Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Läs om mitt inlägg istället för att försöka gå i försvar mot nåt jag aldrig skrivit.
Så här skrev jag:
Och med det menar jag att du drar så stora växlar av att en 91-åring har dött. Ungefär som att han stod mitt i livet och nyss bildat familj.
Nej, nu överdriver du mer än en smula. Jag konstaterade enkelt att min lista, dessvärre, håller på att falla ut ganska så precist som jag tippat. Visst, du kan komma med beskyllningar om att de flesta på den listan är gamla, men det är faktiskt många gamla kändisar som jag INTE inkluderat på den listan av den anledningen att jag tror att det fortfarande kan fortsätta ett tag till (som exempelvis Andy Williams, Tony Bennett, Roger Whitaker och många fler) och det har varit många som INTE trott på att de namn jag räknat upp skulle ha varit i farozonen, trots att jag sedermera fått rätt i sak (T.ex. Suharto, Arthur C Clarke, Charlton Heston, Sidney Pollack etc). Precis som jag med all sannolikhet, tyvärr, kommer att få rätt om Patrick Swayze, Claude Levi-Strauss, Zsa Zsa Gabor och Ted Kennedy.