2005-11-01, 19:38
Medlem
belowyous avatar
tycker inte att tråden hör hemma i "sex och samlevnad".
Citera
2005-11-01, 22:12
Medlem
Säkre Sammys avatar
Det hemska med att växa upp är att man förändras, jag har i stora drag endast kontakt med en perosn från min ungdom. Det finns en naturlig förklaring till detta som är att jag växt från dem och de från mig. Problemet är väl att jag inte är så intresserad av folk generellt att jag tar upp nya bekantskaper även om jag har lite flyktiga vänner.

Min slutsats är att du förändrats på ett annat sätt än dina vänner och därför inte har något gemensamt med dem...
Citera
2005-11-01, 22:13
Medlem
Säkre Sammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belowyou
samlevnad kan man ha utan sex!
Citera
2005-11-01, 22:19
Medlem
johnjohns avatar
Det är svårt att träffa folk när man blir äldre men jag säger som det är till båda könen, att det vore trevligt att ses igen och sedan byter men mobilnummer skitenkelt ibland funkar det ibland inte.
Citera
2005-11-01, 22:24
Medlem
Seagates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Säkre Sammy
samlevnad kan man ha utan sex!

Samlevnad =

BETYDELSE: till 1 a: leva tillsammans (med ngn); äv. i p. pr. i mer l. mindre adjektivisk anv.; jfr samman-leva.#a)
BETYDELSE: i fråga om liv i gemensam bostad l. gemensamt hushåll l. i äktenskap o. d.; jfr -bo, v. 1. ADLERBETH Ov. 184 (1818; i äktenskap).
Citera
2005-11-01, 22:24
Medlem
CharlieRs avatar
Umgänge är överskattat. Människor är jobbiga. Var glad att du har Seinfeld istället för idiotiska vanliga människor.
Citera
2005-11-01, 22:53
Medlem
Wifebeaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belowyou

Jag vet! Jävla moderator som flyttade tråden! Känns som om jag skriver in till Bullen. "Det är inte killen i filmen som skrivit brevet".
Citera
2005-11-01, 23:27
Medlem
Frangsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wifebeater
Jag vet! Jävla moderator som flyttade tråden! Känns som om jag skriver in till Bullen. "Det är inte killen i filmen som skrivit brevet".

Haha!
Citera
2005-11-01, 23:31
Medlem
superniklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Umgänge är överskattat. Människor är jobbiga. Var glad att du har Seinfeld istället för idiotiska vanliga människor.

inte lite cynisk va?

Citat:
Ursprungligen postat av Wifebeater

hahahahhaaha
Citera
2005-11-01, 23:35
Medlem
Snövits avatar
Jag umgås inte reglbunder med några av mina barndomskompisar. De vänner jag umgås med har jag träffat på många olika sätt. Resor, jobbet, krogen, utbildning. Jag har bott utomlands vid flera tillfällen och då blir man "tvungen" att skaffa nya vänner, så jag har nog lättare. På jobbet tex kan man sätta sig i fikarummet med folk man bara hälsar på annars. Ta upp ett gammalt intresse, gå en kurs.
Citera
2005-11-01, 23:58
Medlem
andieflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Amen to that!
Citera
2005-11-02, 00:04
Medlem
Det handlar om att man efter plugget ofta inte längre har någon naturlig mötesplats, samtidigt som man blir mer och mer selektiv när det gäller vänner. Men skaffa er en hobby som passar er vetja, eller ut och res med er! På resor brukar man träffa intressanta människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in