• 1
  • 2
2015-10-27, 16:20
Medlem
Brum8s avatar
Tycker det är förjävligt att man ska behöva gå på knän o arbeta gratis som jag har gjort i stort sätt hela mitt liv, pga av att jag blev mobbad när jag var liten för att jag hette Björn och fick svårt att läsa högt, började stamma (fick hjälp för det ) pratade tyst och tyckte alla mina kläder var fula inklusive mig själv. och sätta mina tankar på papper gav mig en fruktansvärd ångest. vilket gjorde att jag vantrivdes i skolan och började skolka det var inte lätt att öppna sig för min mamma som jag bodde hos, så hon fick bara höra ibland att dem retades. visste nog inte att jag vantrivdes så i skolan och våga inte öppna mig för att jag som blev mobbad tyckte så klart inte om det och såg det väldigt skevt och pinsamt, kommer ihåg att jag iallafall tyckte om matte inget konstigt med det för det var minst utelämnande grin emoticon , fick gå på soc efter att jag hoppat av gymnasiet som ledde till psykisk ohälsa och nu stadigvarande sjukskrivning men jobbar fortfarande för fullt GRATIS eller 30kr per dag... tror inte att jag är ensam med denna historia, fast att jag är avlyssnad och streamad till nyheterna pga en händelse 2010 av staten, tror jag inte många blivit XD. ibörjan för att vad jag tror skrämma upp folk till att sköta sig på internet och tänka en extra gång vad man skriver på internet nu vete fan vad dem vill men jag får kontakt med hallåan ibland när jag gör saker, tro vad ni vill sjukhuset tror iallafall att jag har vanföreställningar grin emoticon men medicinfri nu i 6månader och aldrig mått bättre med dam och ska börja på ett nytt projekt som tar ut sjukskrivna på praktik och förmodligen leder det till jobb eller utdrygning av sjukpenningen. börjar förstå nu att samhället är ganska fucked up. no mercy for the weak grin emoticon men jag börjar äntligen att få skörda min frukt av allt elende, tog dock sin tid 35år idag grin emoticon hoppas ni som läser detta inser att kraft tag mot mobbing och HJÄLP för dem som blivit mobbade framförallt är livsviktigt för ett fungerande samhälle, jag tror mycket på basinkomst där barnfattigdom minskas och mer jämlikhet gör folk mycket tryggare och det mitt folk är en vinnande strategi för ett fungerande samhälle men det ska nog mycket till för att gå igenom fast jag är säker på att systemet kommer bli självförsörjande på sikt... om inte hjälp dem som blir mobbade! tack för mig och fråga gärna om ni undrar nått
Citera
2015-10-27, 16:35
Medlem
Brum8s avatar
För att inte spela offer så glömde jag berätta att jag själv var tvungen att hävda mig på folk som var svagare än mig specielt en kille som jag bröt revbenen på som gick i min klass, fast vi var fortfarande vänner på nåt konstigt sätt gick ut o spela fotboll o sånt så han kanske tog det bra ändå vet inte riktigt hoppas av hela mitt hjärta att han mår bra idag iallafall... hört att det är vanligt hos sånna som blir mobbade att dem mobbar andra också
Citera
2015-10-27, 16:48
Medlem
abdals avatar
Du har varit med om en del men att du kan berätta gör dig stark. Stå på dig i livet
Citera
2015-10-27, 16:55
Medlem
Att du skulle blivit kontaktad av staten som avlyssnar specifikt dig låter inte friskt. Jag tror läkarna har rätt om att du kan ha vanföreställningar, ta det på högsta allvar. Sedan är det väldigt tråkigt att du blivit mobbad, det gäller att vara stark för det finns alltid människor som vill dra ner andra.
Citera
2015-10-27, 17:35
Medlem
Brum8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morre135
Att du skulle blivit kontaktad av staten som avlyssnar specifikt dig låter inte friskt. Jag tror läkarna har rätt om att du kan ha vanföreställningar, ta det på högsta allvar. Sedan är det väldigt tråkigt att du blivit mobbad, det gäller att vara stark för det finns alltid människor som vill dra ner andra.

Ja vi får väll se om nån har uppfattat media drevet 2010
dem höll dock på att hymmla för att dem förmodligen skulle kunna förklara bort det om det blev påföljder

Följde media i allt dem skrev och läste kommentarerna så jag vet att det finns folk därute som uppfattat detta. dem pratade mycket om en varg som skulle dödas. dem tog till och med och diskuterade hur dem skulle döda denna varg i riksdagen utan att skada andra

och tack för dina ord abdal
Senast redigerad av Brum8 2015-10-27 kl. 18:18.
Citera
2015-10-27, 18:26
Medlem
Brum8s avatar
problem med att ändra föregående inlägg riksdagen vet jag inte om det var men det var samma ställe med sparsamt med folk. vet inte vad det kallas chansar på riksdagen

med denna tråd försöker jag slå ett slag mot mobbing och det inkluderar staten så om nån har förslag på vad jag kan göra om det inte är för sent får gärna pma mig eller skriva här. dem var inte snälla med det dem skrev birro tex. kalla mig lik och undra vem som hadde lust att hångla upp ett lik... var nåt sånt. bara ett ax plock av vad dem skrivit
Senast redigerad av Brum8 2015-10-27 kl. 18:32.
Citera
2015-10-27, 18:37
Medlem
Brum8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brum8
problem med att ändra föregående inlägg riksdagen vet jag inte om det var men det var samma ställe med sparsamt med folk. vet inte vad det kallas chansar på riksdagen

med denna tråd försöker jag slå ett slag mot mobbing och det inkluderar staten så om nån har förslag på vad jag kan göra om det inte är för sent får gärna pma mig eller skriva här. dem var inte snälla med det dem skrev birro tex. kalla mig lik och undra vem som hadde lust att hångla upp ett lik... var nåt sånt. bara ett ax plock av vad dem skrivit

stefan löfven sa iallafall att dem inte skulle fortsätta om han kom till makten... kommer inte ihåg vad han hette men var miljöpartiets minister 2010 som verka vara bossen och tog sista beslutet och skulle berätta bakom stängda dörrar hur dem skulle döda vargen
Citera
2015-10-27, 19:22
Medlem
mjukosten78s avatar
Paranoid schizofreni, text book example. Ta din medicin.
Citera
2015-10-27, 19:23
Medlem
Brum8s avatar
Saken är den att våran stat försökte avhjälpa mobbing med mobbing kort sagt och den filosofin går inte hem hos mig, samma som USA håller på med försöker skapa fred med krig hur jävla korkade får människor vara?
Citera
2015-10-27, 19:26
Medlem
Brum8s avatar
Citat:
Saken är den att våran stat försökte avhjälpa mobbing med mobbing kort sagt och den filosofin går inte hem hos mig, samma som USA håller på med försöker skapa fred med krig hur jävla korkade får människor vara?

fast usa är nog smartare än så bara en täckmantel

ojdå skulle ändra föregående inte citera :/
Citera
2015-10-27, 19:30
Medlem
Brum8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukosten78
Paranoid schizofreni, text book example. Ta din medicin.

Jag mår hur bra som helst ska du veta... jag har tagit mig ur träsket mentalt och är förbannad
Citera
2015-10-27, 19:45
Medlem
Brum8s avatar
Citat:
Jag mår hur bra som helst ska du veta... jag har tagit mig ur träsket mentalt och är förbannad

om det är nån journalist där ute som känner att det är dags att lätta på samvetet och belysa detta ärende och slå ett hårt slag mot mobbing och berätta för journalister och staten och folket hur man igentligen ska gå till väga för att avhjälpa mobbing och vad det leder till tror många kringgår vad mobbing igentligen leder till och hur allvarligt detta är... så skulle jag bli väldigt glad och ställer så klart upp
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in