Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-12-17, 22:47
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Hej
Vad innehåller denna Stack?

Mvh E

Test prop, mast prop och tren ace, 50mg av varje per milliliter. Nästan alltid 1:1:1-ratios på doseringen i cutmix/cutstack.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-12-19, 06:58
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Test prop, mast prop och tren ace, 50mg av varje per milliliter. Nästan alltid 1:1:1-ratios på doseringen i cutmix/cutstack.

Mvh,

-Alfred

Aha, intressant! Hur hanteras den?
Typ 2ml E5d?

Mvh
Citera
2017-12-19, 10:48
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Typ 2ml E5d?

Mvh

Läs lite nogrannare vad han skriver så är du snart med.

Alla estrar är snabba. Dvs ED eller EOD. Längre mellanrum än så rekommenderas inte
Citera
2017-12-19, 13:19
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Typ 2ml E5d?

Mvh

Som EVF säger; snabba estrar. Jag kör 1ml eod vilket ger 525mg cutmix i veckan vilket är samma som;
- 175mg Tren Ace
- 175mg Testo Prop
- 175mg Mast Prop

Då detta innehåller ett 19-Nor-preparat i form av trenbolone så är det helt plötsligt fler hormonparametrar att överse samt övriga bieffekter som kan vara rätt kniviga att hantera.
Således skulle jag inte rekommendera någon som inte har koll att köra en cutstack, åtminstone inte utan insyn/stöd från någon som kan.
Progesteron och östradiol måste hanteras så cabergoline å anastrozole/aromasin är att rekommendera.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-12-19, 17:25
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
Läs lite nogrannare vad han skriver så är du snart med.

Alla estrar är snabba. Dvs ED eller EOD. Längre mellanrum än så rekommenderas inte

Jag ska erkänna att jag inte läste så noga. Får skylla på att det var för tidigt på morgonen =)

Mvh

Citat:
Som EVF säger; snabba estrar. Jag kör 1ml eod vilket ger 525mg cutmix i veckan vilket är samma som;
- 175mg Tren Ace
- 175mg Testo Prop
- 175mg Mast Prop

Då detta innehåller ett 19-Nor-preparat i form av trenbolone så är det helt plötsligt fler hormonparametrar att överse samt övriga bieffekter som kan vara rätt kniviga att hantera.
Således skulle jag inte rekommendera någon som inte har koll att köra en cutstack, åtminstone inte utan insyn/stöd från någon som kan.
Progesteron och östradiol måste hanteras så cabergoline å anastrozole/aromasin är att rekommendera.

Mvh,

-Alfred

Jag har såpass bra koll att jag vet att jag inte har överdrivet bra koll på just progesteron etc.

Får fundera lite =)

Mvh Exodus
Citera
2017-12-31, 17:20
Medlem
PingPongZongs avatar
Blev påmind när jag kollade pm att jag skulle komma med en recension gällande PRO-OIL 08 250mg. Kopierar och klistrar in vad jag svarade i PM då det är ont om tid för året är snart slut.

Är nu 6veckor sedan exakt man satte första injekten. Sätter 500mg var 5e dag så 700mg veckodos. Och det är garanterat testo. Mår perfekt 24/7, sover perfekt, äter som man gjorde förr. Både kroppsvikt och vikt på stänger och hantlar höjs.

Har testat en hel del olika testo från olika tillverkare. Det här är bra. Och eftersom det enda jag tar är PRO-OIL 08 så kan jag med säkerhet säga att det är ett riktigt bra testo.
Citera
2018-01-24, 00:24
Medlem
Har varit tveksam länge, men tog tummen ur röven å köpte hans tren a för ett tag sen, har luggit på i 20 dagar ungeäfr och det är riktigt jävla bra, bland det bästa jag testat. Kunde inte sova å när jag väl gjorde det så vaknade jag upp i en våt säng. Ådrorna och styrkan har kommit som ett brev på posten.

Ursäkta att jag tvekade på pro-oil.

Dock får jag sjuk pip av det

Batch 09
Citera
2018-01-24, 07:17
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gently
Har varit tveksam länge, men tog tummen ur röven å köpte hans tren a för ett tag sen, har luggit på i 20 dagar ungeäfr och det är riktigt jävla bra, bland det bästa jag testat. Kunde inte sova å när jag väl gjorde det så vaknade jag upp i en våt säng. Ådrorna och styrkan har kommit som ett brev på posten.

Ursäkta att jag tvekade på pro-oil.

Dock får jag sjuk pip av det

Batch 09

Hehe härligt! Mindre skoj med PiP dock, får du aldrig det annars på tren ace?
Vilken dos står du på om man får fråga?

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-01-24, 15:29
Medlem
Citat:
Hehe härligt! Mindre skoj med PiP dock, får du aldrig det annars på tren ace?
Vilken dos står du på om man får fråga?

Mvh,

-Alfred

Jo brukar få lite, men inte så här mycket. Troligen för jag inte kört nåt bra på länge dock, fick skit grejer förra gången jag körde på ace. Jag ligger dock ganska högt, 200e2d, inte kört så högt innan kan bero på det också. Kommer testa mer av hans grejer i framtiden defentivt.
Citera
2018-01-24, 21:22
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gently
Jo brukar få lite, men inte så här mycket. Troligen för jag inte kört nåt bra på länge dock, fick skit grejer förra gången jag körde på ace. Jag ligger dock ganska högt, 200e2d, inte kört så högt innan kan bero på det också. Kommer testa mer av hans grejer i framtiden defentivt.

Ja det här är potenta grejer. Testa blanda ut det med testot om du inte redan gör det. Pip:en borde dock avta under kommande två veckor som mest kan jag tycka. Har faktiskt fortfarande inte hört något om någon som skulle ha fått en allergisk reaktion på oljorna från Pro heller så hoppas det går över.

Håll oss gärna uppdaterade.

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-01-24, 21:32
Medlem
caecos avatar
Någon annan som testat Bioniche – Prima-Med Primobolan? Har hela tiden varit inställd på att köpa PRO-Oil Primobolan då omdömena varit bra. Har en vän som testade Bioniche Primobolan dock och var väldigt nöjd, det ska nämnas att det är första gången på Primobolan då.

Spar ju ändå in en hel del nu när lagret ska fyllas inför nästa kur. Kanske lika bra att betala och vara säker. Under PCT:n så fördrivs tiden med att planera inför nästa kur, får nog bli att lägga till Primobolan denna gång.
Senast redigerad av caeco 2018-01-24 kl. 21:39.
Citera
2018-01-24, 21:35
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Någon annan som testat Bioniche – Prima-Med Primobolan? Har hela tiden varit inställd på att köpa PRO-Oral Primobolan då omdömena varit bra. Har en vän som testade Bioniche Primobolan dock och var väldigt nöjd, det ska nämnas att det är första gången på Primobolan då.

Spar ju ändå in en hel del nu när lagret ska fyllas inför nästa kur. Kanske lika bra att betala och vara säker. Under PCT:n så fördrivs tiden med att planera inför nästa kur, får nog bli att lägga till Primobolan denna gång.

Hur ska någon som aldrig gått på Primo kunna avgöra om det är bra eller ej!!!?
Jag har personligen labbtestat PRO Oils Primo.
Den är 100% äkta och jävligt bra kan jag intyga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in