Citat:
Ursprungligen postat av
CradleSnoozer
Jag var där, nu sov ju jag men jag känner dem som äger lägenheten väldigt bra och umgås med dem regelbundet. Personen i fråga heter Jon*s Johanss*n och är ifrån ström men bor för närvarande i norge enligt honom. Han var aggresiv efter krogen och jag hjälpte till att bryta upp det slagsmålet. Sen kom dem oinbjuden på efterpärla och då befann jag mig i ett moln av minttu å öl. Men han hade raggat på en tös där sen hade någon sagt att hon hade Kille och det blev slagsmål mellan han och dem som ägde lägenheten. Jon*s slog mot flera men slog 2 tjejer varav en var den han raggat på å den ena hon som äger lägenheten. Och hennes kille och en annan av mina polare slog skiten ur Jon*s och slet ur han ur trappuppgången och sen kom han tillbaka då slog en av mina polare Jon*s så han tumlade ner från trappan till dörren till trapphuset. Så gm slog tjejer och mina polare slängde ut han x antal ggr och när han vägrade dra ringde mina polare polisen å sa åt dem å hämta upp honom. Jon*s har enl rykten en ganska skitig uppväxt, ingen ursäkt. Men en förklaring kanske. Han har bett om ursäkt. Så tidningens titel är högst missledande då det bar han som fick mest stryk av alla efter sitt lilla upptåg.
Haha, ovanligt att han ställer till det för sig själv. Jag hade för mig att han hade skärpt sig men tydligen inte.