2015-10-29, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel Kostia
– Massinvandringen har pågått länge, men problemen kring invandringen har effektivt tystats ner. Det är inte politikerna som är skyldiga till att ha dolt problemen kring invandring.

– Rikta din ilska mot journalistkåren istället för politikerna. Det är journalistkåren, snarare än politikerna, som har grundlurat allmänheten. Journalistkåren, tillsammans med lärarkåren, styr vilket faktaunderlag allmänheten har tillgång till. På så sätt har journalistkåren styrt väljarna och politikens inriktning.

– Så länge journalistkåren besitter inflytande, så kommer Sverigedemokraterna att vara ganska maktlösa, även efter en valseger. Journalistkåren kommer att skapa så många skandaler att en sverigedemokratisk regering blir handlingsförlamad.

– Dessa röster har tystats ner, och förpassats till undanskymda vrår utanför rampljuset. För säkerhets skull har journalisterna även varnat för platser där oppositionella åsikter förekommer, med beteckningar som "näthat" och "hatsidor".

– Nej. Rikta din ilska mot journalistkåren, istället för att angripa dom väljare som har fallit offer för journalisternas lögner!

– Jag protesterar mot din kommentar. Sluta att kritisera en individ som har vågat ta steget över till den stigmatiserade "rasistiska" sidan!

Kloka ord. Kan du skriva en ny tråd om detta så folk fattar vilka det egentligen är som har förstört Sverige eftersom många tror att det är politikernas fel.
Citera
2015-10-29, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fromrussiawithlove
Kloka ord. Kan du skriva en ny tråd om detta så folk fattar vilka det egentligen är som har förstört Sverige eftersom många tror att det är politikernas fel.

Om pressen är fri eller ej, så är det i alla fall en press. De invånare som begriper vad social ingenjörskonst och neurolinguistisk programmering innebär, läser ändå pressen och löpsedlar genom andra glasögon än naive Pelle ute på Kungsgatan.'

Blamegaming - i dag - är så korkat att det finns inte, då alla upplysta vet hur psy-ops fungerar och press och politiker är ju redan gisslan i andra händer så hur länge har ni sovit egentligen.
Citera
2015-10-29, 20:17
Medlem
Iradeorums avatar
Glöm Polisen. Den är inte till för oss svenskar och definitivt inte numer när resurserna snart är helt uttömda. Starta upp medborgargarden i era närområden och skaffa vapenlicenser och vapen för bövelen. Har ni möjlighet så skaffa er kontakter med män som gillar att köra amerikanska motorcyklar i grupp.
Citera
2015-10-29, 20:31
Medlem
Biståndet vi tagit från är rökt för länge länge sedan.

Människor tror inte detta drabbar medborgare ? Hur kan man inte inse gränsen är nådd för länge sedan?

Löfven är ju i en stor kris själv, han har fått veta hur detta kommer straffa Sverige, nu när han fått uppgiften att läget är kritiskt,sen försöker han med sitt snack att flirta med andra länder i hopp att hjälpa Steffe,men ingen kommer göra denna gentjänst att ta i mot dessa personer.

Varför tar det så lång tid att förstå saker?

Jag kan med säkerhet säga att detta kostar i runda slänga 1 Milljard om dagen för att försörja betala boenden m,m . vi snackar om min 365 Milljarder om året just nu.

Asylmottagandet gör att vi måste anställa fler personer inom offentliga sektorn som ÄR EN KOSTNAD för samhället, bara utgifter, detta ska summeras.

Varför tror ni all höjningar kommer för att saker inte skulle drabba er?

Var lugn! det kommer drabba alla.

Som liten familj med dålig inkomst kommer detta göra ont inom kort.

Jag kan säga att jag aldrig röstat på SD , men att vi begränsa detta intagande vet vi alla!

Hur kan vi säga nej ?

Vi kan inte givetvis!, om du gör så är du en rasist!
Citera
2015-10-29, 20:47
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeisnow
Jag är både arg och ledsen. Jag nästan ångrar jag skaffade barn. Jag är snudd på livrädd för vad som kommer att hända. Min ena dotter har redan blivit antastad av tre sk asylsökare..jag lever på marginalen samtidigt som jag ser invandrare går runt med iphone, ipad och fina kläder..jag är nära att ge upp varje dag. Nu kan Polisen inte längre garantera att jag och min familj kan känna oss trygga. Finns det något hopp för vår framtid?

Tja vad trodde du. Fortsätt bara att röst på S så blir allting bättre.
Citera
2015-10-29, 20:59
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StationOdenplan
Jag håller med, man kan inte vara arg på blattarna för att dom är knepiga av naturen. Inälvsmaskarna i regeringen däremot bör vi hänga, högt!

ja, det är verkligen dags att införa stränga straff för landsförräderi och vårdslöst politiskt ledarskap. reinfeldt, löfven, romson, osv, borde alla stå till svars för sina handlingar. vi kan inte ha kvar ett politiskt system utan ansvarsutkrävande. detta är en av de viktigaste frågorna just nu

om staten och rättsapparaten faller blir det i bästa fall folktribunal för dessa människor, i värsta fall tar folk lagen i egna händer
Citera
2015-10-29, 21:14
Medlem
Onkel Kostias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk
Intressant utveckling!

Menar polisen att man bara ska lägga ut bevakning och haffande på medborgargardet? Eller vi medborgare kanske också får rätten att lagföra och bestraffa?

Citat:
Ursprungligen postat av GoranPong
Kanske lika bra, då kan vi straffa dom kriminella araberna ordentligt om vi får händerna fria nu när polisen inte kan skydda oss

– Kolonisatörerna kan känna sig trygga. Inga svenskar kommer att tillåtas ingripa mot dom muslimska erövrarna.

Jämför med dom omfattande kravaller som startade i Husby norr om Stockholm, och därefter spred sig! Polisen stod handfallen inför dom arga kulturberikarna. Till sist skapades ett medborgargarde av nationalistiska grupper.

Då, helt plötsligt, hade polisen stora resurser; inte till att hejda dom mångkulturella upploppen, men till att bevaka dom svenskar som hade tröttnat utlänningarnas förstörelse-lusta.
Citera
2015-10-29, 21:17
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volkswille
Det var inte direkt toppen i invandrarghettona/no go-zonerna innan 2014 heller. Hela integrationsproblemet är inte nytt någonstans.
Det är utan tvekan ni 87%-are som är orsaken till detta kaos och Sveriges kollaps.
Varsågod, ät din skit nu. Ät.

Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
"Skärp till er". Dum i huvudet? Av 87%-arna finns fortfarande en massa drönare runt 75 %-enheter. De är "75%-arna" nu. Det spelar ingen roll vad som händer, bland 87%-arna finns för många zombisar och inga ledare alls.

Men dumjävlar, bara för att ni på flashback gjorde klart på flashback att valet enbart var antingen för eller mot invandringen så var det inte så för alla. Bara för att aftonbladet buntat ihop 87% och fått det till ett vi mot dem så tycker inte alla så. Redan innan valet var det mer än 13% som ville ha mindre invandring och ett ännu tidigare reportage från uppdrag granskning visade smygfilmer med moderater, socialdemokrater och politiker från andra partier som snackade mot invandringen och en del även "rasistiskt" om bla somaliska bidragsturister.

Många hade nog hoppats på att en ny regering skulle lyssna till väljarna i en såpass stor fråga och med en ny regering kom en ny partiledare som ny statsminister och ett nytt block till makten efter 8 år med alliansen så att välja efter vad politiker gör med makten och inte efter vallöften blir naturligtvis svårt när partier och politiker från en sida inte har haft någon makt att göra något.

Det skulle dessutom vara som att säga att SDs väljare är helt dumma i huvudet och lättlurade då man inte ska lyssna till vallöften och partiprogram så SD skulle likväl kunnat gå samma bana som Löfvén om SD skulle ha fått majoritet i valet.
Citera
2015-10-29, 21:50
Medlem
Tack så mycket svenskar! Vi nu lever i en dystopisk mardröm tack vare att ni var rädda för att uppfattas som rasister!

Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Men dumjävlar, bara för att ni på flashback gjorde klart på flashback att valet enbart var antingen för eller mot invandringen så var det inte så för alla. Bara för att aftonbladet buntat ihop 87% och fått det till ett vi mot dem så tycker inte alla så. Redan innan valet var det mer än 13% som ville ha mindre invandring och ett ännu tidigare reportage från uppdrag granskning visade smygfilmer med moderater, socialdemokrater och politiker från andra partier som snackade mot invandringen och en del även "rasistiskt" om bla somaliska bidragsturister.

Då är ni idioter. Alla partier sa uttryckligen att de var för massinvandring och den så kallade "mångfalden och mångkulturen"

Detta är vad representanter för Sveriges två största riksdagpartier + Centern har uttryckt.
Citat:
Ursprungligen postat av Reinfeldt
"Ursvenskt är bara barbariet. Resten av utvecklingen har kommit utifrån."
Citat:
Ursprungligen postat av Reinfeldt
Är det här ett land som ägs av dem som har bott här i tre eller fyra generationer eller är Sverige vad människor som kommer hit mitt i livet gör det till att vara och utvecklar det till?
– För mig är det självklart att det ska vara det senare och att det är ett starkare och bättre samhälle om det får vara öppet
Citat:
Ursprungligen postat av Maud Olofsson
"Det var faktiskt inte vi svenskar som byggde Sverige. Det var människor som kom utifrån."
Citat:
Ursprungligen postat av Mona Sahlin
"Om två lika meriterade personer söker jobb på en arbetsplats med få invandrare ska den som heter Mohammed få jobbet. Det ska räknas som ett plus att ha en annan etnisk bakgrund än den svenska."
Citat:
Ursprungligen postat av Mona Sahlin
"Svenskarna måste integreras i det nya Sverige, det gamla Sverige kommer inte tillbaka.

Lite lätt bildning inför riksdagsvalet var det enda som krävdes för att förstå att politikerna hatar oss och vill ha en massinvandring som gör oss till en minoritet. Företrädare och representanter sa ju uttryckligen att Sverige inte tillhör svenskarna utan andra människor. Hur kan man sedan vara förvånad över det här som händer när de öppet sa att Sverige inte tillhör oss?
Senast redigerad av Nocuck 2015-10-29 kl. 21:54.
Citera
2015-10-29, 22:01
Medlem
Scott Danielss avatar
Läget ser verkligen inte ljust ut. Häromveckan protesterade 180 poliser i Sthlm mot polisledningen då arbetssituationen har blivit så pass krävande p.g.a. det som SVT kallar "befolkningsökningen och de sociala problemen som polisen har att hantera."
Citera
2015-10-29, 22:02
Medlem
Onkel Kostias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
87% har röstat för detta. Inget att klaga på med andra ord.

– Helt fel!

Sverigedemokraterna blev största parti när Skarhults-borna valde till Riksdagen.
Citera
2015-10-29, 22:04
Medlem
Så.... med tanke på att man kan skylla situationen på Journalisterna som i regel är hardcore vänster...
Och med tanke på vissa riksdagsledamoters t-shirts...

Trycka upp T-shirts med tryck:
"Journalister=Landsförrädare"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in