Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-05-23, 09:21
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motvals0803
...

Synd att asen hann gå!
Bäst hade varit att ha en recorder på.
Och skicka inspelningen till Janne Josefsson.
Ua-hem har en lång historia av korruption och övergrepp.


Jag har själv erfarenhet av denne R.Jansson. Den enda anledningen till mitt konto här på FB.
Tyvärr är denna tråd det enda jag kunnat hitta som har relevant information, personliga utsagor och händelser, som i någon mening liknar min egen historia.
Tyvärr lyckades inte jag fånga något av R.J.´s något underliga, och direkt hatiska och hotande uttalanden då han besökte mig tidigare i år, på "tape"! I någon mening hoppas jag att jag aldrig ska få den chansen heller. Å andra sidan är hans vidriga sätt och ohemula metoder ett hot mot den som kanske inte kan värja sig, och det är för dessa människor jag vill och kommer att göra allt som står i min makt för att avslöja denna vidriga människa.

Har du något som kan styrka ,eller i alla fall i någon mån ge mig en ny infallsvinkel, på det du säger om korruption och övergrepp?
Citera
2016-05-23, 09:31
  #14
Medlem
De verkar uppföra sig som "förvaltare" gjorde på 1980 talet. Jag trodde den stilen hade upphört sedan länge. Inte i Uddevalla tydligen. Bra att polisanmälan gjordes - med den nedlagda polisanmälan kan du gå vidare med ärendet. Spara.

Kom ihåg att ha ljudinspelningsapp igång också ---> sparken.

Man kan tex ta med polisanmälan till Ralfs arbetsgivare - (verkar vara ett gäng feta kärringar till sossepaddor, men de har garanterat en JURIST)
Citera
2016-05-23, 09:42
  #15
Medlem
Även om ni vet att ni inte kommer vinna så gör en polisanmälan för när Ralf väl samlat på sig några polisanmälningar så kommer hans trovärdighet förr eller senare börja ifrågasättas.
Citera
2016-05-23, 10:02
  #16
Medlem
Hade varit fint att kunna sammanställa konkreta "fall" med bra bevis. Som sagt, jag drar mig inte för något då R.Jansson i min mening är farlig för oss boende. Han har skapat motsättningar bland oss här och far ofta, om inte alltid, med osanningar och förtal. Han saknar allt vad som borde finnas hos någon på den tjänst som han innehar. Han har garanterat använt sig av sitt tidigare lokala "kändisskap" och säkert slickat röv för att få sitt jobb.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback