2010-12-10, 10:48
  #457
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenzor
Måste nog vara WoW
Många goda gaming minnen därifrån med polarna när man var en P10 och fastnade i spelet!


Så du är 16 år nu?
Citera
2010-12-10, 10:48
  #458
Medlem
teflonpannan69s avatar
1.Civlization 3... Känslan att bygga upp en civilisation från scratch, och sen vara världsledande supermakt efter 5000 år,den känslan kan inte överträffas av något spel.

2.Star Wars Battlefront II, vet inte varför, men spenderade flera år med det spelet.

3. Battlefield 1942/2, man kände sig som en ''äkta'' soldat.
Citera
2010-12-10, 10:50
  #459
Medlem
Age of Empires 2, charmigt spel =P
Citera
2010-12-10, 10:50
  #460
Medlem
DenGladeDanskens avatar
Age of Empires II och GTA San Andreas

Edit: haha galet trocaa. samtidigt!
Citera
2010-12-10, 10:51
  #461
Medlem
MrJackssons avatar
Eve: Online - utan tvekan.

Det är ett spel med ondskefulla spelare där det är okej att blåsa folk; att sparka på dem när de ligger ner. Det här fick jag lära mig den hårda vägen.

"I have a free thing for you. Open my cargo I threw out into the space. There you go. Open it."
Citera
2010-12-10, 10:52
  #462
Medlem
Taurus-s avatar
Heroes of might and magic III såklart

Minns fortfarande hur jag började lira det i 6an, när man knappt förstod engelskan. Varje gång datorn
mass-spellade förstod man noll XD
Hotseat med polare är riktigt kul, mest för skadeglädjen man kännner när polaren måste välja mellan
mysticism och eagle eye vid level up
Har lirat regelbundet i 11-12 år sen dess, fortfarande lika kul.
Citera
2010-12-10, 10:54
  #463
Medlem
Som någon nämnde tidigt i tråden : SWG Pre-CU. Bästa som fanns var när man blev sjuk och fick vara hemma från skolan, direkt när morsan stängt ytterdörren så hoppa man upp och kasta sig framför datorn för att sedan spela nonstop tills morsan kom hem från jobbet
Citera
2010-12-10, 10:55
  #464
Medlem
leathur_ls avatar
Grim Fandango säger jag.

Bästa miljöerna, bästa karaktärerna, bästa dialogen. Sjukt bra musik, bra pussel och skön humor.
Citera
2010-12-10, 10:59
  #465
Medlem
kavajmongots avatar
Diablo 2
Heroes Of Might And Magic 3
Half Life
RTCW Enemy Territory

Gamla fina klassiker man kastat bort många timmar på
Citera
2010-12-10, 11:03
  #466
Medlem
majkenofdooms avatar
Heroes Of Might And Magic 3

Så löjligt roligt, tråkigt att de inte lyckats göra ens en halvdan uppföljare. Fast det är ju ganska svårt, spelet är ju perfektion!
Citera
2010-12-10, 11:04
  #467
Medlem
Civilization 2, Championship Manager (CM97/98-01/02), Quake 3 (Rocket Arena).

Sen vill jag slå ett slag för Minecraft som jag ödslat allt för många timmar på senaste tiden
Citera
2010-12-10, 11:06
  #468
Medlem
Grim fandango eller något av Monkey Island Spelen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in