2005-11-03, 16:54
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas_
(OT) Till er som röker: tycker ni det är någon mening med att ta en öl man inte har en cigg imellan fingrarna?
Eftersom man som nikotinberoende måste röka varje timme så är det ju oundvikligt att man också gör det då man dricker... Men jag har aldrig tyckt att det har varit nödvändigt att dricka och röka på exakt samma gång, så att ölstopet åker in i käften då ciggen åker ut och vice versa...
Citera
2005-11-03, 16:57
Medlem
tweek_s avatar
Man har vaknat, det är en underbar morgon. Man går och fixar en kopp kolsvart kaffe, sjunker ner i datastolen, kramar omsorgsfullt en riktigt saftig snus, och sen kikar man in på FB.
Citera
2005-11-03, 16:59
Medlem
Blodansiktes avatar
Sämsta stället att tända en cigg på tycker jag är i en bastu, värmen och fukten tar bort en del av njutningen.
Sen kan man få onda ögat av andra som bastar.
Citera
2005-11-03, 17:13
Medlem
supahs avatar
Sämsta ciggen är helt klart efter man har dushat. Usch
Citera
2005-11-03, 17:14
Medlem
skgs avatar
Efter-maten-ciggen slår det mesta.

Personligen gillar jag inte första blossen när man är råbakis!
Citera
2005-11-03, 17:43
Bannlyst
Bästa snustillfället måste juh helt klart vara EMS (Efter Maten Snus)
Och sämsta måste vara när man somnar med den..

Bästa tillfället att tända en cigg är helt klart när man har råkört snöskoter i ett antal timmar, stannar man mitt på en myr, -15 grader och det är kall rök överallt, och tyst, så sitter man bara på skoterdynan och njuter av en cigarett, sen kommer solen fram och allt är bara sådär perfekt..
Citera
2005-11-03, 17:52
Medlem
CharlieRs avatar
Bästa ciggen med andra ölen. Sämsta ciggen morgonen efter.
Citera
2005-11-04, 11:21
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas_
(OT) Till er som röker: tycker ni det är någon mening med att ta en öl man inte har en cigg imellan fingrarna?

Enligt mej är det helt onödigt att dricka varken kaffe eller öl om man inte har cigg.

haha lätt de går hand-i-hand åtminstone med ölen!
så tragiskt man måste gå ut och röka i kylan numera, var bättre förr när man kunde sitta inne med sin öl och röka en ciggeluring
Citera
2005-11-04, 12:06
Medlem
TomiXs avatar
Bästa ciggen är den efter första ölen

Och den sämsta måste bli den när man är nyduschad
Citera
2005-11-04, 15:34
Medlem
grimms avatar
Bäst på morgonen såklart.

Den sämsta gången jag tog en snus, var efter en festnatt inne i stan. Kom hem, stoppade in en snus, la mig i sängen o pratade i telefon tills jag somnade. Vaknade med fasanfull bakfyllemun och började tugga på snuset, i tron att det var ett tuggummi.
Citera
2005-11-04, 16:08
Medlem
Den bästa prillan brukar jag uppleva på morgonen efter frukost, kaffe och tandborstning. Får halvstake av att tänka på hur god den är

Sämsta tillfället är väl om man är sjuk eller bakis. Brukar smaka helvete då.
Citera
2005-11-06, 14:13
Medlem
Bästa: Direkt när jag vaknat, fumlandes i mörkret.

Sämsta: När jag är bakis, smakar fan då men man tar en ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in