2015-11-03, 17:26
Moderator
VitKallas avatar
S samspelet r att du fr och givaren ska bara vara njd med att ge?
Lter mer som att din kink eller just nu fantasi r att bli bortskmd. Inget fel p det, finns ju de som tnder p att ge, men att kalla sig dominant fr att man vill ha saker knns bara lite som fel rubricering.

Det gr f 13 unga damer p ett dussin som pysslar med snt hr.
Du r mao lngt frn ensam. Jag r lite nyfiken dock, om du inte vet var du ska hitta ngon som ger dig vad du sker, hur har du kommit in p det hela? Ngonstans ifrn mste du ju hrt om det? Vad r det som fick dig att fastna fr just det hr, att trffa "moneyslave fr IRL trffar och utnyttja hans bankort"?
Citera
2015-11-03, 17:31
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitKalla
S samspelet r att du fr och givaren ska bara vara njd med att ge?
Lter mer som att din kink eller just nu fantasi r att bli bortskmd. Inget fel p det, finns ju de som tnder p att ge, men att kalla sig dominant fr att man vill ha saker knns bara lite som fel rubricering.

Det gr f 13 unga damer p ett dussin som pysslar med snt hr.
Du r mao lngt frn ensam. Jag r lite nyfiken dock, om du inte vet var du ska hitta ngon som ger dig vad du sker, hur har du kommit in p det hela? Ngonstans ifrn mste du ju hrt om det? Vad r det som fick dig att fastna fr just det hr, att trffa "moneyslave fr IRL trffar och utnyttja hans bankort"?

Jag kan erbjuda mitt kontonummer till den som erbjuder sig att stta in en strre summa! Bda fr allts ngot, jag fr pengar och motparten fr mitt kontonummer!!
Citera
2015-11-03, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XDomU
Vi knner till fakta runt situationen du beskriver. Du r en hora. Inget problem med det. Finns tusentals frmodligen bara i din stad. All lycka till.

Hora hit och dit.. brjar bli trtt p det ordet. har aldrig slt min kropp och kommer inte att gra det heller!
Citera
2015-11-03, 18:01
Medlem
Relentless666s avatar
Haha, ass hur fan kan man g igng p att ge ngon annan pengar? "Finansiell dominans", du vill hitta en fjolla med mycket pengar som inte vgar sga nej till det du ber om.
Citera
2015-11-03, 18:01
Medlem
Relentless666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missdreamy
Hora hit och dit.. brjar bli trtt p det ordet. har aldrig slt min kropp och kommer inte att gra det heller!

Du r en hora, men det r vl inget fel med det? Jag tycker d inte. Hade grna haft en patetisk moneyslave, och d hade jag gladeligen erknt att jag r en hora.
Citera
2015-11-03, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentless666
Haha, ass hur fan kan man g igng p att ge ngon annan pengar? "Finansiell dominans", du vill hitta en fjolla med mycket pengar som inte vgar sga nej till det du ber om.

Jadu.. Det finns ju folk tnder p det. Sna kallas fr moneyslaves ha-ha
Typ ja
Citera
2015-11-03, 18:11
Medlem
XDomUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Jag vill ocks ha pengar! Vem vill ge mig pengar?

Du? Du fr bara ett kok stryk ver knt.
Citera
2015-11-03, 18:14
Medlem
Psyktabus avatar
Tror att mannen kommer frvnta sig nn typ av sexuell tjnst, s ja. Du r en hora
Citera
2015-11-04, 05:28
Medlem
snelhestens avatar
Citat:
Hej!

Har fastnat fr finansiell dominans.Tycker att det verkar intressant.Vart hittar man dessa moneyslaves?

Jag r en tjej p 20 r och bor i rebro. Jag ser mig sjlv som en smart,rlig och driven tjej. r naturligt dominant, gillar att bestmma och har inga problem med att ta fr mig. Jag lskar att bli bortskmd med gvor och pengar. r van att f det jag vill ha hehe

Drmmen vore att trffa en moneyslave fr IRL trffar och utnyttja hans bankort.. men internet relation funkar ocks.

MARINA AND THE DIAMONDS | PART 4: ♡ "PRIMADONNA" ♡

https://www.youtube.com/watch?v=Gj5L9SYhoSE

Om du trffar ngon irl hur ska scenariot utspela sig? r det meningen att ni ska umgs eller bara att han tar ut pengar p en bankomat och frsvinner? Eller ska han flja med dig och kpa allt du pekar p och sticka efter det?
Citera
2015-11-04, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snelhesten
Om du trffar ngon irl hur ska scenariot utspela sig? r det meningen att ni ska umgs eller bara att han tar ut pengar p en bankomat och frsvinner? Eller ska han flja med dig och kpa allt du pekar p och sticka efter det?

Hej!
Det beror lite p vad moneyslaven sjlv vill.

Tv exempel:

1. Vill han flja med p shopping s vill jag att han gr bakom mig och br mina shoppingpsar. Kper det jag vill ha (hller mig till hans budget), anvnder hans kort eller s fr han ge mig kontanter.

2. Om han vill mta mig p stan och ge mig pengar s bestmmer jag plats och tid, sjlvklart i en avskymd del p stan. Beordar honom att g ner p knna och kyssa mina skor,kanske ger honom en kftsmll eller spottar p honom hehe sedan s drar jag drifrn

3. Ta ut pengar frn hans bankkonto funkar ocks. D fr han sjlvklart st bredvid och kolla p.
Citera
2015-11-04, 12:46
Medlem
Citat:
Hej!
Det beror lite p vad moneyslaven sjlv vill.

Tv exempel:

1. Vill han flja med p shopping s vill jag att han gr bakom mig och br mina shoppingpsar. Kper det jag vill ha (hller mig till hans budget), anvnder hans kort eller s fr han ge mig kontanter.

2. Om han vill mta mig p stan och ge mig pengar s bestmmer jag plats och tid, sjlvklart i en avskymd del p stan. Beordar honom att g ner p knna och kyssa mina skor,kanske ger honom en kftsmll eller spottar p honom hehe sedan s drar jag drifrn

3. Ta ut pengar frn hans bankkonto funkar ocks. D fr han sjlvklart st bredvid och kolla p.

Jag gnuggar mig i gonen!!! Vakna inte upp frn den drmmen. Den dagen verkligheten kommer ikapp, kommer du att bli vldigt besviken.
Citera
2015-11-04, 13:59
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XDomU
Du? Du fr bara ett kok stryk ver knt.

Blir det pengar d?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto