2012-11-01, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Citat från tvillingtråden:

https://www.flashback.org/sp39843567

Jovisst hade jag rätt, men i vanlig ordnign är det inte en käft som tror mig innan det är för sent. Jag har ju en förmåga att kunna föruutspå vissa kändisars död, och mycket riktigt var det en följdsjukdom till denna cancer som fick Specter på fall. Hade man trott på mig hade man ju kunnat kollektivt skriva till Specter och kunnat varna honom så hade han kunnat se efter sin hälsa lite bättre och istället kunna levat idag. Jag vet inte hur pass mycket mer övertygelse ni behöver, jag får ju rätt gång på gång?

Jag kan redan nu avslöja att jag har feta insiderkällor som säger att Lemmy Kilmister inte har långt kvar. Ni tror att allt är bra bara för att han är ute och turnéerar, men ack vad ni bedrar er, ty Lemmys tid är snart slut. Kom ihåg var ni hörde det först!

Jag kan även avslöja ett till megascoop från mina källor, Prinsessan Lilian är riktigt illa däran och även om inget offentliggjorts än så är det 100% säkert att hon INTE kommer att närvara vid detta års Nobelceremoni heller.

http://www.people.com/people/article...643505,00.html

Kommer PL närvara vid kungafamiljens julfirande då? Var hon med 2011? Hur som helst, är det nu dags för henne att trilla av pinn är det väl bara skönt för alla inblandade parter....
2012-11-01, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Fotbollstränaren och pedofilen Jerry Sandusky har extra bevakning i fängelset på grund av självmordsrisken. Låt se hur länge och hur väl dom lyckas övervaka honom.

http://www.tmz.com/2012/06/23/jerry-...suicide-watch/
Jerry Sandusky, som tidigare nämnts ett antal gånger i tråden, har nu förflyttats till Death Row. Hans cellkamrater har således ingenting att förlora på att plocka Sandusky ifall de känner för det.

http://www.thedailybeast.com/cheats/...ow-prison.html
2012-11-01, 21:27
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Jerry Sandusky, som tidigare nämnts ett antal gånger i tråden, har nu förflyttats till Death Row. Hans cellkamrater har således ingenting att förlora på att plocka Sandusky ifall de känner för det.

http://www.thedailybeast.com/cheats/...ow-prison.html

Har man cellkamrater på death row??. Varför plocka nån som snart ska dö, det sköts ju per automatik nu..
2012-11-01, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Har man cellkamrater på death row??. Varför plocka nån som snart ska dö, det sköts ju per automatik nu..
Nja, på Death Row kan man lätt sitta i 20-30 år innan det händer något. Någon lär väl vilja "expidiera" handläggningen så att säga.

Dessutom tror jag det åter är dags att aktualisera Charlie Sheen i den härtråden, då han trillat av vagnen (igen) och tar nu både kokain och crack på alla möjliga olika sätt. Tveksamt om har så värst mycket längre kvar, tror den senaste vändan var sista chansen för honom. Det skall förtydligas att mannen således lägger ut ca. 5 miljoner kr per år enbart på knark. Det är en hel del gift det.

http://www.expressen.se/noje/extra/c...i-drogtrasket/
Senast redigerad av scrollock 2012-11-01 kl. 23:37.
2012-11-02, 05:20
Medlem
Citat:
Nja, på Death Row kan man lätt sitta i 20-30 år innan det händer något. Någon lär väl vilja "expidiera" handläggningen så att säga.

Dessutom tror jag det åter är dags att aktualisera Charlie Sheen i den härtråden, då han trillat av vagnen (igen) och tar nu både kokain och crack på alla möjliga olika sätt. Tveksamt om har så värst mycket längre kvar, tror den senaste vändan var sista chansen för honom. Det skall förtydligas att mannen således lägger ut ca. 5 miljoner kr per år enbart på knark. Det är en hel del gift det.

http://www.expressen.se/noje/extra/c...i-drogtrasket/

"Degenererad överklass" tror jag det kallas. Lite äckligt egentligen med svinrika kändisar som slänger sin förmögenhet på så mycket skit (eskortflickor må vara en sak, men allt knark?)

Man får en känsla av att Charlie Sheen följer texten i 50-talslåten "Flip Flop And Fly"

"I´m gonna Flip Flop And Fly, I don´t care if I die. Don´t ever leave me, don´t ever say goodbye"

Men "Goodbye" lär Sheen få säga själv snart då, håller med dig, hans framtid ter sig allt annat än ljus.
2012-11-02, 07:38
Medlem
Antevantes avatar
Citat:

Jo förvisso! Men man har såvitt jag vet inte cellkamrater på death row, så det finns nog få lägen för att ta livet av någon där. Dessutom tror jag att de som sitter på death row i de flesta fall har lämnat sådant fjanteri bakom sig, dags att kontemplera över livet och döden.
Det vore väl rätt korkat att äventyra de eventuella privilegier man har i ett sådant läge.

JAg tror du har sett för mycket fängelsefilm igen
2012-11-02, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Pass
"Degenererad överklass" tror jag det kallas. Lite äckligt egentligen med svinrika kändisar som slänger sin förmögenhet på så mycket skit (eskortflickor må vara en sak, men allt knark?)

Man får en känsla av att Charlie Sheen följer texten i 50-talslåten "Flip Flop And Fly"

"I´m gonna Flip Flop And Fly, I don´t care if I die. Don´t ever leave me, don´t ever say goodbye"

Men "Goodbye" lär Sheen få säga själv snart då, håller med dig, hans framtid ter sig allt annat än ljus.
Jahapp, och det dröjde inte länge innan Sheen fick sota för sitt återfall. Han kalrade sig lindrigt undan denna gång men man undrar när hans tur kommer att ta slut? Han omger sig med extremt dåligt sällskap som han betalar för att vara "yes-men". Man förundras över att karln ens har råd att fortsätta knarka på det sätt han gör. Filmanbuden haglar ju inte dirkt längre och han är ju inte direkt en "maineventare" i Hollywood längre. Och medan Charlie förstör sitt liv så sitter både pappa Martin och brodern Emilio bara tyst och tittar på utan att göra någonting.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle15711846.ab

Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Jo förvisso! Men man har såvitt jag vet inte cellkamrater på death row, så det finns nog få lägen för att ta livet av någon där. Dessutom tror jag att de som sitter på death row i de flesta fall har lämnat sådant fjanteri bakom sig, dags att kontemplera över livet och döden.
Det vore väl rätt korkat att äventyra de eventuella privilegier man har i ett sådant läge.

JAg tror du har sett för mycket fängelsefilm igen
Nja, kontemplera har man gott om tid till. Det gör man nog främst framåt slutet, såtillvida att man inte kommit till ro med vad som komma skall. Det är ju inte direkt några svärmorsdrömmar vi har att göra med och fängelset Sandusky sitter på lär vara av det grövre slaget. Sen ska du komma ihåg att pedofiler i allmänhet hamnar i det absoluta bottensiktet i fängelsehierarkin och det ses i många fall som satushöjade att ge sig på dessa eftersom man i fängelserna där ofra måste hävda sig om man vill varra på topp, och man kan lätt ge sig på peddos utan att behöva frukta reprissalier som man i annat fall kan vänta sig ifall man ger sig på en maffiaboss, en naziledare eller en "gang-banger". Den enda "förmånen" death row fångarna har är väl annars den sista måltiden, och den blir nog av oavsett vad då de knapast får permission. "Förmåner" är annars den "respekt" de åtnjuter av sina medfångar och denna vill de mer än gärna plussa på innan de lämnar jordelivet. Missta dig inte, Sandusky lever farligt, och han har även fått motta flera hot så han gör nog klokt i att ta dessa på allvar.
Senast redigerad av scrollock 2012-11-02 kl. 13:30.
2012-11-02, 15:03
Medlem
Våldtäktsmän och Pedofiler ja....det som man lätt glömmer är att de egentligen kör fler kvinnor/flickor i döden, än vad som redovisas.

Fallet Engla, ja det var väl ganska uppenbart till slut vad gäller skuldfrågan.

Men bortsett från Engla, undrar hur många kvinnor/flickor som råkat illa ut, klarat sig undan döden, men istället drabbats av svår ångest, och därför tagit sina liv. Det senare bestraffas knappast gärningsmannen för (typ "Vållande till självmord"), men man skall veta vilken jävla skada dom gör i samhället. Det är långt ifrån bara de fall där offret dör vid övergreppet, utan en jävla massa stackare som stryker med senare till följd av skiten.

För min del hade de gärna fått plåga Sandusky lite extra innan avrättningen. Valfri japansk metod kanske, typ hacka ut tänderna på honom.
2012-11-02, 15:26
Medlem
Sir_Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Pass
För min del hade de gärna fått plåga Sandusky lite extra innan avrättningen. Valfri japansk metod kanske, typ hacka ut tänderna på honom.

Fast nu ska väl inte Sandusky avrättas?
2012-11-02, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Fast nu ska väl inte Sandusky avrättas?
Jo, av de andra intagna på death row, är det väl sagt i alla fall
2012-11-02, 17:17
Medlem
Grantzs avatar
Citat:
Jo, av de andra intagna på death row, är det väl sagt i alla fall
Blir nog svårt eftersom han är ensam i cellen.
2012-11-02, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantz
Blir nog svårt eftersom han är ensam i cellen.
Du tror han är ensam 24/7? Tänk om!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in