Kolla in länken. Det är Richard Penniman a.k.a. Little Richard, som är i farten 78 år gammal. Det kan man inte tro. Han ser yngre ut i alla fall.
Men Little Richard har egentligen sedan 70-talet alltid sett yngre ut än sina jämnåriga. Mycket smink, jag fattar väl det, men LR är ändå ett föredöme i en skin comparance även med t.ex. 10 år yngre namn som Mick Jagger och Keith (skall vi inte tala om) Richards i Stones...
Kolla in länken. Det är Richard Penniman a.k.a. Little Richard, som är i farten 78 år gammal. Det kan man inte tro. Han ser yngre ut i alla fall.
Men Little Richard har egentligen sedan 70-talet alltid sett yngre ut än sina jämnåriga. Mycket smink, jag fattar väl det, men LR är ändå ett föredöme i en skin comparance även med t.ex. 10 år yngre namn som Mick Jagger och Keith (skall vi inte tala om) Richards i Stones...
Eller det motsatta, som i Ron Woods fall. Nästan 10 år yngre än de andra men ser liktförbaskat nästan 10 år äldre ut. Fast LR har möjligtvis tagit hjälp av kniven eller syntetiska substanser utöver en arseal av sminkprodukter för att behålla ansiktets vogör
Visste faktiskt inte förrän idag att Ariel Sharon legat i koma i 6 år Å andra sidan är politik inte min starka sida.
Med tanke på att han är nyligen fyllda 84 år så kan väl kroppen inte orka mycket till?
Finns det inte lagar som gör att man inte låter folk ligga i koma så länge?
Okej, jag vet en person i mitt förflutna som låg typ 1 år ungefär, men det är ju 1 år. Hela 6 år låter som en fruktansvärd plågomaskin för de anhöriga inte minst. Offret märker kanske inte av det på samma sätt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!