Heroes of might and magic III såklart
Minns fortfarande hur jag började lira det i 6an, när man knappt förstod engelskan. Varje gång datorn
mass-spellade förstod man noll XD
Hotseat med polare är riktigt kul, mest för skadeglädjen man kännner när polaren måste välja mellan
mysticism och eagle eye vid level up
Har lirat regelbundet i 11-12 år sen dess, fortfarande lika kul.