Måste vara lite jobbigt att som offentlig person få en sjukdom som liksom sätter den där lappen i pannan på henne med texten "Jag har pippat oförsiktigt".
Kanske värre iofs om hon varit äldre, yngre kvinnor har ju lite mer förståelse i samhället för att de vill knulla runt. En 60-årig kvinna hade stämplats som en äcklig kåt-kärring medan Marklund förmodligen kan komma undan med förståelse från sina jämnåriga (som säkert själva gärna tar ett ONS då och då, om de inte har en partner).
Tror det är en myt med folk som aldrig vill ha sex/aldrig vill onanera - isåfall har de någon slags sjukdom som hämmar dem, det friska beteendet är att pippa/onanera då och då för att känna KÄNSLAN
Tillägg: Jag själv tycker inte Annika Marklund är äcklig p.g.a. det här. Men det är klart att man är glad att man inte hoppat i säng med just henne det senaste året

Däremot skulle jag faktiskt velat pippa med hon Anette Norberg, curlingdrottningen. 45 år är INTE för mycket då hon är söt, mullig, men framför allt tror jag att hon är sjukt bra i sängen
...if you excuse the OT here....