Citat:
Ursprungligen postat av
Birabacken
Rimligen är det på det viset. Varför? Jo - om man vill mejsla ner en grupp småungar med svärd lär det ju kunna bli betydligt fler än bara två stycken, om vi säger så... det behöver man inte ha någon större begåvning för att lyckas med och borde kunna vara genomförbart på några minuter

Tror också på hämndmotiv. Om han går runt med rock och militärkängor och ser ut som en hårdrockare så lär han ha fått mycket glåpord kastat efter sig. Han kanske till och med blivit rånad och överfallen av ett rasistiskt invandrargäng och sedan drivits av hämndbegär.
Många som har asperger och autistiska sjukdomar brukar ändra utseendet på något sätt, klä sig provocerande, färga håret grönt, pierca hela ansiktet med spik, kalla sig för transpersoner osv. Detta gör de för att de själva ska ha kontrollen över det som de blir retade och trakasserade för. Det gröna håret blir en sköld som skyddar den verkliga personen från förnedring och mildrar attackernas skadeverkan.
I Antons fall verkar det som att han hade gjort ett försök att bli "normal". Han klippte håret, skaffade Facebook. Då försvann försvaret som han hade byggt upp, glåporden och utanförskapet blev personliga och han flippade ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pletheneis
Du verkar tro att jag är muslim. Vilket jag inte är. Däremot så gillar jag att invandrarna tar över Sverige eftersom jag insett att den nordiska rasen är känslokall, etnocentrisk och farlig (historiskt och kontemporärt (tänker på hatbrott, förintelsen, utbredd rasism, rasbiologiska institut, asylboendebränder etc).
Det nordiska folket är unikt i deras rasism, utifrån ett historiskt och globalt perspektiv. Ni har institutionaliserat rasismen (förr i tiden) i en sådan extrem och djup grad att ni är unika i världen. Inget att vara stolt över. Utan internationella påtryckningar och FN så hade ni fortfarande haft slavar, kolonier och behandlat icke-nordider som boskap.
Iran förbjöd slaveri 1928. Det var ju ganska bra jämfört med Saudi Arabien som förbjöd slaveri 1962. Helt sjukt att du är så felinformerad och hatisk mot Sverige och svenskarna. Att du inte skäms.