2005-11-01, 23:58
Medlem
själv tycker jag det är riktigt härligt att ta en snus efter jag har borstat tänderna. det känns fräscht fast det troligen är dåligt för munhygienen. Villket är erat favorit tillfälle?
Citera
2005-11-02, 00:00
Moderator
Ruskigbusss avatar
Sämsta tillfället att ta en cig är nog när man tankar bilen.
Bästa är efter lunch och om man har en kopp te till också.
Citera
2005-11-02, 00:05
Medlem
Monikas avatar
Jag kan tycka att det känns härligt filmiskt att ta en cigg i sängen efter att man har haft sex. Fast det är trist om man ska sova i ett nyrökt rum sedan så jag tycker nog att bästa är om man inte har ätit frukost och tar en cigg innan lunch. Då får man lite nicokick och det gillar jag.

Svårt att inte hålla med ruskigbuss om sämsta tillfället.
Citera
2005-11-02, 07:13
Medlem
hazard simpsons avatar
Bästa är den första ciggen på morron tillsammans med kaffe.

Sämsta tillfället är onekligen på morron
Citera
2005-11-02, 07:39
Medlem
mpees avatar
Bästa: När man vaknar en lördag, går upp och sätter på musik, tar en snus för att sedan sommna om - det är grejor det

Sämsta:
Citera
2005-11-02, 10:33
Awaiting Email Confirmation
Bäst är på morgonen efter frukost, sittandes framför datorn och slö-forumsurfar med en kopp kaffe och snus.

Sämst måste vara den jag ibland somnar i fyllan med, vakna med snuskladd på kudden är inget kul.
Citera
2005-11-02, 11:37
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Sämsta tillfället att ta en cig är nog när man tankar bilen.
Bästa är efter lunch och om man har en kopp te till också.
Jag hade ju tänkt göra mig lustig över den saken! Och så hann du före... =/

Nåja, bästa är nog den efter frukosten... Sämsta ciggen är den som man röker efter att ha duschat, eftersom den liksom förstör den där nytvättade fräschheten...
Citera
2005-11-02, 12:16
Medlem
Vio-Lences avatar
Bästa tillfället att ta en snus är efter måltid/sex. Mmmm

Sämsta torde vara när man precis borstat tänderna, vilket jag har en tendens att göra.
Citera
2005-11-02, 13:34
Medlem
Ralphies avatar
Bästa tillfället kommer på delad plats mellan frukostsnusen till kaffet på morgonen och middagssnusen till kaffet på eftermiddagen/kvällen. Viktigt att man gör två koppar kaffe, dricker upp den ena koppen, tar snusen och sedan fyller man upp med en påtår. Aaaaaahhh !
Citera
2005-11-02, 13:43
Medlem
Bästa tillfället att ta en snus är efter man har ätit mat.
Citera
2005-11-02, 13:54
en cigg efter ett schysst träningspass e nice
Citera
2005-11-02, 13:55
Medlem
varje morgon ser ut såhär för mig, vaknar efter ett fåtal timmar sömn, sätter på slipknot eller liknande på hög volym i en kvart, därefter 3 koppar kaffe, och på bussen sedan tar man en STOR snus "morgonaset" den e bäst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in