2015-10-23, 15:55
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forfannav

Flashbackslöddret överraskar mig än.

Låt mig fatta detta, snubben hade gillat många(för att inte tala om hur många han tittade på överhuvudtaget) videos som har koppling till krig, nazism och våld -- sen går samma snubbe och hugger ungar med svärd iklädd en uniform som i dagens läge är 100% koppling till just krig, nazism och våld (den som påstår nåt med Darth Vader är bara efterbliven, det var en unges beskrivning efter att ha upplevt panik och shock, skäms på dem som pratar om detta) men ändå väljer folket att tycka det är konstigt när man försöker hitta en sammankoppling? Klart som fan det hör ihop på nåt sätt, hur är detta svårt att begripa? Uppenbarligen lider han av flera psykotiska sjukdomar men de hör absolut ihop på nått sätt.

Detta är inte PK snack som ni Flashbackare älskar att tagga på allt som ni inte håller med om nu för tiden (ett av flera anledningar till varför FB suger kuk efter 2009) utan detta är ren logik
Nja, att säga att det är en osannolik slump att Darth Vader liknar SS vore korkat.
Citera
Medlem
Strossels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kesey
På allvar? Otur och kommit emellan? Och alla andra skadade? Kom dem också emellan? Sluta försöka rättfärdiga detta dåd med att det inte var en terror handling....Det var en rasistiskt motiverat terrordåd.

Om du anser det så är det väl så då.
Dock avvaktar jag lite längre innan jag avger något omdöme, framtiden får utvisa.
Citera
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enaxtroll
hade 26 vänner innan sen droppade det till 11 igår.
Hade vart kul om det inte gick att ta bort vänner tillfälligt för de som var hans fb-vänner, alla desperata jävlar som försöker ta bort sig från hans offentliga vännerlista förgäves, panikattack
Senast redigerad av Norrlands.guld 2015-10-23 kl. 15:58.
Citera
2015-10-23, 15:57
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birabacken
Rimligen är det på det viset. Varför? Jo - om man vill mejsla ner en grupp småungar med svärd lär det ju kunna bli betydligt fler än bara två stycken, om vi säger så... det behöver man inte ha någon större begåvning för att lyckas med och borde kunna vara genomförbart på några minuter

Tror också på hämndmotiv. Om han går runt med rock och militärkängor och ser ut som en hårdrockare så lär han ha fått mycket glåpord kastat efter sig. Han kanske till och med blivit rånad och överfallen av ett rasistiskt invandrargäng och sedan drivits av hämndbegär.

Många som har asperger och autistiska sjukdomar brukar ändra utseendet på något sätt, klä sig provocerande, färga håret grönt, pierca hela ansiktet med spik, kalla sig för transpersoner osv. Detta gör de för att de själva ska ha kontrollen över det som de blir retade och trakasserade för. Det gröna håret blir en sköld som skyddar den verkliga personen från förnedring och mildrar attackernas skadeverkan.

I Antons fall verkar det som att han hade gjort ett försök att bli "normal". Han klippte håret, skaffade Facebook. Då försvann försvaret som han hade byggt upp, glåporden och utanförskapet blev personliga och han flippade ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Pletheneis
Du verkar tro att jag är muslim. Vilket jag inte är. Däremot så gillar jag att invandrarna tar över Sverige eftersom jag insett att den nordiska rasen är känslokall, etnocentrisk och farlig (historiskt och kontemporärt (tänker på hatbrott, förintelsen, utbredd rasism, rasbiologiska institut, asylboendebränder etc).

Det nordiska folket är unikt i deras rasism, utifrån ett historiskt och globalt perspektiv. Ni har institutionaliserat rasismen (förr i tiden) i en sådan extrem och djup grad att ni är unika i världen. Inget att vara stolt över. Utan internationella påtryckningar och FN så hade ni fortfarande haft slavar, kolonier och behandlat icke-nordider som boskap.

Iran förbjöd slaveri 1928. Det var ju ganska bra jämfört med Saudi Arabien som förbjöd slaveri 1962. Helt sjukt att du är så felinformerad och hatisk mot Sverige och svenskarna. Att du inte skäms.
Senast redigerad av Grävulen 2015-10-23 kl. 16:05.
Citera
2015-10-23, 15:58
Medlem
Quwaesad177s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TRADING
Som tidigare nämnts och sagts.

Anton är en vanlig SD-anhängare som gått över från internet krigare till att mörda små barn. Han är åkessons produkt.

Varför tror ni att han åkte till en skola årskurs 1-9 för? Varför åkte han inte till en gymnasieskola eller förorten? Jo för han var en f*tta, precis som alla andra SD-anhängare.
Var är SD kopplingen?
Anton har ju inte någon koppling till några högerextrema all enligt polisen och knappast mupp SD.

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/...m-skolattacken
Citat:
Inget tyder däremot på att Anton Lundin-Pettersson var aktiv i kända högerextrema nätverk eller umgicks i nazistiska miljöer.
Inget SD skit alls.
Citera
2015-10-23, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Haha du är ju svagt begåvad om du på fullt allvar menar att det var nordisk stil med förintelsen mig veterligen ligger inte Tyskland i norden

Ja jag skrattar åt er blattar som så desperat vill skära huvudet av oss otrogna hundar.

Anton lyckades nästa precis med just det, Svärdet var ju inte litet. Eller du vill hellre se Brevik stilen?
Citera
2015-10-23, 16:01
Medlem
TRADINGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quwaesad177
Var är SD kopplingen?
Anton har ju inte någon koppling till några högerextrema all enligt polisen och knappast mupp SD.

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/...m-skolattacken

Inget SD skit alls.

Jag vet inte om han var politisk aktiv men han gillade åkessons tal på youtube och gillade SDs framgång i opinionsmätningar på fb. = SD-svin
Citera
2015-10-23, 16:03
Medlem
Alla SD:are kallar medierna för LJUGMEDIA. Må det vara sant. Men hur mycket ljuger ni och era typer av människor? Igår skrev ni här: Vittnen uppgav att mannen var Neger! Visst medierna är selektiva. Men de är fan på den "Vita mannens" sida.

Utan denna LJUGMEDIA hade SD+svansen inte existerat. NI borde kyssa journalisternas röv och tacka dem!
Citera
2015-10-23, 16:04
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
Någon mupp på 4chan som hottar med ny skolmassaker i Linköping imorgon. Bör man ta detta seriöst?
http://boards.4chan.org/r9k/thread/2...y-he-payed-the
Hittar inte inlägget, kan du länka mer exakt eller citera?
Citera
2015-10-23, 16:05
Medlem
Quwaesad177s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Så massmord är alltså lika illa som tråkningar på nätet?

Gratulerar till stora Maria Sveland-medaljen för alla som har nästan blivit bokstavligen våldtagna, typ.
Han dödade väl inte sig själv?
O då var det ju två döda, alltså inte massmord som är tre eller mer.
Och kanske inte inkluderat den som begår handlingen.
Citera
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razor11
Som sagt gå till Polisen och visa dem vad du går för

Du kunde alltså bekräfta att snubben inte är högerextremist för att du hade fingret i brunögat samtidigt som du kollade på hans YT-kanal? Du måste själv förstå hur korkat detta låter? Jag antar att du utförde en husrannsakan och beslagtog hans dator och telefon också?

Skall inte ens kommentera din sista rad då detta har inte ens med tråden ifråga att göra så håll dig till ämnet för du bevisar bara hur IQ befriad du är.

Lika korkat som att vissa i tråden visste att han var högerextremist för han gillade Rammstein och pansarvagnar. Inte ens Polisen var säker på sin sak, förrän efter husrannsakan. Så gjorde man den bedömningen.

Jag måste bara lägga mig i, Oj IQ befriad använder småbarn fortfarande den frasen, det var väl typ på 90 talet som småbarn krystade fram det ordet som saknar innebörd. Det går inte att vara intelligenskvot befriad. Du tänker på intelligensbefriad. Det säger väl det mesta, tack och bock.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TRADING
Som tidigare nämnts och sagts.

Anton är en vanlig SD-anhängare som gått över från internet krigare till att mörda små barn. Han är åkessons produkt.

Varför tror ni att han åkte till en skola årskurs 1-9 för? Varför åkte han inte till en gymnasieskola eller förorten? Jo för han var en f*tta, precis som alla andra SD-anhängare.

Vad svamlar du om?

Kronogården är Trollhättans motsvarighet till Rosengården eller Tensta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in