2012-04-29, 10:14
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Självgodhet? är det vad du kallar ärlighet? Trodde du var en av de främsta påhejarna för att jag skulle återinsättas då du vurmade för min amnesti.

Hmmm. Minns dig knappt! Minns ditt nick men inte så mycket mer.

Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
PL och HA har hängt med ett tag ja, men det är i stort sett elvande döda, och kan trilla av pinn PRECIS NÄRSOMHELST! Det är ju inte heller så att dera hälsa "kommer och går" och att de har "bra" och "dåliga" dagar, utan deras hälsa blir stadigt sämre och sämre. Bottn är väl snart nådd om man säger så.

Som sagt! Botten har varit nådd länge. Vi får väl avvakta och se...
2012-04-29, 10:28
Medlem
Arne Weise borde kanske nämnas igen.

Det känns som att han överlevt det sista året mycket på sin livsvilja. Ändå åker han på smäll på smäll... Skulle tippa att i hans fall är det bara en tidsfråga innan något livshotande stöter till, och då lär han trilla av pinn, hur mycket han än vill leva...
2012-04-29, 10:38
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Pass
Arne Weise borde kanske nämnas igen.

Det känns som att han överlevt det sista året mycket på sin livsvilja. Ändå åker han på smäll på smäll... Skulle tippa att i hans fall är det bara en tidsfråga innan något livshotande stöter till, och då lär han trilla av pinn, hur mycket han än vill leva...

Nja! Han var på kändispremiär häromdagen, så att han skulle vara direkt döende är nog en överdrift.

http://www.expressen.se/noje/se-kand...-lund-premiar/

Han ser t.o.m pigg ut!
2012-04-29, 10:48
Medlem
Här ser vi dock en person som verkar lite illa ute. Kikki Danielsson har tappat livsgnistan och ställer in sitt 60-årsfirande.

Man kan förstå varför det blivit så, hon har inte direkt haft ett bra 2012 med tanke på anklagelser om narkotikasmuggling. Därtill verkar hon fetare än tidigare, förmodligen har hon väl tröstätit mellan anklagelserna, vilket jag kan förstå.

Att tröstäta när det är jobbigt gör ju var och varannan svensk liksom...

http://www.expressen.se/noje/extra/k...0-arsfirandet/
2012-04-29, 11:19
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Nja! Han var på kändispremiär häromdagen, så att han skulle vara direkt döende är nog en överdrift.

http://www.expressen.se/noje/se-kand...-lund-premiar/

Han ser t.o.m pigg ut!

Själv tycker jag att han ser ut som en svårt sjuk cancerpatient.

Hur är det med Anders Timell?
Första gången jag såg honom tänkte jag vad är det där för knarkare? och det måste finnas en anledning till att han ser ut som en tung missbrukare.
Han borde ha alla möjliga sjukdomar.
2012-04-29, 12:45
Medlem
Nu är dödssjuke Ryan O'Neal inblandad i en faderskapstvist. Vore trist för honom om han blev tvunget att spendera sina allra sista krafter i domstolar och rättstvister, som Dennis Hopper var tvungen att göra. Frågan nu är om han är en skitstövel som inte vill erkänna sitt barn eller om mamman är en skrupelös lyckosökerska som hoppas kunna lägga rabarber på Ryan O'Neals arv genom att få honom listad som papan.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle14735867.ab
2012-04-29, 14:39
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Hmmm. Minns dig knappt! Minns ditt nick men inte så mycket mer.

Som sagt! Botten har varit nådd länge. Vi får väl avvakta och se...

Det var ju Sonny som innan han blev bannad bestämt hävdade att Hasse Alfredsson endast hade ett fåtal timmar kvar att leva, men sen efter att Hasse fortfarande levde flera månader efteråt kontaktade sin "journalistkälla" som då skulle ha sagt att Hasse inte låg på sin dödsbädd riktigt än. Riktigt underhållande läsning faktiskt
2012-04-29, 18:10
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det var ju Sonny som innan han blev bannad bestämt hävdade att Hasse Alfredsson endast hade ett fåtal timmar kvar att leva, men sen efter att Hasse fortfarande levde flera månader efteråt kontaktade sin "journalistkälla" som då skulle ha sagt att Hasse inte låg på sin dödsbädd riktigt än. Riktigt underhållande läsning faktiskt

Nu minns jag! Ser fram emot detta..
2012-04-29, 18:35
Medlem
Ratis avatar
Saul Hudson, som låg inför döden för några år sedan, var ju på Nyhetsmorgon igår. Där pratade han om sin hjärtsjukdom han har på grund av all alkohol och alla droger han dragit i sig genom åren. Bland annat har han fått operera in en pacemaker och gå i terapi.
Jag undrar hur många år han har förkortat sitt liv. Känns väl inte som han kommer uppnå 80 års ålder direkt.
Å andra sidan har han ju fru och dotter och man får väl hoppas att det ger honom extra krafter.
2012-04-29, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Mmm Hasse Alfredson blev ju till och med principiellt dödsförklarad.

https://www.flashback.org/t584509
2012-04-29, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Saul Hudson, som låg inför döden för några år sedan, var ju på Nyhetsmorgon igår. Där pratade han om sin hjärtsjukdom han har på grund av all alkohol och alla droger han dragit i sig genom åren. Bland annat har han fått operera in en pacemaker och gå i terapi.
Jag undrar hur många år han har förkortat sitt liv. Känns väl inte som han kommer uppnå 80 års ålder direkt.
Å andra sidan har han ju fru och dotter och man får väl hoppas att det ger honom extra krafter.
Men han är ju rockstjärna så med hans livsstil så är hans liv nog fortkortat med x antal år redan ändå.
2012-04-29, 19:04
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati

Men tycker du verkligen han platsar här? Han såg ju oförskämt pigg och kry ut.

Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Mmm Hasse Alfredson blev ju till och med principiellt dödsförklarad.

https://www.flashback.org/t584509

Du är på tunn is nu, riktigt tunn is...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in