Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-10-22, 17:21
  #1
Avstängd
ulsterboy.s avatar
Tänkte bli medlem nu enbart för att få köpa biljetter till Sverige-Danmark före alla andra kan. De säger att medlemskortet kommer inom 14 dagar, kommer jag ändå kunna få förtur när de börjar sälja biljetterna 26 oktober (för supporterklubbens medlemmar)? Eller måste man vänta till medlemskortet kommer?

Får man medlemsnumret direkt? Alltså den man använder för förtur vid köp av biljetter?
__________________
Senast redigerad av ulsterboy. 2015-10-22 kl. 17:25.
Citera
2015-10-22, 17:30
  #2
Medlem
Är du säker på att nyblivna medlemmar ens får förtur? Sånt undviks ju ibland just för att förhindra att folk köper medlemskap för en sån förmån.

Sen behöver du nog ingen förtur på biljetter så länge du är på hugget, det är ändå runt 50000 biljetter som skall säljas.
Citera
2015-10-22, 17:31
  #3
Avstängd
ulsterboy.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Är du säker på att nyblivna medlemmar ens får förtur? Sånt undviks ju ibland just för att förhindra att folk köper medlemskap för en sån förmån.

Sen behöver du nog ingen förtur på biljetter så länge du är på hugget, det är ändå runt 50000 biljetter som skall säljas.
Blev medlem nyss och på digitala kvittot står mitt medlemsnummer. Så antar att jag kommer kunna få förtur redan. Biljetterna för oss släpps den 26 oktober. Är det på ticnet man köper de eller via supporterklubbens hemsida?

EDIT: Ser att jag har en engångskod för att köpa biljetter via ticnet nice
__________________
Senast redigerad av ulsterboy. 2015-10-22 kl. 17:43.
Citera
2015-10-22, 17:35
  #4
Avstängd
ulsterboy.s avatar
Hur mycket rabatt får man av SJ om man vill ta sig från Stockholm till Parken?
Citera
2015-10-22, 21:30
  #5
Avstängd
ulsterboy.s avatar
Bump. Hur gör man med tågbiljetter om man vill få rabatt? Från Stockholm till Köpenhamn.
Citera
2015-10-22, 22:01
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulsterboy.
Bump. Hur gör man med tågbiljetter om man vill få rabatt? Från Stockholm till Köpenhamn.

Blir lättare för folk att svara om du berättar vad för rabatt du är ute efter. Studentrabatt? Pensionärsrabatt?

Om du är student så klickar du i det på hemsidan när du köper tågbiljetten.
Citera
2015-10-22, 22:47
  #7
Avstängd
ulsterboy.s avatar
Tror jag nog skiter i den resan. Får nöja mig med hemmamatchen. Tydligen släpps biljetter den 26 oktober för oss som är medlemmar. Men kan jag använda koden för att köpa tre biljetter? Mina två polare vill ha. Men på sidan fattar jag inte, de säger att en kod/ 1 biljett blablabla. Men att en medlem kan köpa 5 biljetter.
__________________
Senast redigerad av ulsterboy. 2015-10-22 kl. 23:17.
Citera
2015-10-24, 17:44
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulsterboy.
Tror jag nog skiter i den resan. Får nöja mig med hemmamatchen. Tydligen släpps biljetter den 26 oktober för oss som är medlemmar. Men kan jag använda koden för att köpa tre biljetter? Mina två polare vill ha. Men på sidan fattar jag inte, de säger att en kod/ 1 biljett blablabla. Men att en medlem kan köpa 5 biljetter.


Du behöver en kod för varje biljett. Med andra ord måste dina kompisar som vill ha biljett också vara medlemmar i Supporterklubben och därmed ha en personlig kod.
Citera
2015-10-24, 23:35
  #9
Avstängd
ulsterboy.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Du behöver en kod för varje biljett. Med andra ord måste dina kompisar som vill ha biljett också vara medlemmar i Supporterklubben och därmed ha en personlig kod.
Ok förstått det nu. Tydligen kan man även köpa en gästbiljett för koden. Men kommer det finnas speciallänk till ticnet på fotbollssupporters hemsida för att köpa eller kan man in direkt på ticnet, söka efter matchen och sen knappa in koden?
Citera
2015-10-26, 09:04
  #10
Avstängd
ulsterboy.s avatar
Mitt jävla lösenord funkar ju fan inte. Blev medlem för 2-3 dagar sedan. Jävla idioter
Citera
2015-10-26, 09:14
  #11
Medlem
Fungerar inte för mig heller. Jävla pajasar.
Citera
2015-10-26, 09:15
  #12
Avstängd
ulsterboy.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i-SU-XxX-.
Fungerar inte för mig heller. Jävla pajasar.
Får hoppas det är ett vanligt problem. Hur länge har du varit medlem?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback