2013-01-26, 07:22
Medlem
Stackars Bibi Andersson. Så hon får/kan aldrig mer lämna sjukhuset, men är egentligen inte direkt döende? Personligen - skulle läget vara så att jag aldrig mer kunde lämna sjukhuset hade jag förmodligen bara velat bli tagen till den schweiziska dödsklinken. I synnerhet om jag (som hon) vore 77 bast.
2013-01-26, 11:05
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Jo förmodligen! En respirator hjälper folk att andas. Att en person som legat i koma i flera år som dessutom får respiratorhjälp skulle klara sig utan respirator är föga troligt

Liket lever. Jag trodde någon dragit ut sladden på Ariel Sharon för länge sedan - men icke - han ligger fortfarande på ett sjukhus i koma. Han är inne på sitt åttonde år som grönsak och han har hunnit bli 84 år gammal. Ganska konstigt måste jag säga.

Dagens nyhet är att han visat något slags positiva tecken i en MRI-scanning.

http://www.jpost.com/NationalNews/Ar...aspx?id=300995
Senast redigerad av Madagascar 2013-01-26 kl. 11:08.
2013-01-26, 11:09
Medlem
Burt Reynolds är inlagd på intensiven med virus. Ser illa ut...
2013-01-26, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Pass
Stackars Bibi Andersson. Så hon får/kan aldrig mer lämna sjukhuset, men är egentligen inte direkt döende? Personligen - skulle läget vara så att jag aldrig mer kunde lämna sjukhuset hade jag förmodligen bara velat bli tagen till den schweiziska dödsklinken. I synnerhet om jag (som hon) vore 77 bast.

Kanske inte direkt döende om man med det menar att ha en vecka kvar, men samtidigt är det ju inte direkt troligt att hon lever i tio år med det tillståndet.
2013-01-26, 20:40
Medlem
Även om hon kanske inte har 10 års pina kvar är det ju j-igt synd om henne. Tråkigt när gamla människor hamnar i den där gråzonen som bara innebär lidande och problem...

Jämför det med t.ex. Per Oscarsson. Okej, jag skulle inte vilja brinna inne och dö, men hellre dö som Oscarsson än som Bibi troligtvis lär göra - att pinas ihjäl över kanske flera år instängd på ett sjukhus, utan förmåga att äta eller gå utan hjälp från andra människor...
2013-01-26, 21:45
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paleraider
Burt Reynolds är inlagd på intensiven med virus. Ser illa ut...

Han har tydligen ådragit sig en förkylning och blivit uttorkad. Men doktorerna säger att Reynolds blir fullt återställd, så han kan nog nu i alla fall avskrivas från inför-döden-liggning

http://www.nypost.com/p/pagesix/burt...tIcb0P8ioNCzoK
2013-01-26, 21:54
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Han har tydligen ådragit sig en förkylning och blivit uttorkad. Men doktorerna säger att Reynolds blir fullt återställd, så han kan nog nu i alla fall avskrivas från inför-döden-liggning

http://www.nypost.com/p/pagesix/burt...tIcb0P8ioNCzoK

Mjah, när det gäller kändisar törs läkarna aldrig säga någonting annat än positiva saker. Oavsett hur allvarligt läget är.
2013-01-26, 21:58
Medlem
Ratis avatar
Trist att höra om Bibi Andersson. En av Sveriges vackraste skådespelerskor när det begav sig. Satan vad jag blev kär när jag såg Det Sjunde Inseglet
Någon som vet hur det står till med (på den tiden) minst lika vackra Harriet Andersson, hon fyller ju snart 81.
2013-01-26, 21:59
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Mjah, när det gäller kändisar törs läkarna aldrig säga någonting annat än positiva saker. Oavsett hur allvarligt läget är.

Kvalificerat skitsnack!
Senast redigerad av Antevante 2013-01-26 kl. 22:03.
2013-01-26, 22:10
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati

Jaså, varför skulle dom inte tordas det? Finns väl ingen anledning tro att dom ljuger i Reynoldsfallet. Skulle han ramla av pinnen när dom säger att han blir fullt återställd ligger dom lite pyrt till
2013-01-27, 03:04
Medlem
Nelson Mandelas hälsa ska tydligen vara dålig. Han var inlagd på sjukhus i december förra året. Han är 94 år nu. Tror inte att han dör i år men han har nog inte så många år kvar tyvärr.

"The delicate health of Mandela, now convalescing behind the high walls of his Johannesburg home, came under scrutiny and speculation during a 19-day stay in a hospital in December. He was treated for a lung infection and had gallstones removed. "

http://www.freep.com/article/2012123...mandela-legacy
Senast redigerad av namram 2013-01-27 kl. 03:11.
2013-01-27, 10:43
Medlem
Antevantes avatar
Härenstam är på bättringsvägen! Jag hoppas verkligen att den goda trenden håller i sig.
Magnus är nog en av få kändisar jag verkligen känner för.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle16134128.ab

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in