Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-11-03, 13:14
  #1
Medlem
Hejh, jag skall köpa en cykel av märket cyclepro nån som vet någon butik som säljer den?
Citera
2005-11-03, 18:41
  #2
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norda81
Hejh, jag skall köpa en cykel av märket cyclepro nån som vet någon butik som säljer den?

I vilken stad? Har sett den i flera butiker i Göteborg i allafall. Finns även en dyr cykelaffär på backaplan som har cyclepro.
Citera
2005-11-03, 19:00
  #3
Medlem
hubbes avatar
Dom flesta affärerna som säljer märkescyklar säljer cyclepro.
Citera
2005-11-03, 20:07
  #4
Medlem
Cyclepro har gått i konkurs.

Varför just Cyclepro?
Citera
2005-11-04, 04:06
  #5
Avstängd
Gemini3s avatar
Precis som Chemicalien skrev så har Cyclepro gått i konkurs.. Sista hojjarna som fanns i lager såldes av Cykelringen..

Undrar också varför just Cyclepro??
Citera
2005-11-09, 10:40
  #6
Medlem
Ni undrar varför jag vill köpa en cyclepro jo det är därför att den cykel jag har nu är en cyclepro och den har fungerat utmärkt i många långa år fast nu efter lång tid så har den börjat bli lite sliten och jag skulle vilja ha en ny och av märket cyclepro just därför att den har hållit såpass länge och har en fantastisk bra kvalite. Eftersom jag inte kan få någon ny cyclepro så får jag fixa min gamla cyclepro istället. Konstigt att de går i konkurs igen för jag tycker att det är bra kvalite på deras cyklar. Hoppas de kommer tillbaka ännu en gång så att jag kan köpa mig en cyclepro, var nere i somras på cykelringen och kollade pris osv på den cykel jag tänkt köpa men sedan har det inte blivit av att jag köpt den men nu på hösten med rea och så tänkte jag passa på men då är det inte möjligt. Jäklar att jag inte köpte den direkt när jag var där första gången och kollade. Nu får jag fixa min gamla cykel istället.
Citera
2005-11-10, 10:47
  #7
Medlem
har hittat på koll.se och blocket flera som säljer cyclepro cyklar i bra skick till bra priser, funderar på att köpa från någon där.
Citera
2005-11-10, 15:05
  #8
Medlem
bogarleffes avatar
Köp en crescent, bäst grejer helt enkelt..
Citera
2005-11-10, 18:25
  #9
Medlem
Håller med om att cyclepro är ett bra märke! Min har körts hårt i 7-8 år nu, och den största reparationen förutom det vanliga bytet av bromsklossar och däck har varit ett sönderkört bakhjul. Ser sågott som ny ut fortfarande! Har dessutom en cyclepro BMX, men den står har bara stått still i garaget de senaste åren.
Citera
2005-11-10, 19:32
  #10
Medlem
pepsoxs avatar
Jupp, jag har också haft en Cyclepro som var kanonbra. Jag lackade min i rastafarifärgerna för att få ha den ifred. Tyvärr så gjorde jag väl det för bra för dne är borta nu.
Citera
2005-11-11, 09:51
  #11
Medlem
Konstigt att inte fler vill köpa cyclepro lite därför de gick i konkurs, en annan del av varför de nu gick i konkurs är att inga större cykelkedjor förutom cykelringen som till viss del ägde cyclepro ville sälja den utan de vägrade av någon för mig okänd anledning.
Citera
2005-11-11, 09:53
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norda81
Konstigt att inte fler vill köpa cyclepro lite därför de gick i konkurs, en annan del av varför de nu gick i konkurs är att inga större cykelkedjor förutom cykelringen som till viss del ägde cyclepro ville sälja den utan de vägrade av någon för mig okänd anledning.

Kan ju berott på att cykelhandlare då skulle gynnat en konkurrent(Cykelringen) om de fört Cyclepro.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback