2010-10-10, 01:12
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Nu vet jag inte vad ni vimsar om, men om det är M.D. som åsyftas så förefaller det onekligen som hans cancertyp intevar fullt så harmlös som det först gjordes sken av, och detta verkar vara helt i enlighet med hur det varit för andra cancerkändisar (Paul Newman = "svullen fot", John Forsythe = "lunginflammation", Dennis Hopper = "uttorkning", Ted Kennedy = "slaganfall", Patrick Swayze = "magsår"). Som sagt, ingenting unikt i att M.D. underdriver sin cancersjukdom.

Så sant! Jag var faktiskt över i Michaels och Catherines köksträdgård häromveckan. Jag lade då märke till att deras persilja har vissnat, ett säkert tecken på att döden är nära.
Jag lade speciellt märke till att Michaels kalsonger hade en annan brun ton än vanligt, även det är ett säkert tecken på att döden är närvarande.
Även schackpartiet med Michael gick åt helvete Som sagt, DÖDEN är närvarande...

2010-10-10, 04:58
Tror tyvärr Hasse Alfredsson kolar av relativt snart.

Någon som vet var han bor numera? hade varit trevligt att få skaka hand med gubben innan ni vet vad.
Senast redigerad av EnslaveThemAll! 2010-10-10 kl. 05:02.
2010-10-10, 05:05
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Leslie Nielsen

Den gubben överlever nog oss alla. Han har ju sett ut att ha haft ena foten i graven ända sedan 80-talet.
2010-10-10, 06:29
Medlem
Fickludds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basse Lerghagen
tja ,de flesta människor dör efter några år, speciellt om de är äldre.

Alltså inom 5 år tror jag att följande kändisar är begravda

svenska
*Anna-Lisa Ericsson
*Sickan Carlsson
*Sif Ruud
*Lars-Gunnar Björklund
*Hasse Alfredsson
*Arne Weise
*Lena Nyman
*Yngwe Holmberg (fd m-partiledare)
*Torbjörn Fälldin
*Tage Danielsson
*Stig Grybe
*Lars Werner
*Jarl Borssén
*PG Gyllenhammar
*Hans Blix
*Gösta Ekman
*Jan Malmsjö

utländska
*Keith Richards
*Tony Curtis
*Gene Hackman
*Michael Douglas

Tage Danielsson dog för 25 år sedan och Tony Curtis dog 29 september i år.
2010-10-10, 08:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnslaveThemAll!
Den gubben överlever nog oss alla. Han har ju sett ut att ha haft ena foten i graven ända sedan 80-talet.
Ja det skulle inte förvåna mig om han så blev över 100 år.
2010-10-10, 09:45
Medlem
Ratads avatar
Gene Hackman är nog på fallrepet.

Jag tror inte coolingen Ronny Cox (Deliverence, Beverly Hills Cop, RoboCop) har många år kvar i sig. Synd.
2010-10-10, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Gene Hackman är nog på fallrepet.

Jag tror inte coolingen Ronny Cox (Deliverence, Beverly Hills Cop, RoboCop) har många år kvar i sig. Synd.
Varför det? Finns det ngt nytt om dessa herrar?

Hackman är dessvärre pensionerad från filmbranschen sedan många år men är fortfarande aktiv som aspirerande författare.

Vad det gäller Ronny Cox så har han ju sett ut som sjuttio de senaste 30 åren, och så nu ser han ut som han borde så att säga.Vad jag vet så är väl han också fortfarande aktiv i biroller. Var väl snack om att han skulle vara med i nya "Snuten i Hollywood 4", när den väl blir av.
2010-10-10, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Ja det skulle inte förvåna mig om han så blev över 100 år.
Nja, jag ska erkänna att Nielsen börjar se lite vissen ut numera, men jag hoppas verkligen att han lever tills nya "Nakna Pistolen" som är under planering!

Detsamma gäller George "Captain Lassard" Gaynes, som jag hoppas lever tills den nya "Polisksolan" filmen kommer, som ju ständigt verkar bli uppskjuten.
2010-10-10, 12:06
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnslaveThemAll!
Tror tyvärr Hasse Alfredsson kolar av relativt snart.

Någon som vet var han bor numera? hade varit trevligt att få skaka hand med gubben innan ni vet vad.

Lidingö, Hersbyvägen för att vara mer exakt
2010-10-10, 12:23
Bannlyst
Citat:
Nja, jag ska erkänna att Nielsen börjar se lite vissen ut numera, men jag hoppas verkligen att han lever tills nya "Nakna Pistolen" som är under planering!

Detsamma gäller George "Captain Lassard" Gaynes, som jag hoppas lever tills den nya "Polisskolan" filmen kommer, som ju ständigt verkar bli uppskjuten.
Men den borde väl rimligtvis heta något annat än 4 1/4 eftersom den sista heter 33 1/3. Dessutom så gick ju Frank i pension i den sista filmen så då borde den väl handla om det.

En ny polisskolan film vore inte fel. Men David Graf blir svår att ersätta
2010-10-10, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Michael Douglas verkar ha fått 80% chans att bli frisk så vi ska nog inte räkna ut honom ännu.
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...icle7931753.ab

Hoppsan, de "80" procenten var visst bara 20. .
2010-10-10, 17:07
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...icle7931753.ab

Hoppsan, de "80" procenten var visst bara 20. .

http://www.guardian.co.uk/film/2010/...-cancer-spread

Beror väl på källan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in