Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Självgodhet så det förslår

. Som sagt! Din lista imponerade inte alls. Mindre än 50% rätt och då låg många redan för döden. Så, nej! Din träffsäkerhet är som vem som helst.
Personligen börjar jag ledsna på att höra på PL och HA i tråden. tråden är 7 år snart och det pratades om dem då och det gör det fortfarande. Kan göras i flera år till..
Självgodhet? är det vad du kallar ärlighet? Trodde du var en av de främsta påhejarna för att jag skulle återinsättas då du vurmade för min amnesti.

För övrigt så är mina kontakter inom journalistkåren är oöverträffbara och jag har flera gånger prickat in personer som ingen annan här ens aft någon aaaaaaaaning om.

Det där var för övrigt bara ett axplock från ETT inlägg jag gjort med 50 namn, genom historiken har jag nämt många många fler namn och fått rätt på hur många som helst!
PL och HA har hängt med ett tag ja, men det är i stort sett elvande döda, och kan trilla av pinn PRECIS NÄRSOMHELST! Det är ju inte heller så att dera hälsa "kommer och går" och att de har "bra" och "dåliga" dagar, utan deras hälsa blir stadigt sämre och sämre. Bottn är väl snart nådd om man säger så.