• 4
  • 5
2015-11-13, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Det behöver vi verkligen inte.

Ge inte "flyktingarna " mer offerkofta! deras svinande kommer att ge SD majoritet innan 2018, massvåldtäkter och plundringar står runt knuten.

Enstaka dåd kan inte ändra på detta, utan underminerar vår förmåga att lösa detta demokratiskt, dvs att majoriteten av vårat folk vill ha tillbaka det som är Sverige.
SD kan ingenting göra 2018, då är det redan försent. Vi har däremot samma åsikt ang. "attentatet". Eller kommande attentat, det skadar mer än det hjälper.
Citera
2015-11-13, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porcellus
Synd bara att det inte genomfördes. Norden behöver en ny Breivik.

Gör mänskligheten en tjänst och häng dig.
Citera
2015-11-13, 22:27
Medlem
VadFanKulOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krowkan
Jag kommer mycket väl ihåg varför varken ryska eller tyska är mitt modersmål. Det verkar som att du tror att "sisu" bögarna hade något att säga om saken? Räddade av kylan tror dem att det var den finska kampen som satte stopp för ryssen. Patetiskt.

Stalin kunde inte bry sig mindre om lite skog och mark. Adolf kom och gick genom gränsen till Norge lite som han ville. Sverige var den där ungen på skolgården ingen riktigt lyssnade på eller tog hänsyn till. Blir man förvånad över att svenskens fega dåd sträcker sig till att tända eld på tomma byggnader. #modigt

Vad i helvete försöker du få sagt? Men ja, eftersom du inte begriper något: du växte inte upp i Sovjet därför att Finland räddade dig från detta. Så var det med det. Föredrar att du inte skriver tillbaks då du verkar handikappad på något vis.
Citera
2015-11-14, 13:04
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Jag kommer mycket väl ihåg varför varken ryska eller tyska är mitt modersmål. Det verkar som att du tror att "sisu" bögarna hade något att säga om saken? Räddade av kylan tror dem att det var den finska kampen som satte stopp för ryssen. Patetiskt.

Stalin kunde inte bry sig mindre om lite skog och mark. Adolf kom och gick genom gränsen till Norge lite som han ville. Sverige var den där ungen på skolgården ingen riktigt lyssnade på eller tog hänsyn till. Blir man förvånad över att svenskens fega dåd sträcker sig till att tända eld på tomma byggnader. #modigt
Märkligt. Du går verkligen från otydlighet till otydlighet. Vad är det du "diskuterar"? Och var hittar du dina "fakta"?
Citera
2015-11-15, 00:39
Medlem
Politice-Rectams avatar
Nytt, ytterst intressant information om GM:

GM heter Jonas Sihvonen. Han har ett företag och på dess Facebook-vägg skriver många sådana personer som inte uppfyller vithetsnormen. GM kan vara till exempel en allierad med rasifierade eller halvfall.
Citera
2015-11-15, 09:05
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Politice-Rectam

GM heter Jonas Sihvonen. Han har ett företag och på dess Facebook-vägg skriver många sådana personer som inte uppfyller vithetsnormen. GM kan vara till exempel en allierad med rasifierade eller halvfall.

Hur visste den som tipsade att han satt med vapen i bilen? Har han varit på restaurangen bredvid och snackat...?
Kom just på att det för ett tag sen florerade en varning på fejan om en bekräftad terrorist som "flytt" till finland. Ska se ifall jag hittar igen namnet.

http://mvlehti.net/2015/10/01/live-l...aikanhakijana/
http://www.liveleak.com/view?i=01f_1443691734
Senast redigerad av Titiana 2015-11-15 kl. 09:23.
Citera
2015-11-15, 09:30
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Politice-Rectam

Hur var det egentligen med det här? Jag tror att det där med att flyktingboendet skulle vara någon form av måltavla bara är önsketänkande från PK:are
Citera
2015-11-15, 16:02
Medlem
bushtuckers avatar
Citat:

Haha! Det finns historieböcker som är lättfattliga att låna på biblioteket för dom som inte följde med historieundervisningen på högstadiet.

...och går man tillbaka några hundra år ytterligare så går det ju att konstatera det faktum att det inte funnits något "Sverige" alls om det inte hade varit för Det Finska Rytteriet.
https://www.youtube.com/watch?v=54YSkW4sJU4

Edit; - Hakka päälle!
Senast redigerad av bushtucker 2015-11-15 kl. 16:04.
Citera
2015-11-15, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Det behöver vi verkligen inte.

Ge inte "flyktingarna " mer offerkofta! deras svinande kommer att ge SD majoritet innan 2018, massvåldtäkter och plundringar står runt knuten.

Enstaka dåd kan inte ändra på detta, utan underminerar vår förmåga att lösa detta demokratiskt, dvs att majoriteten av vårat folk vill ha tillbaka det som är Sverige.

Alla dåd som minskar antalet negrer och annat skräp i våra länder är av godo. Jag är inte intresserad av att lösa detta demokratiskt, så på den punkten har du rätt. Igår dog massor med fransmän för att skräp-araber skulle hedra sin pedofilprofet Muhammed. Jag kan bara hoppas att någon modig fransman ger igen och slaktar så många araber som han bara hinner med. Inget jag uppmanar någon till, men det skulle göra mig glad, och det är något jag önskar. Demokratins tid är över. Det är hög tid att gräva fram stirdsyxan!
Citera
2015-11-16, 07:18
Avstängd
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porcellus
Alla dåd som minskar antalet negrer och annat skräp i våra länder är av godo. Jag är inte intresserad av att lösa detta demokratiskt, så på den punkten har du rätt. Igår dog massor med fransmän för att skräp-araber skulle hedra sin pedofilprofet Muhammed. Jag kan bara hoppas att någon modig fransman ger igen och slaktar så många araber som han bara hinner med. Inget jag uppmanar någon till, men det skulle göra mig glad, och det är något jag önskar. Demokratins tid är över. Det är hög tid att gräva fram stirdsyxan!

Folket vaknar nu men MÅNGA sover fortfarande! det jag talar om är att avvakta så att alla svenskar står enade ifall det nu skulle bli inbördeskrig.
Citera
2015-11-16, 08:50
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bushtucker
Haha! Det finns historieböcker som är lättfattliga att låna på biblioteket för dom som inte följde med historieundervisningen på högstadiet.

...och går man tillbaka några hundra år ytterligare så går det ju att konstatera det faktum att det inte funnits något "Sverige" alls om det inte hade varit för Det Finska Rytteriet.
https://www.youtube.com/watch?v=54YSkW4sJU4

Edit; - Hakka päälle!

Vad många inte vet eller glömmer bort är att Finland tillhörde Sverige i sådär 700 år. Vi var ett land där exempelvis Västerbotten och Österbotten var två delar av landet (Norrbotten är ett senare påfund). Vi förlorade våra östra delar av landet till ryssen 1809 och var i mer än hundra år ryskt tills man blev självständiga efter revolutionen 1917. Svenska är fortfarande ett officiellt språk i Finland.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in