2012-10-30, 15:39
Bannlyst
Hur står det till med Magnus Härenstam egentligen? Har för mig att jag läste för ett tag sedan att han hade en tumör. Är han på bättringsvägen eller blir det jordfästning så småningom?
2012-10-30, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Hur står det till med Magnus Härenstam egentligen? Har för mig att jag läste för ett tag sedan att han hade en tumör. Är han på bättringsvägen eller blir det jordfästning så småningom?
Tror dessvärre inte att han kommer rida ut stomen. Från vad jag hört så blir hans situation värre snarare än bärre, i alla fall om vi talar rent medicinskt. Rent moraliskt så verkar han hålla humöret uppe och vill kämpa, vilket är positivt, till skillnad från t.ex. Hasse Alfredson, som gett upp totalt.
2012-10-30, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Tror dessvärre inte att han kommer rida ut stomen. Från vad jag hört så blir hans situation värre snarare än bärre, i alla fall om vi talar rent medicinskt. Rent moraliskt så verkar han hålla humöret uppe och vill kämpa, vilket är positivt, till skillnad från t.ex. Hasse Alfredson, som gett upp totalt.

Oerhört trist. Där snackar vi folklig människa. Är det ut och in på olika strålningsbehandlingar som gäller? Det låter som Härenstam i ett nötskal. Alltid positiv! Gamle Hasse ja... Ytterligare en personlighet vars öde förmodligen är på väg att beseglas.
2012-10-30, 20:47
Medlem
bruschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Pass
John Goodman lär knappast sälla sig till den skara kändisar som får smaka på 80-årstårtan....

Synd, för han har gjort en del schyssta och oväntade avtryck i filmhistorien. Inte minst som dansant och skönsjungande Blues Brothers-medlem i BB2000. Att jag sedan inte ser den filmen i samma liga som originalet med John Belushi och Dan Aykroyd i huvudrollerna är en annan sak. Den rullen från 1980 är ju en definitiv kultrulle!
Goodman kan vara både rolig och djup. Inte många som kan det. Glöm heller inte Big Lebowski där han är en oerhört störig jude-wannabe i gula skyttebrillor. Fantastiskt rolig.
Trodde att Goodman skulle bita i gräset redan tidigare med tanke på hur oerhört fet och ohälsosam han sett ut, men han verkar ha lyckats banta ner sig och klarar sig ett tag till. Missar han dieten och går upp igen är han nog dessvärre körd.
2012-10-30, 20:58
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruschen
Goodman kan vara både rolig och djup. Inte många som kan det. Glöm heller inte Big Lebowski där han är en oerhört störig jude-wannabe i gula skyttebrillor. Fantastiskt rolig.
Trodde att Goodman skulle bita i gräset redan tidigare med tanke på hur oerhört fet och ohälsosam han sett ut, men han verkar ha lyckats banta ner sig och klarar sig ett tag till. Missar han dieten och går upp igen är han nog dessvärre körd.

Eller så går han samma öde till mötes som Ulf Larsson.
2012-10-31, 12:57
Medlem
Lasse Eriksson, vad hände egentligen honom? Dog han inte ganska knall och fall?

Vad gäller feta komiker förresten hade ju Goodman en företrädare i första Blues Brothers, nämligen John Candy. Han gick bort innan den andra filmen, jag antar att det var p.g.a. fetman.
2012-10-31, 13:39
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Pass
Lasse Eriksson, vad hände egentligen honom? Dog han inte ganska knall och fall?

Vad gäller feta komiker förresten hade ju Goodman en företrädare i första Blues Brothers, nämligen John Candy. Han gick bort innan den andra filmen, jag antar att det var p.g.a. fetman.

Lasse dog på sin post kan man säga. Han föll ihop på scen och hans liv gick inte att rädda..

John Candy dog av en hjärtattack, om den förorsakades av fetman är väl svårt att säga. Hjärtattack drabbar som bekant även smala personer.
Senast redigerad av Antevante 2012-10-31 kl. 14:07.
2012-10-31, 14:25
Medlem
Weejays avatar
Citat:
Tycker Myrdal verkar rätt pigg och klar för sin ålder. Wallenberg verkar ha dragit sig tillbaka. Men jag blir lite nyfiken i vilket tv-program du såg Björn Gustafsson i? Har nämligen inte sett honom på många, många år.

Medverkar inte herr B. Gustafsson i nästa avsnitt av "Gustavsson 3 tr" på TV4, tror jag såg honom i en trailer?
2012-10-31, 15:06
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat från tvillingtråden:

https://www.flashback.org/sp39843567

Citat:
Verkar som om Sonny-ponken prickade rätt med ytterligare en av sina "förutspåelser":

https://www.flashback.org/sp9685876

Senator Arlen Specter har nu avlidit till följd av den tidigare nämnda cancern.

http://www.washingtonpost.com/politi...e59_story.html

http://hosted.ap.org/dynamic/stories...10-14-13-03-16

Jovisst hade jag rätt, men i vanlig ordnign är det inte en käft som tror mig innan det är för sent. Jag har ju en förmåga att kunna föruutspå vissa kändisars död, och mycket riktigt var det en följdsjukdom till denna cancer som fick Specter på fall. Hade man trott på mig hade man ju kunnat kollektivt skriva till Specter och kunnat varna honom så hade han kunnat se efter sin hälsa lite bättre och istället kunna levat idag. Jag vet inte hur pass mycket mer övertygelse ni behöver, jag får ju rätt gång på gång?

Jag kan redan nu avslöja att jag har feta insiderkällor som säger att Lemmy Kilmister inte har långt kvar. Ni tror att allt är bra bara för att han är ute och turnéerar, men ack vad ni bedrar er, ty Lemmys tid är snart slut. Kom ihåg var ni hörde det först!

Jag kan även avslöja ett till megascoop från mina källor, Prinsessan Lilian är riktigt illa däran och även om inget offentliggjorts än så är det 100% säkert att hon INTE kommer att närvara vid detta års Nobelceremoni heller.

Sedan kan jag meddela att George Wendt troligen inte heller har särskilt lång tid kvar. Han har officellt "bröst smärtor" men mina källor säger att det snarare rör sig om en hjärtattack som man inte vill gå ut med. Detta antyds dessutom i denna artikel där mna säger att han "såsmåningom kommer att bli återställd". Man erkänner alltså, lite subtilt, att det är riktigt allvarligt med honom. Jag tycker att ni alla ska höja glaset och utbringa en riktigt stor "SKÅL" till honom därhemma i sofforna medan han fortfarande är med oss! Tack för alla skratt, George!

http://www.people.com/people/article...643505,00.html
2012-10-31, 16:42
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Citat från tvillingtråden:

https://www.flashback.org/sp39843567

Jovisst hade jag rätt, men i vanlig ordnign är det inte en käft som tror mig innan det är för sent. Jag har ju en förmåga att kunna föruutspå vissa kändisars död, och mycket riktigt var det en följdsjukdom till denna cancer som fick Specter på fall. Hade man trott på mig hade man ju kunnat kollektivt skriva till Specter och kunnat varna honom så hade han kunnat se efter sin hälsa lite bättre och istället kunna levat idag. Jag vet inte hur pass mycket mer övertygelse ni behöver, jag får ju rätt gång på gång?

Jag kan redan nu avslöja att jag har feta insiderkällor som säger att Lemmy Kilmister inte har långt kvar. Ni tror att allt är bra bara för att han är ute och turnéerar, men ack vad ni bedrar er, ty Lemmys tid är snart slut. Kom ihåg var ni hörde det först!

Jag kan även avslöja ett till megascoop från mina källor, Prinsessan Lilian är riktigt illa däran och även om inget offentliggjorts än så är det 100% säkert att hon INTE kommer att närvara vid detta års Nobelceremoni heller.

Sedan kan jag meddela att George Wendt troligen inte heller har särskilt lång tid kvar. Han har officellt "bröst smärtor" men mina källor säger att det snarare rör sig om en hjärtattack som man inte vill gå ut med. Detta antyds dessutom i denna artikel där mna säger att han "såsmåningom kommer att bli återställd". Man erkänner alltså, lite subtilt, att det är riktigt allvarligt med honom. Jag tycker att ni alla ska höja glaset och utbringa en riktigt stor "SKÅL" till honom därhemma i sofforna medan han fortfarande är med oss! Tack för alla skratt, George!

http://www.people.com/people/article...643505,00.html

Jo. För han skulle säkert ha tagit hälsoråd av några randoms på ett svenskt internetforum
2012-11-01, 11:36
Medlem
Victoria Beckham (eller Posh som det stod på tidningens framsida) skall tydligen vara illa däran. Hon är gravid, men väger trots det bara 45 kg. Nu har det ju stor betydelse vilken månad hon är i, men ändå....

45 kilo är lågt även för en kvinna som inte väntar barn, om hon inte är typ 150-155 cm, och Posh är väl iaf 170 ungefär?
2012-11-01, 12:31
Medlem
George Wendt (Norm , Cheers) kanske ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in