2018-10-07, 13:05
Satte 500 mg testoviron e som front igår. Ingen pip.

Körde deras t-bollar i våras som var dunderbra.
Citera
2018-10-08, 09:15
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Kör Pro Oils EQ och Primo nu.
Inge PIP och fint tryck i grejerna
Citera
2018-10-08, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W.Smith
Är det någon som har provat deras nya Testoviron E? Beställde nyligen och fick en batch med utgångsdatum 2022 (99% i alla fall), senaste jag beställde därifrån var det utgångsdatum 2019 på flaskorna. Det jag noterade nu var att oljan ser ut att ha mycket lägre viskositet, den är inte alls lika oljig utan påminner mer om vatten.

Någon som provat dessa nya?

Jag har dessa och jag gjorde ett inlägg om lite låga värden jag fick på ett blodprov. Har du testat och tagit prover?

Det var första gången jag gått på testo så möjligheten finns att jag svarar dåligt på testo också, skulle behöva fler prover från andra för att se om det verkligen var en halvdålig batch eller ej.
Senast redigerad av zanderman 2018-10-08 kl. 11:36.
Citera
2018-10-08, 12:18
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Jag har dessa och jag gjorde ett inlägg om lite låga värden jag fick på ett blodprov. Har du testat och tagit prover?

Det var första gången jag gått på testo så möjligheten finns att jag svarar dåligt på testo också, skulle behöva fler prover från andra för att se om det verkligen var en halvdålig batch eller ej.

Nu får ni ta detta som ni vill då jag inte kan slänga in skärmdumpar på provresultat men jag har två klienter som gått på nya batchen med utg. dat. 2022 som båda har hamnat i målområdet på uppmätt fritt testo. De går båda på samma dos men uppvisar marginellt skilda värden, ena klienten har naturligt högre SHBG och östradiol vilket lustigt nog sammanfaller med en något lägre uppmätt mängd fritt testo.
Hur som så är båda glada å nöjda och tycker oljan är väldigt smidig att jobba med.

Som sagt, ni får ta detta för vad det är värt men jag är ju knappast känd för att ljuga eller försköna historier.

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-10-08, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Nu får ni ta detta som ni vill då jag inte kan slänga in skärmdumpar på provresultat men jag har två klienter som gått på nya batchen med utg. dat. 2022 som båda har hamnat i målområdet på uppmätt fritt testo. De går båda på samma dos men uppvisar marginellt skilda värden, ena klienten har naturligt högre SHBG och östradiol vilket lustigt nog sammanfaller med en något lägre uppmätt mängd fritt testo.
Hur som så är båda glada å nöjda och tycker oljan är väldigt smidig att jobba med.

Som sagt, ni får ta detta för vad det är värt men jag är ju knappast känd för att ljuga eller försköna historier.

Mvh,

-Alfred

Ja, den batchen vi pratar om dock har utgångsdatum 2019.
Citera
2018-10-08, 18:29
Medlem
bongsongs avatar
Jag ligger oxå på den senaste batchen 320mg och den är kanon, märker ingen skillnad mot de tidigare batcherna men jag kör alltid med grön nål så där slinker allt igenom lätt. Grönar den och Genotropinen, ligger på 3.6iu och det är kanon, nu efter en månad har äntligen ledvärken och i mitt fall värken i ländryggen lagt sig. Ingen pip och bra tryck, 5 av 5 vialer.
Citera
2018-10-21, 12:45
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Pro Oil Sustanon 250 är kanon. Noll pip från första injektion, en vial avslutad nu och jag funderar faktiskt på att fortsätta på sustan ist för test e. Hur som blir det susta med i nästa toppning av testot, det är garanterat.

Tack för bra testo , som vanligt, Max!

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-10-22, 17:45
Medlem
W.Smiths avatar
Citat:

Jag tog inga prover, men upplevde minst lika bra om inte lite bättre tryck i slutet av kuren på den här nya batchen.

Det var dock min första inject-kur så min erfarenhetsnivå är låg.

Av Alfreds inlägg att döma så verkar ju grejerna ha varit legit i alla fall.
Citera
2018-10-22, 17:49
Medlem
W.Smiths avatar
Citat:
Ja, den batchen vi pratar om dock har utgångsdatum 2019.

Ah, jag trodde att du syftade på den nya. Då kanske det trots allt stämmer att den gamla var sämre. :-/

Nästa gång ska jag ta prov för testo också under kur...
Citera
2018-10-23, 16:33
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W.Smith
Ah, jag trodde att du syftade på den nya. Då kanske det trots allt stämmer att den gamla var sämre. :-/

Nästa gång ska jag ta prov för testo också under kur...

Som alltid är det svårt å veta med råvarorna och även om man har en leverantör som presterar av yppersta grad av seriositet så förekommer det att koncentrationen fluktuerar. 10% plus eller minus är vedertaget som norm så kan hända att det diffat ner lite på förra batch samt diffat upp lite på nya vilket gör att du får den känslan men enligt min känsla och de mätningar som gjorts på mig och mina klienter så höll förra batchen samma standard som nya - dvs absolut toppklass.

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-10-24, 08:57
Medlem
W.Smiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Som alltid är det svårt å veta med råvarorna och även om man har en leverantör som presterar av yppersta grad av seriositet så förekommer det att koncentrationen fluktuerar. 10% plus eller minus är vedertaget som norm så kan hända att det diffat ner lite på förra batch samt diffat upp lite på nya vilket gör att du får den känslan men enligt min känsla och de mätningar som gjorts på mig och mina klienter så höll förra batchen samma standard som nya - dvs absolut toppklass.

Mvh,

-Alfred

Det låter betryggande. Dessutom är det ju väldigt svårt att veta när det är en förstakur, jag har helt enkelt för lite erfarenhet för att kunna uttala mig.

Stort plus förövrigt för att PIP:et var i princip obefintligt vid korrekta injektioner. Mitt förtroende för Pro Oil är stort!
Citera
2018-12-12, 11:20
Bannlyst
Pro Oil X - Oerhört effektiv produkt som verkligen gör jobbet som PWO. Rekommenderas varmt och är behaglig att injicera. Upplever dock enorm aromatisering så lågdos letrozole är vad jag personligen föredrar dagarna jag kör basemixen.
Senast redigerad av aodimp 2018-12-12 kl. 11:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in