2005-11-07, 15:55
Medlem
Kuggarns avatar
Tycker faktiskt att alla snusar är lika goda. Jag tycker absolut inte att det är någon skillnad om jag skulle vara bakis eller sjuk.

Cigg tycker jag egentligen att morgonciggen är den enda som är god överhuvudtaget. Resten av dagen tycker jag de smakar skit. Fattar inte varför jag fortsätter egentligen.
Citera
2005-11-07, 16:14
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Bästa ciggen är helt klart efter första groggen, eller vid första peaken på E.
Sämsta ciggen är direkt efter den första..Too much!
Citera
2005-11-07, 16:36
Medlem
GaiNs avatar
Bästa ciggen är helt klart morgonciggen och sedan är det eftermaten-ciggen ;-)
Citera
2005-11-08, 01:24
Medlem
bästa ciggen är helt klart den man tar på morgonen, speciellt om man inte rökt på ett tag. efter maten eller tillsammans med en öl är också sjysst.
Citera
2005-11-08, 01:31
Medlem
killuminatis avatar
Vissa dagar är den bästa ciggen den första man tar på morgonen, när man är riktigt snuskig och dricker Cola direkt ur flaskan samtidigt.

Annars är efter maten-ciggen alltid lika underbar och ett måste.
Citera
2005-11-08, 09:02
Medlem
Vanillababes avatar
Efter maten är snus ett måste. Då är det som godast. Eller direkt på morgonen, när man är absolut nyvaken och inte fattar nånting..

Sämsta är väl då man har snusbränna så det smakar blod i käften , eller
när man somnat med snus.

Lika med cigg, iaf på bästa.
Sämsta; Om man kedjeröker, typ som när man är full. Fan så ont man (jag iaf) får i halsen.
Citera
2005-11-08, 15:41
Medlem
Mijailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vs the world
själv tycker jag det är riktigt härligt att ta en snus efter jag har borstat tänderna. det känns fräscht fast det troligen är dåligt för munhygienen. Villket är erat favorit tillfälle?

Bäst: efter att ha käkat en pizza, druckit cola och en kopp kaffe, sen glo lite i aftonbladet..då eré mulligt med en prilla...helst general..inga tepåsar (!)

Sämst: innan man ska lägga sig, på fyllan eller i sängen med en brud
Citera
2005-11-08, 16:54
Medlem
Blue_berrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Jag hade ju tänkt göra mig lustig över den saken! Och så hann du före... =/

Nåja, bästa är nog den efter frukosten... Sämsta ciggen är den som man röker efter att ha duschat, eftersom den liksom förstör den där nytvättade fräschheten...
Den bästa är på morgonen överhuvudtaget, eller när man är ute och badar och är ganska blöt och torkar händerna för att kunna tända en cigg, den smakar gott. den sämsta vet jag nog inte, sämsta snusen är onekligen den man somnar med (kram) och den bästa är självfallet när man lirar cs med halva dosan under läppen. och du nemesis, du är tamigfan i vartenda forum ?
Citera
2005-11-08, 17:13
Medlem
sämsta, precis innan man träffar mor sin, som ont annar att jag röker.
bästa, på messers alltan med en kopp kaffe o ett muntert samtal om livet.
Citera
2005-11-08, 17:19
Medlem
Kjells avatar
Efter en stor pizza med bearnaisesås, då sitter en Lucky Strike bra.
En stor general bak, när man inte snusat på en stund, precis ätit ngt. litet och sitter framför datorn/TVn och slöar - Mmm..

Sämsta ciggen måste vara när man är lite illamående, inte har sovit ordentligt och har en väldigt tom mage - Usch.
Citera
2005-11-08, 17:46
Medlem
Holkens avatar
Jag har precis slutat röka och ersatt ciggen med snus istället.
Men när det gäller cigg så MÅSTE jag ha en på morgonen, annars är dagen pajjad.
Det sämsta tillfället att röka en cigg på är väl när man sitter å hånglar med en brud som hatar cigg och rök. Det har hänt på fyllan.
Snus kan jag ta när som helst, men jag har väl en i ungefär hela tiden.
Det är speciellt viktigt på morgonen när jag vaknar och precis innan jag slår på en film.

Jahman!
Citera
2005-11-08, 20:13
Medlem
Dia Psalmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vs the world
själv tycker jag det är riktigt härligt att ta en snus efter jag har borstat tänderna. det känns fräscht fast det troligen är dåligt för munhygienen. Villket är erat favorit tillfälle?

Precis vad du sa.. efter att man har borstat tänderna är det riktigt nice att ta en snus.
Och givetvis på fyllan.. varje snus knullar i munnen

edit Värsta snusen för mig är när jag är enormt bakfull.. då spinner huvudet/illamåendet igång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in