2007-08-23, 10:27
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
De kränkte mig! Säger herr Gullefjun.

http://tv4nyheterna.se/1.159620/nyhe...noTwTU8u-4Srsr

Min dag är gjord! Personalen på Arlanda samt alla andra flygplatser runtomkring i världen får gärna "kränka" den där självgoda snobben.

Nästa gång hoppas jag bara de tar steget längre och tar på sig gummihandskarna och öppnar burken med vasselin.

Fattar att lapplisor och andra jävla gatsopare tycker att det är skitskoj.

Jan är som han är men det är en cool snubbe med hyfsad pondus
som har rätt att vara självgod.

Homovakterna bör få sparken....
Citera
2007-08-23, 10:27
Medlem
Clay Allisons avatar
Nämen, fick han ta av sej skorna. Som sedan röntgades. Välkommen till verkligheten Janne. Varför skulle han ha frikort i säkerhetskollen? Han är ju dessutom dömd spion, då får man räkna med extra uppmärksamhet.
Jag tycker dock att Jannes behandling knappast kan räknas som kränkande.
Citera
2007-08-23, 10:32
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Fattar att lapplisor och andra jävla gatsopare tycker att det är skitskoj.

Jan är som han är men det är en cool snubbe med hyfsad pondus
som har rätt att vara självgod.

Homovakterna bör få sparken....

Du kan inte ha mer fel. Vakterna gjorde sitt jobb. Janne som anser att han är förmer än andra vill ha särbehandling och blev ledsen i ögat nu när de gav honom samma behandling som alla andra. Sedan vet vi ju sedan tidigare att Gullefjun är en garderobsbög själv och då självklart misstolkar denna behandling. Enbart önsketänkande från JG.

Flygförbud på livstid säger jag, så slipper vi läsa fler sådana här saker om tjocksmocken.
Citera
2007-08-23, 10:38
Medlem
Om man är en sk. kändis, är det nog lätt att tro att man blir utsatt för en sån behandling just därför. Nu vet jag iochförsig inte hur känd Guillo är i Norge, jag menar hur många norska journalister och författare känner gemene man till i Sverige.
Citera
2007-08-23, 10:41
Medlem
Ta av sig skorna och skicka dem genom röntgen är väl i det närmaste rutin?
Det piper ju jämnt när man går igenom.
Citera
2007-08-23, 10:54
Medlem
styrlunds avatar
Citat:

Min dag är gjord! Personalen på Arlanda samt alla andra flygplatser runtomkring i världen får gärna "kränka" den där självgoda snobben.

Nästa gång hoppas jag bara de tar steget längre och tar på sig gummihandskarna och öppnar burken med vasselin.

nänä... inge vasse eller handske... en torr gubbnäve ska aset ha i tvåan...
Citera
2007-08-23, 11:20
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Jag upplevde detta som en evighet, men alltsammans tog väl en fem minuter

Här faller ju allting. Skärp, dojor, klockan och glasögonen ryker ju varje gång man passerar genom metalldetektorn. Fem minuter är ju ingen tid i sammanhanget. Att Guillou känner sig våldtagen är väl bara ett bevis på att han tycker sig stå över säkerhetskontrollen över huvud taget. Det handlar väl om att han vill få särbehandling, inte att han fått det?
Citera
2007-08-23, 11:26
Medlem
omniscientias avatar
Men jisses..

Nog för att karln har ett stort bekräftelsebehov alltsedan sina tragiska erfarenheter av fadersgestalter i barndomen, men att känna sig tvungen att ringa upp tv4 för att droppa/skvallra denna story är ju ett lågvattenmärke mätt även på Guillou-skalan.

Vem försöker han att övertyga med sitt JAG ÄR INTE BÖG!-uttalande? Sig själv, skulle jag tro. Inte första gången heller; man minns ju pederast-debacklet Guillou hamnade i, varpå han fick straffsuga Rickard Wolffs dase offentligt.
http://www.flashback.org/showthread.php?t=229891&page=2&highlight=pederast+ guillou
Citera
2007-08-23, 11:29
Medlem
KönsKlass avatar
De skulle ha dragit in mammas lilla ponke i ett av sidorummen och fistat sönder honom. Då kanske det äntligen blev lite karl av aset.
Citera
2007-08-23, 11:32
Medlem
ReNus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne Guillo
- Människor som har mössor och makt och i övrigt är låglöneproletärer tycker det är roligt att syssla med sådant här, säger han.

Fan vad skön han är!

.
Citera
2007-08-23, 11:32
Medlem
precis!

Citat:

eller låta en knarkhund slicka snorren på honom?
Citera
2007-08-23, 11:45
Medlem
MeatAbstracts avatar
Låter nästan för bra för att vara sant.
Fem minuter är en evighet
Och låglöneproletärer, det lär komma en dementi snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in