• 6
  • 7
2005-11-12, 22:26
Medlem
Don Fadäsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av system of a down
frågan är vad finns det för hobbyar man kan börja med när man börjar närma sig 25
Gå till ett gym, börja med yoga, spela golf, dansa tango, sjung i kör, bli scoutledare.

Tror du verkligen livet är slut vid 25? Det finns massa saker du kan göra, börja dyka, hoppa fallskärm etc. Med risk att låta som en idiot så... fånga dagen!
Citera
2005-11-13, 02:56
Medlem
Wifebeaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av system of a down
Sitter i samma sittaution som denna trådskapare.
Har kommit ner till exakt 0 kompisar det sista året så gå igenom kompisars kompisar är rätt kört.
det är rätt många som tycker man ska skaffa en hobby
men frågan är vad finns det för hobbyar man kan börja med när man börjar närma sig 25

Jag vet!!!!! Det låter ju logiskt att skaffa sig en hobby, men allt man vill är ju att bara hänga med nån, käka snabba kolhydrater, dissa folk med Beckhamfrilla och vita skor, spela X-box osv... Träffar man nån genom ett intresse (keramik, yoga, orientering, korgmålning...) så måste man i regel också utöva detta intresse tillsammans.
Citera
2005-11-13, 11:14
Medlem
KnäHunDeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wifebeater
Jag vet!!!!! Det låter ju logiskt att skaffa sig en hobby, men allt man vill är ju att bara hänga med nån, käka snabba kolhydrater, dissa folk med Beckhamfrilla och vita skor, spela X-box osv... Träffar man nån genom ett intresse (keramik, yoga, orientering, korgmålning...) så måste man i regel också utöva detta intresse tillsammans.

Klockrena intressen!

Ditt kompis-celibat kan inte vara särskilt länge.
Citera
2005-11-13, 13:52
Medlem
MunchenCallings avatar
Jag instämmer.

Jag flyttade till Tyskland och en vän till mig flyttade till USA, och han sa det samma....svårt som fan att träffa kompisar när man är +25

Kanske en del av vuxenlivet? Åtminstone, det suger...
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in