2013-12-01, 22:53
Medlem
Split-eds avatar
Herr Jan har nog råd att köpa en massa nya såna här pennor, jag misstänker att just den här innehåller en dold dildo eller någon våldtäktsdrog som han likt en Bond-skurk snurvar ur den och skjuter i sitt offer för att utföra sina gärningar.

Jag tror det kommer bli en långfilm om den här händelsen sen! En riktigt bra sådan, en riktig thriller, en blanding av ondskan och johan falk
Citera
2013-12-01, 23:07
Medlem
TorstenFlincks avatar
Om du som stulit pennan läser detta! Kom igen, olla den och posta tillbaka den!
Citera
2013-12-01, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Split-ed
Herr Jan har nog råd att köpa en massa nya såna här pennor, jag misstänker att just den här innehåller en dold dildo eller någon våldtäktsdrog som han likt en Bond-skurk snurvar ur den och skjuter i sitt offer för att utföra sina gärningar.

Jag tror det kommer bli en långfilm om den här händelsen sen! En riktigt bra sådan, en riktig thriller, en blanding av ondskan och johan falk

Jag är inne på samma spår: tänk om den innehåller något extremt hemligt, ett mikrochip med massa konfidentiell information, något utkast till en bok osv od.
Citera
2013-12-01, 23:25
Medlem
en.svensk.nigers avatar
Vilket jävla hyckleri. Vara till vänster politiskt men samtidigt klaga på tjuvar!
Citera
2013-12-01, 23:31
Medlem
HerrVesslas avatar
Kanske blir med pennan som med Guillous stulna medaljer, den dyker upp den dagen han avlidit.
Citera
2013-12-01, 23:38
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Capitano
Kommunisten Jan Guillou begråter förlusten av ett av världens mest exklusiva penn-märken, som han förlorat på Grand Hotell är det inte höjden av komik?

Det är så sjukt bisarrt egentligen. Fast ändå inget nytt, så här har det sett ut hos den folkförrädiska vänstern länge.
Citera
2013-12-02, 00:47
Medlem
Vem bryr sig om en jävla penna. Han kan gå till vilken reception som helst och ta en pennjävel. Som att ha ett suddgummi som är gjort av något dyrt jävla material, idioti.
Citera
2013-12-02, 00:57
Bannlyst
ingen som har en sån penna som kan skicka iväg den o få 2000 för den ? :P
Citera
2013-12-02, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retlifeffak
ingen som har en sån penna som kan skicka iväg den o få 2000 för den ? :P

Om man sitter på en penna som kostar nästan 4000 kr så är det väl dumt att skicka iväg den för att få 2000 kr?

Sedan är det säkert en äldre upplaga som Guillous sitter på eftersom den har stort personligt värde för honom.
Citera
2013-12-02, 01:17
Medlem
pramuss avatar
Hahaha! Jag skrattade gott när jag läste detta, rätt åt kommunisten!
Citera
2013-12-02, 01:37
Medlem
Hahaha kul att det blev en tråd av detta. Skrattar gott! Jag tog den för att min syster (fråga mig inte varför) tycker Gulliou är alldeles underbar och det ska bli en rejäl överraskningsjulklapp till henne. Har redan en signerad bok men att äga självaste pennan med vilket det signeras klår ju det med milslängder.

Fråga inte hur jag fick tillgång till rummet eller några andra följdfrågor. Denna tråden är död för mig utöver detta, inget mer kan eller kommer sägas.
Citera
2013-12-02, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brainwhipper
Hahaha kul att det blev en tråd av detta. Skrattar gott! Jag tog den för att min syster (fråga mig inte varför) tycker Gulliou är alldeles underbar och det ska bli en rejäl överraskningsjulklapp till henne. Har redan en signerad bok men att äga självaste pennan med vilket det signeras klår ju det med milslängder.

Fråga inte hur jag fick tillgång till rummet eller några andra följdfrågor. Denna tråden är död för mig utöver detta, inget mer kan eller kommer sägas.

Jo just det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in