http://www.expressen.se/noje/fredag/...tre-och-battre
2008-06-22, 18:48
Medlem
Walkers avatar
Jag vet att "många" längtar efter dödsbudet men...

- Behandlingen fungerar och jag håller på att vinna kampen.
-Patrick Swayze

http://www.expressen.se/noje/fredag/...tre-och-battre

Hoppas verkligen att gamle Nord&Syd-Swayze besegrar cancern
Senast redigerad av Walker 2008-06-22 kl. 18:50.
2008-06-22, 23:31
Medlem
Kingen_kings avatar
Amy Winehouses ligger risigt till. Föga överraskande, snarare en helt naturlig följd för en knarkare.

http://www.expressen.se/noje/fredag/...os-lungemfysem
2008-06-22, 23:32
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Nä, och nu lär hon vara ännu mindre flitig än vad hon hittills varit. Precis som Estelle Getty.
Svårt att vara flitig eftersom hon pensionerade sej 1956.
2008-06-23, 02:22
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Svårt att vara flitig eftersom hon pensionerade sej 1956.
Nä, Estelle Getty var aktiv ändå upp till 90-talet. Hon var bl.a med i en usel Stallone-komedi (Stanna, annars skjuter morsan skarpt).
2008-06-23, 02:25
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Amy Winehouses ligger risigt till. Föga överraskande, snarare en helt naturlig följd för en knarkare.

http://www.expressen.se/noje/fredag/...os-lungemfysem
Nä nä, det här är bara rena förkylningen för en knarkare som hon. Samma visa med häften av de där pundarna som Pete Doherty & Co. Beter sig som as, kör lite charterturer till rehab fram o tillbaka och fortsätter exakt som förut. Waste of human flesh.
2008-06-23, 03:15
Medlem
Crap_Fucks_Craps avatar
Jag tror Fredrick Federley kommer att ta sitt liv innan jul! Tippar på en överdos av mammas psykofarmaka. Anledningen kommer inte att vara som alla tror att han gjorde bort sig och blev Sveriges svar på Quisling utan han kommer inte att kunna acceptera att han är ett resulat av mammas våltäkt på en oskyldig sopgubbe.
2008-06-23, 03:29
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crap_Fucks_Crap
Jag tror Fredrick Federley kommer att ta sitt liv innan jul! Tippar på en överdos av mammas psykofarmaka. Anledningen kommer inte att vara som alla tror att han gjorde bort sig och blev Sveriges svar på Quisling utan han kommer inte att kunna acceptera att han är ett resulat av mammas våltäkt på en oskyldig sopgubbe.
Nä nä, han har ju en perfekt täckmantel/försvarsmekanism. Om det skulle hetta till alldeles för mycket kring hans person så kan han ju alltid skrika "diskriminering" och "homofobi" etc.
2008-06-23, 03:30
Medlem
IKAROZs avatar
vilken konstig sak att vilja veta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in