Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-11-01, 20:54
  #1
Medlem
Någon som har gjort slut men sedan ångrat sig?

Isåfall vad var anledningen till att du tog beslutet att göra slut, och hur lång tid tog det tills du insåg att det var fel beslut?
Citera
2015-11-01, 21:04
  #2
Medlem
Låter som ett kvinnligt problem eftersom kvinnor sällan vet vad de verkligen vill.
Citera
2015-11-01, 21:06
  #3
Medlem
Psyktabus avatar
Har gjort det två gånger. Ångrade mig för att det faktiskt var bättre att ha nån än att vara ensam, uppskattade mina förhållanden för lite tyvärr..
Citera
2015-11-01, 21:11
  #4
Medlem
HerrTrosskydds avatar
NEJ
Citera
2015-11-02, 00:21
  #5
Medlem
carminaburanas avatar
ja, 6 månader sen frågade jag om hon ville försöka igen. det ville hon och vi hade ett år som var helt fantastiskt, 6 månader som var sämre och till slut 6 kassa, efter det dumpade hon mig och min värld slogs i spillror.
Citera
2015-11-02, 00:25
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bonittaa
Någon som har gjort slut men sedan ångrat sig?

Isåfall vad var anledningen till att du tog beslutet att göra slut, och hur lång tid tog det tills du insåg att det var fel beslut?

Det har tidigare aldrig inträffat i världshistorien. Jag är ledsen att du är ensam om att ångra dig. Det är tufft men så är det. Alla vi andra vet exakt vad vi vill och kör exakt på det.
Citera
2015-11-02, 00:41
  #7
Avstängd
Nope. Gör man det så är man nog inte riktigt redo för ett förhållande.
Citera
2015-11-02, 03:44
  #8
Medlem
polseks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rendez-vous
Nope. Gör man det så är man nog inte riktigt redo för ett förhållande.

Reg: Sep 2014
Inlägg: 2 676

Wow. Du har lagt mycket tid på att skriva, men med tanke på det oerhört stupida tänkande du precis gav uttryck för kanske du borde prioritera att läsa och lyssna istället?

TS: Jag har fyllt 30 och skulle säga det hänt alla jag känner. Det är inte direkt ovanligt att hjärtat och hjärnan drar åt olika håll oavsett kön.
Citera
2015-11-02, 04:08
  #9
Avstängd
TB12Ps avatar
Det har väl hänt alla.Slut i ett förhållande tar det väl av någon orsak,Troligtvis för att det inte känts rätt eller har fungerat,i så fall släpper men skiten o går vidare.
Citera
2015-11-02, 07:36
  #10
Medlem
bergwall94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TB12P
Det har väl hänt alla.Slut i ett förhållande tar det väl av någon orsak,Troligtvis för att det inte känts rätt eller har fungerat,i så fall släpper men skiten o går vidare.

Nej det har inte hänt alla t.ex inte mig för det första.

När jag gått in i något gör jag det och sen är det så mitt beslut har jag redan tagit långt innan det kan inte ändras. Skulle aldrig skilja mig jag har lovat in i döden med min fru och så är det bara.


Ni svenskar ger ofta upp för lätt, ni tror ofta gräset är grönare på andra sidan och allt vad det är.

Men det är det inte.

När man väll bestämt sig ska man hålla sig till det.


Man kan inte ge upp så fort något känns fel då kommer ni ju aldrig lyckats binda er. Tänk på barnen.
Citera
2015-11-02, 08:02
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergwall94
Nej det har inte hänt alla t.ex inte mig för det första.

När jag gått in i något gör jag det och sen är det så mitt beslut har jag redan tagit långt innan det kan inte ändras. Skulle aldrig skilja mig jag har lovat in i döden med min fru och så är det bara.


Ni svenskar ger ofta upp för lätt, ni tror ofta gräset är grönare på andra sidan och allt vad det är.

Men det är det inte.

När man väll bestämt sig ska man hålla sig till det.


Man kan inte ge upp så fort något känns fel då kommer ni ju aldrig lyckats binda er. Tänk på barnen.

Just i ditt fall handlar det inte om dig utan bara om din fru som ångrar sig!
Citera
2015-11-02, 08:28
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
ja, 6 månader sen frågade jag om hon ville försöka igen. det ville hon och vi hade ett år som var helt fantastiskt, 6 månader som var sämre och till slut 6 kassa, efter det dumpade hon mig och min värld slogs i spillror.


Tack för svar! Vad var anledningen till att du gjorde slut med henne? Och på vilket sätt insåg du att det var fel beslut och valde att gå tillbaka?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback