2021-03-08, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Till skillnad från Miss Li så har Miriams musik inte förändrats nämnvärt sen hon var med i Så Mycket Bättre vilket tyder på någon form av integritet vilket jag beundrar. Till skillnad från Miss Li så har Miriams musik alltid varit kommersiellt lättillgänglig så det kan mycket väl ha med det att göra. Det är mycket lättare att tjäna pengar på den musiken hon gör än vad det var för Miss Li att tjäna pengar på den musiken hon sysslade med i början av sin karriär. Jag skulle säga att Miriam Bryant är den bästa Finsk-Engelska sångerskan från göteborg. Jag har iallafall för mig att hon är finskättling.
Ja Miriam har en personlig stil och man hör tydligt att det är just Miriam som sjunger det är absolut positivt.Det är dock inget fel på Miss Li heller Miriam's röst är personlig vacker och sexig.
Citera
2021-03-08, 17:43
Medlem
exceptionals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Ja Miriam har en personlig stil och man hör tydligt att det är just Miriam som sjunger det är absolut positivt.Det är dock inget fel på Miss Li heller Miriam's röst är personlig vacker och sexig.
Håller med om det. Men varför,varför försöker hon förstöra sin karriär med sådana misslyckade personer ????????????????
Citera
2021-03-08, 20:14
Medlem
Bennermanns avatar
Finns nog ingen artist i Sverige som ger mig såna starka ”kärring-vibbar” som MB. Vet inte i fan vad det är, men inte ens hennes fula tatueringar kan tvätta bort kärringkänslan hon utstrålar. Att hon desperat vill leka fadder åt somalie-drägget Yasin tyder bara på att det är en batikhäxa i fårakläder.

I ett parallellt universum är jag helt säker på att hon sitter bakom gardinen i en illaluktande ullkofta och gluttar efter snorungar som hon kan skälla ut.
Citera
2021-03-08, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exceptional
Håller med om det. Men varför,varför försöker hon förstöra sin karriär med sådana misslyckade personer ????????????????
Det är en annan femma.
Dåligt omdöme?Dåliga rådgivare?
Citera
2021-03-10, 22:34
Medlem
Bennermanns avatar
Idag fyller haggan 30 år. Grattis miryam!! 30 men UPPLEVS som 80! Fan i mig en bedrift i sig!
Citera
2021-04-11, 18:43
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Hon och Little Jinder lebbade väl ett tag?

Det låter ju inte helt osannolikt, iaf. Sedan snackas det om att några Partillebönder jagade henne i Göteborgstrakten, och i hasorna på henne skrek dom: "Ut med Svartskallen, Ut med Svartskallen !"
Citera
2021-04-14, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Det låter ju inte helt osannolikt, iaf.

Nej de hängde ju ihop ett tag rätt tajt!
Citera
2021-04-14, 17:55
Medlem
exceptionals avatar
Citat:
Hon verkar ju ha typ verkanshöjd på sina alster.
Citera
2021-04-14, 17:58
Medlem
exceptionals avatar
Citat:
Och sången hör man inte efter det. Vilket är riktigt
Citera
2021-06-23, 01:24
Medlem
Har nyss hört Miriams senaste alster på radion. Hon blir bara bättre och bättre. Verkar vara en knepig dam men satan vilken röst! Har som regel mycket lite till övers för dagens artister och ändå är jag bara runt 30 men tycker det släppts en hel del fantastiska poplåtar på sistone och där har Miriam en självklar plats! Hade jag varit tonåring hade jag nog varit starstruck!

/Incestuous
Citera
2021-07-14, 13:20
Medlem
Voloteas avatar
Nu när Haval och Yasin slängs i fängelse, vilka muslimer ska då Miriam hänga med?
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/r...-svensk-artist

Hur stor är hennes muslimkrets?
Gillar hon muslimkuk?
När kommer hon börja vira in huvudet i tygstycken?
Citera
2021-07-14, 16:09
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Nu när Haval och Yasin slängs i fängelse, vilka muslimer ska då Miriam hänga med?
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/r...-svensk-artist

Hur stor är hennes muslimkrets?
Gillar hon muslimkuk?
När kommer hon börja vira in huvudet i tygstycken?
Är du efterbliven? Varför skulle hon vira in huvudet i tygstycken menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in