• 9
  • 10
2015-11-10, 01:44
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qrounxqrounx
Nej din tomte. Det gäller bara radio och tv.

Liite efter i diskussionen bara
Citera
2015-11-10, 01:46
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Förstår dig! Man är ju skyldig att öppna dörren om någon ringer på

Har ingen ögonglugg i min lägenhets dörr så vet aldrig vem som knackar på. Är jag hemma så öppnar jag... Jag kritiserar inte dig för att du väljer att inte betala. Och ni om några borde inte kritisera oss som betalar..

Om tillräckligt många avregistrerar sig så kommer det bli obligatorisk tv-licens som dras på skatten helt enkelt.
Citera
2015-11-10, 13:40
Medlem
exoticspices avatar
Betalat i hundra år men ändå kom Radiotjänst och plingade på här en gång. Dom presenterade sig genom dörren eftersom jag inte öppnade - har ingen lust att stå och diskutera saker i trappan med någon som inte är välkommen. Tänkte ringa och fråga vad det var frågan om - men släppte det.
Citera
2015-11-11, 11:45
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Idiotinlägg som detta borde leda till varning.
Du förstår väl 4-5 pers direkt vill veta vad rapport sände, lika bra skriva det med en gång.

TS:
Dom höjer skiten för att dom vet att nötter som dig betalar.
Begriper inte hur man slänger iväg pengar på sån här skit som går att undvika genom ett tel samtal.
Har haft tv i 30 år och inte betalat ett öre och tänker inte göra det heller.
Har comhem MAX paket och pröjsar redan 299kr / mån för 48 kanaler där svt ingår.
Ska jag betala ännu en gång för att se på svt när jag kollar på 1-2 program ur SVT:s utbud och som sagt redan BETALAR MÅNADSVIS FÖR??

Fuck off kommunistjävlar.

ComHem skickar inga pengar till SVT. Du får SVT för att SVT är för lata för att koda sin kanal, och den därför går ut till alla genom det digitala nätet.

Den som vill se på SVT borde betala.

Den som inte vill se på TV ö h t, och har en monitor utan TV-mottagare för att se film*, ska däremot slippa betala TV-licens.

* Nej, mina filmer är inte piratnedladdade heller. Utan köpta.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in