Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-11-01, 17:06
  #1
Medlem
Tja! Min snubbe har/haft beroende till porr. Men med mig behövs inte detta. Jag är tillgänglig jämt! snarare han som inte har lust. Vad kan detta bero på? ser även att han tittar på träningstjejer med stora rumpor ofta på Youtube! Massa jävla klipp med big ass. Nej jag har ingen jävla big ass men inte fan en platt heller! ser förövrigt väldigt bra ut och har en smal och bra kropp. Men smaken är som baken, men vad gör han då med mig? man vill väl att ens partner ska tända på en... Nu är jag trött och vill ha svar för från honom får jag inget. vad tror ni detta beror på? Vad tycker ni jag ska göra?
Citera
2015-11-01, 17:09
  #2
Medlem
RettaVisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjabaa
Tja! Min snubbe har/haft beroende till porr. Men med mig behövs inte detta. Jag är tillgänglig jämt! snarare han som inte har lust. Vad kan detta bero på? ser även att han tittar på träningstjejer med stora rumpor ofta på Youtube! Massa jävla klipp med big ass. Nej jag har ingen jävla big ass men inte fan en platt heller! ser förövrigt väldigt bra ut och har en smal och bra kropp. Men smaken är som baken, men vad gör han då med mig? man vill väl att ens partner ska tända på en... Nu är jag trött och vill ha svar för från honom får jag inget. vad tror ni detta beror på? Vad tycker ni jag ska göra?
Dra fort som fan. Det där blir aldrig bra.
Citera
2015-11-01, 17:09
  #3
Medlem
MrChows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjabaa
Tja! Min snubbe har/haft beroende till porr. Men med mig behövs inte detta. [..]

Har han de facto sagt detta till dig eller är något du antar är verklighet? För jag kan nästan garantera att så inte är fallet..
Citera
2015-11-01, 17:13
  #4
Medlem
internetpolisens avatar
Det kanske är så att du inte är så snygg som du själv tror?
Citera
2015-11-01, 17:14
  #5
Avstängd
Prata med honom istället för att fråga främlingar på internetz.
Det finns många snubbar som förmodligen kommer avguda dig men om han i övrigt betyder mycket för dig och ni funkar så blir det givetvis svårt att bara byta.

Ta ett snack!
Citera
2015-11-01, 17:15
  #6
Medlem
"Porr beroende" jag kollar porr men inte fan har jag beroende, gör det bara för att jag är singel xD Det måste vara något allvarligt fel på killen, varför väljer du sånna äcklen till pojkvänner, är du själv inget bättre?
Citera
2015-11-01, 17:15
  #7
Medlem
Readyfreddies avatar
Enbart din gnälliga, självbelåtna, malande trådstart fick ju kuken att gå och gömma sig.

Din snubbe kan inte ha det så lätt och det är förståeligt att han söker värme och tröst på nätet.
Citera
2015-11-01, 17:16
  #8
Medlem
Betteroffalones avatar
Precis, dumpa honom för en av de oemotståndliga läckerbitarna på Flashback.

Lyssna inte på idioterna, prata med din pojkvän istället för oss.
Citera
2015-11-01, 17:16
  #9
Medlem
Det är bara å dra, annars kommer det sluta som för dem:
https://www.youtube.com/watch?v=1EqcoLgopao
Citera
2015-11-01, 17:17
  #10
Medlem
Ja han har sagt det.
__________________
Senast redigerad av tjabaa 2015-11-01 kl. 17:21.
Citera
2015-11-01, 17:18
  #11
Medlem
Haha. Tack ska tänka på det
Citera
2015-11-01, 17:19
  #12
Medlem
självklart börjar jag att fråga min kille i första hand. Jag är inte konflikträdd men tyvärr så pratar han bort det..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback