• 3
  • 4
2015-10-29, 18:06
Medlem
Brum8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidMiscavige
Hur kan det stämma men ändå inte stämma?
Din beskrivning stämmer såklart, men sjukdomen är fel
Citera
2015-10-29, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brum8
Din beskrivning stämmer såklart, men sjukdomen är fel

DU kanske helt enkelt inte har sjukdomsinsikt?
Citera
2015-10-29, 18:14
Medlem
Brum8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidMiscavige
DU kanske helt enkelt inte har sjukdomsinsikt?

jag har haft kontakt med psykiatrin sen jag var 27år är nu 35år
Citera
2015-10-30, 22:43
Medlem
lucifersatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brum8
Det kan stämma! fast fortfarande fel :P

Du har autism? ett symtom är ju att man inte kan formulera sig så bra. Folk med autism blir tyvärr ofta mobbade också.
Citera
2015-10-30, 23:49
Medlem
Brum8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lucifersatan
Du har autism? ett symtom är ju att man inte kan formulera sig så bra. Folk med autism blir tyvärr ofta mobbade också.

hmm jag får kolla upp detta när jag först sökte hjälp så gjorde jag psykolog test som visade lite schizo och lite autism fast jag var lite trött.

blev inskriven på en avdelning för ungdommar några månader. men läkaren sa inget om det. sa bara att jag hadde vanföreställningar. vilket jag vet är helt fel. har som sagt sett bevis på saker jag nämnt till dem och dem inte trott på.

gjorde iallafall om det första psykolog testet för kanske 2 år sen (samma test) fick samma resultat fast allt var lite bättre. psykologen tyckte det var konstigt och frågade om killen som gjorde testet på mig hjälpte mig.

ajja vette fan om det skulle hjälpa mig i dagsläget speciellt mycket. får läsa på lite

observant av er hehe

edit: ok jag ska vara helt rak med er. det jag skrivit är också skrivet under påverkan av 4f-php
har det jävligt fattigt så inte ofta jag tar nåt, några ggr per år kanske akta er för denna substans dock har frätit sönder tungan på mig :P

rc tiden är dessvärre slut nu verkar det som, men allt jag sagt håller jag fast vid är sant. orkar bara inte älta mer, dags att leta reda på bevis om dem inte tagit bort allt

men ni får gärna lyssna på
https://www.youtube.com/watch?v=QUTmBinCNhY Torsten Flink - Jag reser mig igen från 2012
https://www.youtube.com/watch?v=MR1sjMWLZa0 Timbuktu - Dödsdansen från 2011

och berätta gärna hur ni tolkar låtarna
Senast redigerad av Brum8 2015-10-31 kl. 00:38.
Citera
2015-10-31, 10:26
Medlem
Nä hittar då fan inga artiklar som jag kommer ihåg, fast då har jag inte kollat krönikörerna...

ajja säger så här istället om det finns nån som tror mig, är denna väldigt välkommen att skicka ett pm med förslag på hur jag ska hantera detta
Citera
2015-10-31, 11:18
Medlem
Brum8s avatar
Skit bra, skrev med fel konto också... nä tror jag ska hålla mig till meditation hädanefter för att söka perspektiv på saker
Citera
2015-11-04, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lucifersatan
Handlar inte det främst att andra inte förstår när en autist skämtar eller är seriös. För det problemet har jag haft hela livet...
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in