Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-15, 17:51
  #361
Avstängd
KentSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noja
Någon som testat deras OT ? Åsikter ?

Den är vass och har inte läst nåt annat på forumen. Själv körde jag en tboll + proviron kur förra året, va mycket nöjd.
Citera
2018-03-15, 20:43
  #362
Medlem
PingPongZongs avatar
Var snacka lite med husläkaren. Pga hur man ser ut och att dom tror att ingen som ser ut som mig egentligen mår bra så fick jag lämna blod. Det första var allmänhälsan. Vilket var perfekt förutom högt blodvärde. Så dagen efter ringer dom för ett andra blodprov vill testa mig för testo. Vilket jag NATURLIGTVIS tackar ja till. Gratis och jag ligger ju på testo only.

Jag har sedan månader kört lågdos Pro Oil cypionate, 250mg 5e dag.

Det som mättes i detta blodprov. S-Ferritin S-Testosteron S-Natrium Pt-eGFR (Kreatinin)/1,73m2 S-Kreatinin S-Kalium. Allt var inom referensintervall förutom testosteronet som var 42 nmol/L.

Nu skriver nog någon att det är lågt för 350mg testo vecka. Ja kanske 50Nmol gjort mig helt nöjd. Men det som ändå gör mig är nöjd är resultatet jag fått och hur jag mår. Är en underbar cruisedos.
Citera
2018-03-17, 01:00
  #363
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Var snacka lite med husläkaren. Pga hur man ser ut och att dom tror att ingen som ser ut som mig egentligen mår bra så fick jag lämna blod. Det första var allmänhälsan. Vilket var perfekt förutom högt blodvärde. Så dagen efter ringer dom för ett andra blodprov vill testa mig för testo. Vilket jag NATURLIGTVIS tackar ja till. Gratis och jag ligger ju på testo only.

Jag har sedan månader kört lågdos Pro Oil cypionate, 250mg 5e dag.

Det som mättes i detta blodprov. S-Ferritin S-Testosteron S-Natrium Pt-eGFR (Kreatinin)/1,73m2 S-Kreatinin S-Kalium. Allt var inom referensintervall förutom testosteronet som var 42 nmol/L.

Nu skriver nog någon att det är lågt för 350mg testo vecka. Ja kanske 50Nmol gjort mig helt nöjd. Men det som ändå gör mig är nöjd är resultatet jag fått och hur jag mår. Är en underbar cruisedos.

Kan ju bara inflika med att en sådan skillnad som 42 kontra 50 nmol faktiskt kan tillskrivas varierande SHBG-värden då det är det fria testot man mäter. Lite märkligt att de inte fick med SHBG-värden med tanke på deras nyfikenhet kring hormonbalanserna som är i samspel med testosteronet. Men vad vet väl jag, jag är ju ingen läkare. :P

Skönt är det när man hittar sin sweetspot och får känna en bra balans. Som jag alltid förespråkat är intervallet 35-55nmol alltid optimalt för funktion och välmående, din verkar ju ligga runt 40-45nmol.
Har själv avslutat några cyp-vialer från pro och var lika nöjd som vanligt.

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-03-23, 19:42
  #364
Medlem
Har någon testat tbollarna? Pro-orals alltså.
Citera
2018-04-08, 00:43
  #365
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Tja ja dom är vassa! Både 10mg och 20mg varianten har fått bra kritik.

Jodå, de har kickat in fint.
Citera
2018-04-14, 22:31
  #366
Medlem
La precis en beställning på 20ml testo e, nolva samt lite nålar/pumpar.

Inte läst hela tråden men finns det någon som testat nolvan?

// OB
Citera
2018-04-17, 08:03
  #367
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Var snacka lite med husläkaren. Pga hur man ser ut och att dom tror att ingen som ser ut som mig egentligen mår bra så fick jag lämna blod. Det första var allmänhälsan. Vilket var perfekt förutom högt blodvärde. Så dagen efter ringer dom för ett andra blodprov vill testa mig för testo. Vilket jag NATURLIGTVIS tackar ja till. Gratis och jag ligger ju på testo only.

Jag har sedan månader kört lågdos Pro Oil cypionate, 250mg 5e dag.

Det som mättes i detta blodprov. S-Ferritin S-Testosteron S-Natrium Pt-eGFR (Kreatinin)/1,73m2 S-Kreatinin S-Kalium. Allt var inom referensintervall förutom testosteronet som var 42 nmol/L.

Nu skriver nog någon att det är lågt för 350mg testo vecka. Ja kanske 50Nmol gjort mig helt nöjd. Men det som ändå gör mig är nöjd är resultatet jag fått och hur jag mår. Är en underbar cruisedos.

Det kanske stod ">42 nmol/L"? Det är nämligen en referens man brukar använda för att definiera doping/onaturligt hög testohalt.
Citera
2018-04-17, 13:12
  #368
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Det kanske stod ">42 nmol/L"? Det är nämligen en referens man brukar använda för att definiera doping/onaturligt hög testohalt.

Ja det stämmer nog. Kan ju kolla det sen när man kommer hem från jobbet. Tror det kan vara maxvärdet i det testet. Ser man till vilka resultat jag fått så är det nog så att jag har högre än 42 nmol/L. Funderar ju på att trippla mängden snart då jag köpte 100ml. Men redan nu håller man på att sprängas +130kg.
Citera
2018-04-23, 17:38
  #369
Medlem
Kan någon förklara hur (Test E) 320mg/ml kan vara så mycket billigare än 250mg/ml ?

Får inte ihop det rent "logiskt", känns bara rent spontant som att 320 vore underdoserad eller nåt, eller finns det någon anledning till att ha en så konstig volym per flaska?

Känns som den vedertagna standarden är 250mg/ml, varför gör man bara 1 ytterligare storlek, på just 320mg/ml?

Finns det någon vettig förklaring?

Undrar även om någon testat deras orala Turinbol (Tbol)?
Citera
2018-04-23, 19:37
  #370
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Hej. Hur får du ihop detta? 320mg 600kr. 250mg 550kr = 320mg är dyrare. (Så mycket billigare förstår jag inte hur du får ihop, i min matte så är 320mg 50kr dyrare.

Varför man doserar högre per ml är för att när man ligger på 4-10ml olja i veckan så vill man sätta så lite olja som möjligt så därför är det smidigare med högre doserade oljor. Sen är det upp till säljaren att sätta priserna men ja, jag tycker nog allt 320mg teston skulle ligga på 650kr vialen för de extra 70mg raws som är i 320mg varianten. Men jag klagar inte, grymt testo till bra pris.

Läs några rader upp så ser du utlåtande om tboll. Står säkert massor längre bak i tråden oxå. Sen finns det nyligen tydligen en analys just på att tbollen va korrekt. Det är ett säkert kort.
Menade såklart per ML..?

My point är att, det känns som det vore lättare att köra 300, 350, 400, än att köra en 300+20ml, om du förstår hur jag menar? Man brukar väl oftast köra hela hundringar alternativt halvt det, 50, eller halva det, 25. 20 är random as fuck. Skitsamma, petitess jag stört mig på bara, siffrorna blöder lite i mina ögon.

My bad, missade att du svarat på det.

Vilka doser körde du, samt hur länge? Tänkte mig 30mg/dag men blir så jävla förvirrad av alla olika personer på diverse skumma sidor som säger att dom tagit olika doseringar (och som vanligt verkar folk köra hästdoser vilket jag inte direkt är ute efter)
Citera
2018-04-23, 21:58
  #371
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Hej. Hur får du ihop detta? 320mg 600kr. 250mg 550kr = 320mg är dyrare. (Så mycket billigare förstår jag inte hur du får ihop, i min matte så är 320mg 50kr dyrare.

Han får ihop det genom att

Vial på 320mg/ml för 600kr = 5.3mg per kr
Vial på 250mg/ml för 550kr = 4.5mg per kr

Anledningen till att han frågar varför just 320mg är nog för att om man gör massa 250mg vialer så finns det inget logiskt sätt att sedan göra 320mg vialer, då 320mg är 28% starkare än 250mg. Det hade varit mer normalt att man lägger till 25% eller 20% eller 30% osv, för det blir lättare att mäta ut hur mycket råvara man ska ha i då. 28% är ganska random.
__________________
Senast redigerad av DrL0c 2018-04-23 kl. 22:01.
Citera
2018-04-24, 09:19
  #372
Medlem
Någon som kört deras anadrol50 det senaste, är riktigt nöjd med deras injects så tänkte testa på deras orala med.

Mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback