2012-01-06, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
De börjar tära på dess gamla gubar. Såg förövrigt att Hosni Mubarak fördes in i rättsalen på bår i rapport. Tror inte att han kan ha långt kvar.
Och nu vill åklagaren ha Mubarak avrättad. Vad ska de göra? Ta ifrån honom hans cancermediciner?
2012-01-07, 07:52
Medlem
Vi hade ju George Gaynes (Eric Lassard i Polisskolan-filmerna) på tal. Är han fortfarande någorlunda kry?

Annars var det rätt roligt att skådespelerskan som spelade Rose Dawson som gammal i Titanic, själv kom att passera 100 år, precis som karaktären...

Hon kanske tog inspiration från Rose och blev gammal själv
2012-01-07, 07:54
Medlem
Om Mubarak ligger på bår torde det inte behövas sedvanliga metoder för avrättning.

Låt Chuck Norris komma dit och dra en karatespark i bröstet på Mubarak så borde hjärtat stanna eller något liknande
2012-01-07, 10:41
Medlem
leprasjuklings avatar
Kirk Douglas verkar ha slutat blogga. Inget inlägg på nästan ett år.

http://www.myspace.com/kirkdouglas/stream
2012-01-07, 11:10
Medlem
Fats Domino fyller 84 år i år och trotsar läkarvetenskapen. En fantastisk artist för övrigt, och efter Chuck Berry den äldste 50-talsrockaren som är i livet.

Kom igen nu, kan ni räkna upp någon FET kändis som är äldre än Fats? Jag kan det inte, han måste ha supergener som inte fått infarkt, diabetes eller kolesterolproblem, eller andra fetmarelaterade sjukdomar.
2012-01-07, 11:28
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff-Pass
Fats Domino fyller 84 år i år och trotsar läkarvetenskapen. En fantastisk artist för övrigt, och efter Chuck Berry den äldste 50-talsrockaren som är i livet.

Kom igen nu, kan ni räkna upp någon FET kändis som är äldre än Fats? Jag kan det inte, han måste ha supergener som inte fått infarkt, diabetes eller kolesterolproblem, eller andra fetmarelaterade sjukdomar.

På tal om feta kändisar.
Tjocka komiker tycks ha en tendens att dö i förtid. Thor Moden, Fatty Arbuckle, Chris Farley, John Belushi, Lasse Brandeby, John Candy och Ulf Larsson.

Så hur är hälsan för James Belushi, Larry Joe Campbell, Jack Black, Seth Rogen och Babben Larsson?
2012-01-07, 12:46
Medlem
Fiaskruttans avatar
Fats Domino kanske inte super?? Inte Eli Wallach heller så gammal som han har blivit?? Jag tror det spelar en stor roll också..

Fett och sprit är nog ingen bra combo....
2012-01-07, 14:44
Medlem
Citat:

Nja, där håller jag inte med. Fats Domino, hur bra han än var, räknar jag INTE som en "rockare". Han hör mer bluesen till. Han trotsade döden häromåret då han befarades drunknad i Orkanen Katrinas spår. Dock har han tydligen problem med rösten och kan inte längre sjunga.
2012-01-07, 15:18
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
På tal om feta kändisar.
Tjocka komiker tycks ha en tendens att dö i förtid. Thor Moden, Fatty Arbuckle, Chris Farley, John Belushi, Lasse Brandeby, John Candy och Ulf Larsson.

Så hur är hälsan för James Belushi, Larry Joe Campbell, Jack Black, Seth Rogen och Babben Larsson?

John Belushi och Chris Farley dog ju dock inte pga hälsoproblem utan för att de knarkade ihjäl sig. Ulf Larsson var inte fet längre när han dog.
2012-01-07, 16:03
Medlem
Ratis avatar
Citat:

B.B. King fyller 87 i september och han är inte hälsosamt mager han heller.
http://media.monstersandcritics.com/...0000241785.jpg
Och bör väl vara en äldre 50-talsrockare än Fats Domino och Chuck Berry.
Senast redigerad av Rati 2012-01-07 kl. 16:14.
2012-01-07, 16:53
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sextanos
Elli Wallach, rädd för att han trillar av pin vilken dag som helst snart.

Blir en sorgsen dag när Tuco "The Ugly" dör.

Nåja, gubben fyller ju hundra om tre år, men han såg faktiskt överraskande pigg ut när han var med i Polanskis The Ghost Writer häromåret.

Hasse Alfredson däremot, han har nog inte många år kvar, inte med hjärnan i någorlunda skick i alla fall
2012-01-07, 17:04
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
John Belushi och Chris Farley dog ju dock inte pga hälsoproblem utan för att de knarkade ihjäl sig. Ulf Larsson var inte fet längre när han dog.

Du tror inte man får hälsoproblem om man knarkar?

Ulf Larsson fick hälsoproblem redan när han var överviktig och det var därför han bantade. Tyvärr hjälpte det inte utan han dog av en stroke vilket var vad han befarade.
Överhuvudtaget har de haft en ohälsosam livsstil med mycket alkohol, mycket onyttig mat och droger.

Själv tror jag att Babben Larsson kommer att dö inom 10 år:

http://www.expressen.se/nyheter/1.1007316/babben-sjuk

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in