• 1
  • 2
2015-11-10, 17:28
Bannlyst
Här har vi ett sånt fall troligen. Våldtogs av blåneger, anklagade sen en vit man som hjälpe henne för att vara rasist.

Citat:
Lamin och målsägande träffades vid Malmö Festivalen utanför Folkets park klockan vid klockan tre på natten.

Han frågade henne om hon ville följa med till en svartklubb. Hon tackade ja och följde med. På väg till klubben spelade hon på sin gitarr och de båda sjöng Bob Marley-låtar ihop.

När båda var på ”svartklubben” bjöd han henne på öl, starksprit och hasch. Efter ett tag dansade båda tillsammans på klubben.

Citat:
Lamin passade då på att dra upp hennes kjol och försöka penetrera henne. Hon vaknade till och sa ”sluta”, knuffade och viftade med armarna flera gånger mot honom. Flera vittnen i närheten såg vad som hände.

Ett vittne filmade våldtäktsförsöket med sin mobil. Enligt domen greps Lamin klockan 10:10 av polisen. Kvinnan försökte försvara Lamin och trodde att en rasist larmat polisen.

När hon fick höra att händelsen filmats förstod hon att läget var kört för afrikanen
.

http://www.exponerat.net/afrikan-dom...armat-polisen/
Citera
2015-11-10, 20:25
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Nej. Vita vänsterextrema killar ligger oftast inte med negermadrasserna eftersom negermadrasserna lever i nån slags föreställning om att den vita mannen (dvs även deras vänsterextrema killkompisar) representerar patriarkatet. Därför söker dessa vita vänsterflickor sina partners i "utsatta grupper", alltså bland svartingar och/eller flator. Det ger mest kredd i dessa kulturmarxistiskt förvridna grupper och eftersom hela deras liv går ut på en jakt på likes och ryggdunkar så är neger-/flatkredd särskilt viktigt, framförallt om alternativet är en småborgerlig heterorelation med en annan miljömupp/vänsterfåne.

Vänsterkillarna är ofta singel då de är tuktade till underkastelse av feminismen. Problemet är att inte ens feminister tänder på undergivna killar, varför feministerna snarare lägger sig med de maskulinare och patriarkala negrerna och lämnar de feminiserade vänsterkillarna hänvisade till eget runkande. I de fall där vänsterkillarna trots allt har relationer med kvinnor så sker detta ofta med kvinnor ur minoriteter, exempelvis med vänsterextrema latinotjejer.

Vad man måste komma ihåg när det gäller de här grupperingarna är att attityd och image är allt. Ju mer skruvat och skadat, desto bättre, för ju mer vansinnigt beteendet är desto längre från den patriarkala småborgerligheten inbillar man sig att man är. Problemen infinner sig när ideologin krockar med biologin. Kvinnor vill ju ofta ha maskulina män och om man då dompterat alla killar i omgivningen till att bli feminiserade fikusar så måste man få sin testosteronfix från annat håll. I de här fallen så ligger rasblandning nära till hands och rent av uppmuntras eftersom det retar konservativa och tickar i de kulturmarxistiska revoltboxarna.

När det sedan börjar bli dags att skaffa familj blir det dock annat ljud i skällan. Då duger inte kaosnegern längre, för nu ska det skaffas materiell status. Då dammas den idogt runkande feminiserade vänsterkillen av igen och tillåts impregnera den uppknullade negermadrassen. Sen flyttar man ut i vit villaförort och börjar ett överspänt medelsvenssonliv i ett villaområde proppfullt med exakt likadana familjer som den egna.

Du har en viss poäng i det här. Det roliga är att det alltid slutar med småborgerligt och vitt i slutänden, där det även började. Men visst har alla vänstertjejerna en påtvingad lesbisk period som de tror är på riktigt, då de ska kuta runt och kalla sig bisexuella?
Citera
2015-11-10, 22:06
Medlem
Efter vad jag har hört är det mer än en sådan vänstertjej som verkar vaknat upp efter en sådan fas. En stor svart petterniklas är säkert spännande i början, men efter ett par omgångar av misshandel från en färgad man så görs en helomvändning och de blir smygrasister istället.

Jag tror lätt 25% av socialtjänsten utgörs av kvinnor som i smyg gått från PK-vänster till SD men säger sig fortfarande vara vänsterpartister för att inte bli utstötta av sina kollegor som är kvar i den fasen. 3 glas rödvin i rätt sällskap brukar räcka för att den sidan kommer fram.
Citera
2015-11-12, 23:48
Medlem
Bollregs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostarskjortan
Vi alla vet att vänsterextrema smutsiga tjejer i palestinasjalar som härjar på Möllan i Malmö och Södermalm i Stockholm främst, är nästan alla vita medel- och överklasstjejer med akademiskt ursprung från Stockholm och Småland främst. De är inte fattiga tjejer från under- och arbetarklassen som vissa tror.

Under många år har jag sett dessa rent empiriskt på Möllan i Malmö. Alltid spatserar de omkring på torgets olika gator, ibland helt barfota och i hasch-berusningstillstånd; i gröna smutsiga kläder och dreadlocks samt palestinasjalar. Det jag har noterat är att de alltid har pojkvänner som är afrikaner, av den sorten som är kolsvarta och har reggaemössor på huvudet. Det är liksom två av Möllans vanligaste klientel; vänsterextrema vita medelklasstjejer och afrikanska knarklangare i Jamaicamössor.

Jag undrar över vissa saker dock:

Ligger dessa tjejer inte alls med de vita vänsterextrema AFA-killarna på Möllan som aldrig tycks ha några flickvänner överhuvudtaget?

Är det bara lesbisk sex och svarta kukar som gäller? Är det en slags protest mot det vita patriarkala förtrycket vi ser här, när de selekterar sexpartners som de tydligen gör?

Nu när dessa vänsterextrema vita överklasstjejer börjat skydda romers intressen allt mer, undrar jag om de även ligger med romska män i protest mot vita patriarkatet?

Intressanta iakttagelser. Jag hänger en hel del på möllan och vad jag sett så har dessa vänstertjejer nästan alltid svenska killar. Dock har de gärna en svart manlig kompis som cred men när man hör hur de samtalar med dessa trofévänner så hör man hur krystade samtalen är från tjejernas sida. De är väldigt försiktiga och håller dem på mentalt avstånd, du vet såna där falska osäkra skratt osv.

Sedan är det ju ofta samma negrer de köper amfetamin och hasch av så det är kanske extra coolt inom trasvänstern att känna langarna.
Citera
2015-11-13, 00:27
Bannlyst
Nästan alla unga kvinnor föredrar icke-vita män.

Värre kommer det bli eftersom invandringen inte kommer sluta och de icke-vitas högre födelse per capita.

Och lägg till att feminismen växer sig starkare.

Det är ett helt hopplöst läge vi vita män befinner oss i.
Citera
2015-11-13, 00:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Jag bor i Smaland. Jag har 2 tjejkompisar som ar medlemmar i ung vanster och som ar valdigt politiskt aktiva 24/7

De har svenska killar.

/Thread

Kompis lyssna.

Småland finns det knappt icke-vita.

Gå till Sthlm, Gbg eller Malmö. Där är det vanligare eftersom icke-vita är så många där. Och snart kommer detta sprida sig till hela Sverige.

Vita män kommer inte få ligga längre. Hela vänstern går ut på att skuldbelägga vita män för allt och förstöra vithetsnormen, varför skulle kvinnor vilja ligga med någon som förtrycker en? Ja, kvinnor är så pass hjärntvättade så att de sväljer vänsterns propganda. Den nya generationen iaf.
Citera
2015-11-13, 03:37
Bannlyst
Hur skall man veta vad dessa missfosterliknande röda UFOn ligger med? såtillvida de inte gör det offentligt och jag är på plats för att tyvärr råka bevittna det.

Men jag vet att de är inte värd mer än ett grå-rött ruttet lingon, så jag kunde inte bry mig mindre om de så fast svingar i ett rep imorgon.

Vi kan inte behöva mera landsförrädare [kommunister] i dessa tider. Endast mindre.

Du TS frågade om det är en protest att de agerar lösaktiga blattehoror? Troligen ett stendumt rebelliskt beteende , men framförallt knark, rotlöshet, indoktrinerande folkförräderi, sinnessjukdom samt anti-Christ.
Senast redigerad av Sweden-United 2015-11-13 kl. 03:45.
Citera
2015-11-17, 19:57
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jacqueline92
Kompis lyssna.

Småland finns det knappt icke-vita.

Hahahahahaha....

Jönköping, Kalmar, Oskarshamn, Växjö... det finns inga med utländsk härkomst i dessa städer?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in