Vad kul att jag hittade en trd till om moneyslaves. DS nmns som tips att hitta en. Fr kolla in det. r pantiel**e.se nt att lgga energi p att testa?
Undrar hur mycket i snitt mnnen ger sina Dominor ( heter domina i plural s?) och vad kan belningen vara?
Bertta grna fler erfarenheter, jttespnnande och lrorikt!
/Domina-oskuld
Nsta vecka s ska en tjejkompis storhandla p ICA och jag ska betala allt, det ska bli intressant att f se vad notan hamnar p...
Hon sa ngot om att det kan bli runt 700 kr, men jag hoppas nstan att det blir 1500+ och att hon sger typ, "ojd" eller ngot.
Vad kul att jag hittade en trd till om moneyslaves. DS nmns som tips att hitta en. Fr kolla in det. r pantiel**e.se nt att lgga energi p att testa?
Undrar hur mycket i snitt mnnen ger sina Dominor ( heter domina i plural s?) och vad kan belningen vara?
Bertta grna fler erfarenheter, jttespnnande och lrorikt!
/Domina-oskuld
Hej!
Jag har tv lojala moneyslaves. Den ena ger mig ungefr 10.000 varje mnad och den andra ger mig ungefr 5k varje mnad. Jag brukar belna de med bilder. De fr flja en del av min vardag. Det kan vara bilder p mina nyfixade naglar, outfits, selfies, shoppingpsar osv..
Pantiel**e r en skitsida... Finns inga seris moneyslaves dr.
Det r inte alls ovanligt med dominanta tjejer/kvinnor som anvnder svaga killar som slavar fr shopping osv...Har varit en sn kille i mnga r nu, och det knns naturligt fr mig.
Har tnkt frska ta mig ur det nu, men det r inte s ltt nr det kommer ett sms frn en sjukt snygg tjej som sger att hon behver shoppa ngot...Ltt att trilla tillbaka och lyda.
Det r inte alls ovanligt med dominanta tjejer/kvinnor som anvnder svaga killar som slavar fr shopping osv...Har varit en sn kille i mnga r nu, och det knns naturligt fr mig.
Har tnkt frska ta mig ur det nu, men det r inte s ltt nr det kommer ett sms frn en sjukt snygg tjej som sger att hon behver shoppa ngot...Ltt att trilla tillbaka och lyda.
Jesus, jag fattar inte detta. Har du ngonsin ftt knulla ngon av dem? Att bara betala fr att f titta p nr det handlar med ditt kort r ju ett helsjukt beteende! Sk hjlp...
Jag har tv lojala moneyslaves. Den ena ger mig ungefr 10.000 varje mnad och den andra ger mig ungefr 5k varje mnad. Jag brukar belna de med bilder. De fr flja en del av min vardag. Det kan vara bilder p mina nyfixade naglar, outfits, selfies, shoppingpsar osv..
Pantiel**e r en skitsida... Finns inga seris moneyslaves dr.
Jag frmodar att du ser jkligt bra ut och r vldigt sexig om det finns mn som ger dig 10.000 och 5.000 varje mnad.
Jesus, jag fattar inte detta. Har du ngonsin ftt knulla ngon av dem? Att bara betala fr att f titta p nr det handlar med ditt kort r ju ett helsjukt beteende! Sk hjlp...
Obegripligt! Vad fr de ut av att titta p en tjej som handlar upp deras pengar?
Nej, aldrig ftt knulla...Har ftt ge oralsex ngra gnger, och sen g hem nr hon r njd. Men det var med en tjej som "gde" mig, som ringde nr hon ville shoppa, ha stdning, skjuts eller att jag skulle g ner p henne. Trffade henne i ngot r ungefr, och hon dejtade killar under tiden.
Nej, aldrig ftt knulla...Har ftt ge oralsex ngra gnger, och sen g hem nr hon r njd. Men det var med en tjej som "gde" mig, som ringde nr hon ville shoppa, ha stdning, skjuts eller att jag skulle g ner p henne. Trffade henne i ngot r ungefr, och hon dejtade killar under tiden.
Aha, du har i alla fall ftt slicka fitta. Lter som om du njuter att vara undergiven och styras av "horan". Trs du tala om hur mycket pengar du lagt ut?
Aha, du har i alla fall ftt slicka fitta. Lter som om du njuter att vara undergiven och styras av "horan". Trs du tala om hur mycket pengar du lagt ut?
Totalt? Oj...Vet inte...Den senaste tjejen jag passade upp fick vl ngonstans runt 30k under ett halvrs tid...
Det blev uppskjutet en vecka men det blev av att min tjejkompis gick omkring i sexiga lderstvlar och storhandlade p ICA medan jag gick efter henne, hon sa ju ngot om att det brukar bli runt 700-800 kr men notan hamnade p lite mer n 1,200 kr, det lt ocks som att hon hll tillbaka lite men vi ska gra om det igen nsta helg d hon sa att hon gillade det (hon r vldigt dominant och sadistisk) och grna gr det igen, frhoppningsvis gr hon all out denna gng och shoppar p rejlt.
Jag gick omkring med ett hrligt stnd hela tiden, det brjade redan nr hon hmtade kundvagnen, sen fick hon mitt kort och jag sms:ade min kod till hennes mobil s att hon hade makten ver mitt konto.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!