Hur ska någon som aldrig gått på Primo kunna avgöra om det är bra eller ej!!!?
Jag har personligen labbtestat PRO Oils Primo.
Den är 100% äkta och jävligt bra kan jag intyga
Det som gör att jag inte sätter stor tillit till hans omdöme. Jag får omformulera mig, han upplevde att det gav effekt. Huruvida det gav den effekt det borde eller inte vågar jag inte uttala mig om.
Det är sällan jag sett så många goda omdömen om Primobolan som Pro-Oil fått. Skippar nog att snåla på grejjerna även om det var lockande. Kanske dags att lagra upp innan det tar slut hehe.
Någon annan som testat Bioniche – Prima-Med Primobolan? Har hela tiden varit inställd på att köpa PRO-Oral Primobolan då omdömena varit bra. Har en vän som testade Bioniche Primobolan dock och var väldigt nöjd, det ska nämnas att det är första gången på Primobolan då.
Spar ju ändå in en hel del nu när lagret ska fyllas inför nästa kur. Kanske lika bra att betala och vara säker. Under PCT:n så fördrivs tiden med att planera inför nästa kur, får nog bli att lägga till Primobolan denna gång.
Jag har testat Bioniche's Prima-Med och var lite osäker på vad jag tyckte då. Kändes som att det fanns någon smygande känsla av primo så på sin höjd att den var underdoserad.
Ligger just nu på Pro Oil's primo å skulle inte byta för allt smör i småland.
Har också sett labbanalys så kan intyga att det är äkta vara.
Att din vän skulle kunna avgöra om han är nöjd eller ej efter 1 runda på primo är svårt å köpa. Jag minns själv hur det var andra gången jag körde och trots en noggrann koll på kost och träning samt bra utgångsläge formmässigt var det svårt å avgöra om det var äkta eller ej och då hade jag ändå att jämföra med en jungfrutur för länge sedan med turkiskt apoteks-bayer-primo.
Hur som helst, ta hans recensioner med en nypa salt. Jag hade satsat på Pro's primo iaf.
Ja det här är potenta grejer. Testa blanda ut det med testot om du inte redan gör det. Pip:en borde dock avta under kommande två veckor som mest kan jag tycka. Har faktiskt fortfarande inte hört något om någon som skulle ha fått en allergisk reaktion på oljorna från Pro heller så hoppas det går över.
Håll oss gärna uppdaterade.
Mvh,
-Alfred
Tänkte bara hoppa in och säga att pipen börjat försvinna, känner lite men inte alls som innan. Och ja blandar alltid med testo i samma spruta ska köpa deras testo p med å hopppas att det är bra skit ocskå, men det tvivlar jag inte på.
Tänkte bara hoppa in och säga att pipen börjat försvinna, känner lite men inte alls som innan. Och ja blandar alltid med testo i samma spruta ska köpa deras testo p med å hopppas att det är bra skit ocskå, men det tvivlar jag inte på.
Hehe, som jag misstänkte då. Potensen i dessa prepp är brutal så pip av den orsaken är inte otänkbar.
Proppen är kanon, har själv kört nuvarande batch och var toppnöjd.
Har legat på mast e i ca 4 veckor nu, hetsigare humör, ökad libido, bättre tryck i kroppen samt hårdare fysik å mer vaskulär. Med andra ord bra skit! Högt blodtryck dock, vilket ställer till det en del.
Hehe, som jag misstänkte då. Potensen i dessa prepp är brutal så pip av den orsaken är inte otänkbar.
Proppen är kanon, har själv kört nuvarande batch och var toppnöjd.
Mvh,
-Alfred
Gött att höra, la en beställning nu mitt gamla börjar ta slut, ska bli gött å köra på bara pro oil injects och se vad som händer Har en känsla att den proppen jag hade nu inte var den bästa.
Senast redigerad av Gently 2018-02-12 kl. 19:36.
Yes, körde 40 mg ed i 50 dagar nu under vintern. Enligt mig funkade de riktigt bra och kändes som riktig anavar, dvs min styrka ökade och kändes som att jag lade på mig något kg kvalitetsmassa.
Pro Oil Trenviron A100
Aktiv substans: Trenbolone
Ester: Acetate
Koncentration: 100mg/mL (98.6mg/mL enligt analys)
L.O.T. Nr: 08
MFG Date: 09/17
EXP Date: 09/19
PIP*: 0/5 Betyg: 5/5
*PIP = Post Injection Pain
Körde cutmix 525mg (175mg tren a) ew i december och har nu kört igång med rent tren ace 260mg ew men i övrigt samma prepp och doser som i december och kan inte säga annat än att skillnaden redan efter 8 dagar (4 stick) är enorm. Jag är helt ärligt osäker på om jag kommer att kunna köra klart båda mina tren-vialer på den här dosen utan att växa mer än vad jag vill. Ett lyxproblem.
I övrigt svettas som en vattenspridare ungefär på nätterna, drömmarna är som vanligt skeva så inget nytt där men tempramentet har vaknat till liv mer än vad det gjorde sist. Märkbart mer. Är glad att jag har så pass bra självbehärskning att jag kan hantera impulserna som överraskar mig.
Toppen-prepp med makalös potens, ett preparat jag har stor respekt för helt klart.
Mvh,
-Alfred
Senast redigerad av -KarlAlfred 2018-03-14 kl. 11:15.
Pro Oil EQviron 300
Aktiv substans: Boldenone
Ester: Undecylenate
Koncentration: 300mg/mL (291.7mg/mL enligt analys)
L.O.T. Nr: 08
MFG Date: 09/17
EXP Date: 09/19
PIP*: 0/5 Betyg: 5/5
*PIP = Post Injection Pain
En klients andra vända på EQ med samma dosering (600mg ew) stackat på testo 250mg ew men med marginellt bättre resultat 8 veckor in på kur jämfört med det förra märket han körde (behöver inte nämnas vilket).
Alla effekter för EQ finns där och oljan är smidig å pipfri att sätta.
Skall hälsa mitt varmaste tack från "offlinetönten".
Mvh,
-Alfred
Senast redigerad av -KarlAlfred 2018-03-14 kl. 11:14.