2012-04-28, 18:06
Medlem
Roibots avatar
Jag gissar på Andy Williams

http://articles.cnn.com/2011-11-06/e...?_s=PM:SHOWBIZ
2012-04-28, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roibot
Jag gissar på Andy Williams

http://articles.cnn.com/2011-11-06/e...?_s=PM:SHOWBIZ
Neeej! Fan vad trist! Har alltid gillat Andy Williams, Vis Damone m.fl. Urinbäscancer i hans ålder är ingen bra prognos. Dominiclk Dunne var i ungefär samma situation och han fick ungefär ett halvår så vi kan gissa på ungefär det samma för Andy.

Undrar om Robert Kennedys änka kommer att visa någonting publikt på begravningen när den blir ? Hon och Andy Willams hade ett topphemligt förhållande efter RFK:s död men publikt hette det att han bara var en "god vän" eftersom det ansågs ofint i hennes kret att ge sig i kast med en annan man så kort tid efter (finns även många som misstänker att hon hade Andy redan under sitt äktenskap med RFK).
2012-04-28, 19:17
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Neeej! Fan vad trist! Har alltid gillat Andy Williams, Vis Damone m.fl. Urinbäscancer i hans ålder är ingen bra prognos. Dominiclk Dunne var i ungefär samma situation och han fick ungefär ett halvår så vi kan gissa på ungefär det samma för Andy.

Undrar om Robert Kennedys änka kommer att visa någonting publikt på begravningen när den blir ? Hon och Andy Willams hade ett topphemligt förhållande efter RFK:s död men publikt hette det att han bara var en "god vän" eftersom det ansågs ofint i hennes kret att ge sig i kast med en annan man så kort tid efter (finns även många som misstänker att hon hade Andy redan under sitt äktenskap med RFK).

Så vad ska vi tro?

Det du skriver inom parentes i slutet indikerar att Andy, den gamle näktergalen, kan vara far till några av Ethel Kennedys elva barn.

Kommer vi nånsin att få veta?
2012-04-28, 19:42
Medlem
Obekräftade källor - Någon i kungafamiljen.
2012-04-28, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FolketsOpium
Lilian??
2012-04-28, 19:53
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Jag måste dock argumentera emot dig då du missar poängen. Av de jag prickade rätt på så dog flertalet inom ett år efter att jag förutspått detta, så jag skulle nog säga att tillförlitligheten är väldigt stor. Dessutom prickade jag ju rätt på en hell del som var ganska otippade, t.ex. Amy Winehouse, Liz Taylor etc.

Amy Winehouse och Liz Taylor, otippade??? I think not!

Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Hjärttransplantationer brukar inte hålla så värst länge, vilket inte bådar särskilt gott för t.ex. Dick Cheney. Ofta får dessa hjärtpatienter, som tidigare nämts, hjärnblödningar och blodproppar etc. efter detta tag. Shelby verkar dock ha haft tur och klarat sig från detta. Dock fyller ju gubben 90 nästa år och då är det väl frågan om hans krämpor inte härleds av s.k. "naturliga orsaker" snarare än av hans operationer.

50% efter 10 år är ju rätt goda odds ändå..
Senast redigerad av Antevante 2012-04-28 kl. 20:50.
2012-04-28, 20:30
Medlem
Citat:

Måste ju vara Lillian? Eller möjligen någon av kungens systrar.
2012-04-28, 20:39
Medlem
Ratis avatar
Citat:

Du får gärna utveckla det lite.
2012-04-28, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Måste ju vara Lillian? Eller möjligen någon av kungens systrar.
Carl-Johan Bernadotte har ju vi snackat om tidigare också, men han räknas nog inte till kungafamiljen då han "bara" är greve. Dessutom verkar han pigg.

Lillian är oerhört dålig, såvitt jag vet, så det bör vara hon. Fast det är klart, kungen kan ju ha åkt på en infarkt hastigt och lustigt. Frågan är om en sån grej går att mörka mer än 10 minuter...
2012-04-29, 09:54
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Amy Winehouse och Liz Taylor, otippade??? I think not!
I think visst so! Tack vare mina källor så har jag faktiskt en träffsäkerhet som heter duga och som överträffar de allra flesta här på forumet.

Ni verkar gilla wrestlare här i tråden. Jag förutspår att Razor Ramon, aka. Scott Hall komer att råka MYCKET illa ut inom den närmast tiden och att det kommer att vara självförvållat till 100%. Det är vad mina källor säger.

Vad jag hört om Prinsessan Lilian, som det hintas om i tråden, så blir situationen allt värre. Hasse Alfredson har enligt uppgift allt svårare besvär med hjärtat. Han går visst på blodförtunnanden vilket ställer till anra besvär hos honom. Pga. detta lär han ha blåmärken mest hela tiden pga. den ökade blödningsbenägenheten.
2012-04-29, 10:00
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
I think visst so! Tack vare mina källor så har jag faktiskt en träffsäkerhet som heter duga och som överträffar de allra flesta här på forumet.

Ni verkar gilla wrestlare här i tråden. Jag förutspår att Razor Ramon, aka. Scott Hall komer att råka MYCKET illa ut inom den närmast tiden och att det kommer att vara självförvållat till 100%. Det är vad mina källor säger.

Vad jag hört om Prinsessan Lilian, som det hintas om i tråden, så blir situationen allt värre. Hasse Alfredson har enligt uppgift allt svårare besvär med hjärtat. Han går visst på blodförtunnanden vilket ställer till anra besvär hos honom. Pga. detta lär han ha blåmärken mest hela tiden pga. den ökade blödningsbenägenheten.

Självgodhet så det förslår . Som sagt! Din lista imponerade inte alls. Mindre än 50% rätt och då låg många redan för döden. Så, nej! Din träffsäkerhet är som vem som helst.

Personligen börjar jag ledsna på att höra på PL och HA i tråden. tråden är 7 år snart och det pratades om dem då och det gör det fortfarande. Kan göras i flera år till..
2012-04-29, 10:07
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Självgodhet så det förslår . Som sagt! Din lista imponerade inte alls. Mindre än 50% rätt och då låg många redan för döden. Så, nej! Din träffsäkerhet är som vem som helst.

Personligen börjar jag ledsna på att höra på PL och HA i tråden. tråden är 7 år snart och det pratades om dem då och det gör det fortfarande. Kan göras i flera år till..
Självgodhet? är det vad du kallar ärlighet? Trodde du var en av de främsta påhejarna för att jag skulle återinsättas då du vurmade för min amnesti. För övrigt så är mina kontakter inom journalistkåren är oöverträffbara och jag har flera gånger prickat in personer som ingen annan här ens aft någon aaaaaaaaning om. Det där var för övrigt bara ett axplock från ETT inlägg jag gjort med 50 namn, genom historiken har jag nämt många många fler namn och fått rätt på hur många som helst!

PL och HA har hängt med ett tag ja, men det är i stort sett elvande döda, och kan trilla av pinn PRECIS NÄRSOMHELST! Det är ju inte heller så att dera hälsa "kommer och går" och att de har "bra" och "dåliga" dagar, utan deras hälsa blir stadigt sämre och sämre. Bottn är väl snart nådd om man säger så.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in