• 1
  • 2
2015-11-02, 21:17
Bannlyst
Vi alla vet att vänsterextrema smutsiga tjejer i palestinasjalar som härjar på Möllan i Malmö och Södermalm i Stockholm främst, är nästan alla vita medel- och överklasstjejer med akademiskt ursprung från Stockholm och Småland främst. De är inte fattiga tjejer från under- och arbetarklassen som vissa tror.

Under många år har jag sett dessa rent empiriskt på Möllan i Malmö. Alltid spatserar de omkring på torgets olika gator, ibland helt barfota och i hasch-berusningstillstånd; i gröna smutsiga kläder och dreadlocks samt palestinasjalar. Det jag har noterat är att de alltid har pojkvänner som är afrikaner, av den sorten som är kolsvarta och har reggaemössor på huvudet. Det är liksom två av Möllans vanligaste klientel; vänsterextrema vita medelklasstjejer och afrikanska knarklangare i Jamaicamössor.

Jag undrar över vissa saker dock:

Ligger dessa tjejer inte alls med de vita vänsterextrema AFA-killarna på Möllan som aldrig tycks ha några flickvänner överhuvudtaget?

Är det bara lesbisk sex och svarta kukar som gäller? Är det en slags protest mot det vita patriarkala förtrycket vi ser här, när de selekterar sexpartners som de tydligen gör?

Nu när dessa vänsterextrema vita överklasstjejer börjat skydda romers intressen allt mer, undrar jag om de även ligger med romska män i protest mot vita patriarkatet?
Citera
2015-11-02, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kostarskjortan
Vi alla vet att vänsterextrema smutsiga tjejer i palestinasjalar som härjar på Möllan i Malmö och Södermalm i Stockholm främst, är nästan alla vita medel- och överklasstjejer med akademiskt ursprung från Stockholm och Småland främst. De är inte fattiga tjejer från under- och arbetarklassen som vissa tror.

Under många år har jag sett dessa rent empiriskt på Möllan i Malmö. Alltid spatserar de omkring på torgets olika gator, ibland helt barfota och i hasch-berusningstillstånd; i gröna smutsiga kläder och dreadlocks samt palestinasjalar. Det jag har noterat är att de alltid har pojkvänner som är afrikaner, av den sorten som är kolsvarta och har reggaemössor på huvudet. Det är liksom två av Möllans vanligaste klientel; vänsterextrema vita medelklasstjejer och afrikanska knarklangare i Jamaicamössor.

Ligger dessa tjejer inte alls med de vita vänsterextrema AFA-killarna på Möllan som aldrig tycks ha några flickvänner överhuvudtaget?

Är det bara lesbisk sex och svarta kukar som gäller? Är det en slags protest mot det vita patriarkala förtrycket vi ser här, när de selekterar sexpartners som de tydligen gör?

Nu när dessa vänsterextrema vita överklasstjejer börjat skydda romers intressen allt mer, undrar jag om de även ligger med romska män i protest mot vita patriarkatet?

Jag har aldrig umgåtts/pratat med en vänsterfeminist-södermalmbrutta och då har jag sydeuropéeisk påbrå. Min erfarenhet är att de i princip alltid håller sig till vita hen-hipsters. Har aldrig ssett en vänstertjej med palestinasjal gå runt med icke-vita (sydeuropéer, araber, niggrer etc). Ärligt talat ser man mest politiskt ointresserade tjejer med dessa extotiska hannar.

Vänstertjejer verkar undvika icke-vita som pesten och har en falsk fasad utåt sett.
Citera
2015-11-02, 21:40
Medlem
urlyckligs avatar
Mitt intryck är nog mer att det är WT-tjejer som dras till andra kulturer, förmodligen pga dåliga erfarenheter från rasistiska våldsamma SD-pojkvänner. Allmänt tror jag inte tjejer väljer utifrån hudfärg och liknande men det beror ju på vilka som finns i ens närhet också
Citera
2015-11-02, 21:42
Medlem
Syskonens avatar
Mina empiriska studier säger att överviktiga degenererade och oproportionerliga svenskor ur arbetarklassen blir negermadrasser (eller SD-rasister), i bjärt kontrast till den välmående medelklasskvinnan med statligt jobb som blir tillsammans med en statusneger (en hybrid eller någorlunda välfungerande neger). Vänsterkvinnor har ofta en feminiserad svensk man.

Vit-svartmixade par i verkligheten:

1
2
3

Inga drömbrudar, men inga politiker heller. Drägg och kvinnor som tror att det är status på jobbet att ha en negerhane.
Senast redigerad av Syskonen 2015-11-02 kl. 21:56.
Citera
2015-11-02, 21:46
Bannlyst
Håller med om att de vänsterextrema rikemanstjejerna på Möllan, inte skaffar barn med negrerna i flesta fall, men väl är ihop med dem under sina studieår på Malmö högskola i genus och mänskliga rättigheter samt sociologi, när de inte röker hasch på Debaser eller manifesterar någonstans om "orättvisor". När studierna är avklarade i Malmö, då är det dags att sälja borätten på Möllan och stadga sig med någon AFA-viting ute i någon finare vit borgerligt styrd kranskommun där barnen kan gå i skola där ingen mångkultur finns.
Citera
2015-11-02, 23:24
Medlem
BruceWayne39Batmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DelusionGrandieure
Jag har aldrig umgåtts/pratat med en vänsterfeminist-södermalmbrutta och då har jag sydeuropéeisk påbrå. Min erfarenhet är att de i princip alltid håller sig till vita hen-hipsters. Har aldrig ssett en vänstertjej med palestinasjal gå runt med icke-vita (sydeuropéer, araber, niggrer etc). Ärligt talat ser man mest politiskt ointresserade tjejer med dessa extotiska hannar.

Vänstertjejer verkar undvika icke-vita som pesten och har en falsk fasad utåt sett.

Sydeuropeer är vita.
Citera
2015-11-02, 23:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BruceWayne39Batman
Sydeuropeer är vita.

Japp, men när jag skrev "vita" så menade jag germaner givetvis då medelhalvsutseende varierar mycket.
Citera
2015-11-02, 23:37
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
De har ihop det med en svensk hen-hipster som de sedan övertalar till att gå med på lite post-patriarkal negercuckolding, och till sist intalar sig hen-hipstern att han tänder på det hela och att det var hans idé från början.

"Ja se vänstern..."
Citera
2015-11-02, 23:40
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DelusionGrandieure

Det här stämmer rakt av. Hela Södermalm är ett Gated community, väldigt vitt. Så vitt att man glömt bort vad som sker utanför i verkligheten, i förorten där män är män och kvinnor är kvinnor. Där deras pojkvän lätt skulle kunna bli rånad på sin iPhone bara för att han sen så mesig ut.

Störst andel mixade par hittar du bland unga förortsungdomar. Ser ofta snygga svennebrudar med gangsteraktiga/gapiga invandrargrabbar. Detta verkar dock avta vid 18 års ålder eller liknande. Då ser man mest ensamma invandrare hänga överallt utan att komma in på uteställen och snygga svennetjejer som dissar svennekillar på löpande band, utom just den där speciella killen, playern, han får ligga. Den killen är nästan alltid svensk.

Nej du hittar mest massa hycklande och olyckliga singlar bland vänstertjejerna. Sådana som faller för killar som är krångliga och spelar gitarr, som vägrar växa upp. Sen prövar vänstertjejerna lesbiskt sex i ren bitterhet över att inte finna den perfekta killen som tycker som dem men fortfarande är attraktiv.

True story, har sett det med egna ögon.
Citera
2015-11-03, 02:40
Medlem
norrlandsguldares avatar
Nu talar vi ju inte om Norrland, men jag tycker att de flesta här uppe kör på "lika barn leka bäst". Hipsters med hipsters, svarta med svarta, vita med vita, pundare med pundare. De hänger ihop. Sedan finns det ju givetvis 14-åriga WT-tjejer som hänger på McDonald's och ammar sitt andra negerbarn medan det första har sprungit bort i gallerian och det tredje ligger i magen. Men de är inte så fasansfullt många.

Det verkar vara väldigt annorlunda där i söder.
Citera
2015-11-03, 02:46
Medlem
ReiseReises avatar
Jag bor i Smaland. Jag har 2 tjejkompisar som ar medlemmar i ung vanster och som ar valdigt politiskt aktiva 24/7

De har svenska killar.

/Thread
Citera
2015-11-03, 03:00
Citat:
Ursprungligen postat av kostarskjortan

Nej. Vita vänsterextrema killar ligger oftast inte med negermadrasserna eftersom negermadrasserna lever i nån slags föreställning om att den vita mannen (dvs även deras vänsterextrema killkompisar) representerar patriarkatet. Därför söker dessa vita vänsterflickor sina partners i "utsatta grupper", alltså bland svartingar och/eller flator. Det ger mest kredd i dessa kulturmarxistiskt förvridna grupper och eftersom hela deras liv går ut på en jakt på likes och ryggdunkar så är neger-/flatkredd särskilt viktigt, framförallt om alternativet är en småborgerlig heterorelation med en annan miljömupp/vänsterfåne.

Vänsterkillarna är ofta singel då de är tuktade till underkastelse av feminismen. Problemet är att inte ens feminister tänder på undergivna killar, varför feministerna snarare lägger sig med de maskulinare och patriarkala negrerna och lämnar de feminiserade vänsterkillarna hänvisade till eget runkande. I de fall där vänsterkillarna trots allt har relationer med kvinnor så sker detta ofta med kvinnor ur minoriteter, exempelvis med vänsterextrema latinotjejer.

Vad man måste komma ihåg när det gäller de här grupperingarna är att attityd och image är allt. Ju mer skruvat och skadat, desto bättre, för ju mer vansinnigt beteendet är desto längre från den patriarkala småborgerligheten inbillar man sig att man är. Problemen infinner sig när ideologin krockar med biologin. Kvinnor vill ju ofta ha maskulina män och om man då dompterat alla killar i omgivningen till att bli feminiserade fikusar så måste man få sin testosteronfix från annat håll. I de här fallen så ligger rasblandning nära till hands och rent av uppmuntras eftersom det retar konservativa och tickar i de kulturmarxistiska revoltboxarna.

När det sedan börjar bli dags att skaffa familj blir det dock annat ljud i skällan. Då duger inte kaosnegern längre, för nu ska det skaffas materiell status. Då dammas den idogt runkande feminiserade vänsterkillen av igen och tillåts impregnera den uppknullade negermadrassen. Sen flyttar man ut i vit villaförort och börjar ett överspänt medelsvenssonliv i ett villaområde proppfullt med exakt likadana familjer som den egna.
Senast redigerad av Arkhamist 2015-11-03 kl. 03:06.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in