Tycker det är förjävligt att man ska behöva gå på knän o arbeta gratis som jag har gjort i stort sätt hela mitt liv, pga av att jag blev mobbad när jag var liten för att jag hette Björn och fick svårt att läsa högt, började stamma (fick hjälp för det
) pratade tyst och tyckte alla mina kläder var fula inklusive mig själv. och sätta mina tankar på papper gav mig en fruktansvärd ångest. vilket gjorde att jag vantrivdes i skolan och började skolka det var inte lätt att öppna sig för min mamma som jag bodde hos, så hon fick bara höra ibland att dem retades. visste nog inte att jag vantrivdes så i skolan och våga inte öppna mig för att jag som blev mobbad tyckte så klart inte om det och såg det väldigt skevt och pinsamt, kommer ihåg att jag iallafall tyckte om matte inget konstigt med det för det var minst utelämnande grin emoticon , fick gå på soc efter att jag hoppat av gymnasiet som ledde till psykisk ohälsa och nu stadigvarande sjukskrivning men jobbar fortfarande för fullt GRATIS eller 30kr per dag... tror inte att jag är ensam med denna historia, fast att jag är avlyssnad och streamad till nyheterna pga en händelse 2010 av staten, tror jag inte många blivit XD. ibörjan för att vad jag tror skrämma upp folk till att sköta sig på internet och tänka en extra gång vad man skriver på internet nu vete fan vad dem vill men jag får kontakt med hallåan ibland när jag gör saker, tro vad ni vill sjukhuset tror iallafall att jag har vanföreställningar grin emoticon men medicinfri nu i 6månader och aldrig mått bättre med dam och ska börja på ett nytt projekt som tar ut sjukskrivna på praktik och förmodligen leder det till jobb eller utdrygning av sjukpenningen. börjar förstå nu att samhället är ganska fucked up. no mercy for the weak grin emoticon men jag börjar äntligen att få skörda min frukt av allt elende, tog dock sin tid 35år idag grin emoticon hoppas ni som läser detta inser att kraft tag mot mobbing och HJÄLP för dem som blivit mobbade framförallt är livsviktigt för ett fungerande samhälle, jag tror mycket på basinkomst där barnfattigdom minskas och mer jämlikhet gör folk mycket tryggare och det mitt folk är en vinnande strategi för ett fungerande samhälle men det ska nog mycket till för att gå igenom fast jag är säker på att systemet kommer bli självförsörjande på sikt... om inte hjälp dem som blir mobbade! tack för mig och fråga gärna om ni undrar nått